AndroidHealthClinic

Tips om injecties minder pijnlijk te maken

Bezoekers in dit topic

Tips om injecties minder pijnlijk te maken

Deze tips komen van ervaringen van gebruikers in het verleden om pijn te verminderen na injectie. Meningen, andere ervaringen zijn welkom.

1) Verwarm de olie vóór het injecteren.
2) Neem een Ibprofen/Aspirine 1 uur vóór de injectie.
3) Leg iets warms op de injectieplaats na de injectie.
4) Masseer de injectieplaats na de injectie.
5) Gebruik ALTIJD een nieuwe, ongebruikte naald voor injectie.
6) Duw de naald er langzaam in. (niet TE langzaam want dat verhoogt de pijn tijdens injectie)
7) Injecteer langzaam (spuit).
8) Leg ijs op de injectieplaats na de injectie. (Deze is discutieerbaar, er zijn verschillende meningen. Ik denk wel dat het klopt want het verhoogt de doorbloeding naar de plaats wat helpt om de olie beter te doen opnemen).
9) Neem een heet bad en douche vóór én na de injectie.
10. Ga altijd voor de gluten ipv de quads wanneer mogelijk.

Meer suggesties/ervaringen zijn welkom,
 
Virgin muscle. 1e paar keer kan het flink pijn doen. Je zal merken dat het bij elke inject minder word.

Zit waarheid in maar!!! Je moet es winny in je kont spuiten :(

Is niet te doen man,kon niet meer fatsoenlijk zitten,lopen :rolleyes:
 
hmm mooi klote been oefeningen kon ik amper doen vandaag..
het word wel al ietsje minder maar is echt een zwaar klote gevoel.
en komende zondag ipv 1ml 2ml in me andere boven bil dus hoop niet dat het dan ook 2 keer zoveel pijn doet..
 
Zondag 2e inject gezet 1mltest 1mldeca gelukkig alleen gister last gehad van mijn bil en vandaag trekt de pijn al helemaal weg :) Kan er lekker tegen aan dus. alleen voelt me pik wel een beetje anders.
 
Note to self: niet injecteren in glutes de dag na heavy deadlift-day.
 
Vorige week 2 injecties succesvol gezet in glutes, niets van gevoeld.

Sindsdien nog 2 keer geprobeerd, en twee keer gefaald. Moeten stoppen en de vloeistof weggooien. Eerste keer ging de naald er moeilijk in, was al bot, kreeg toen een irritant gevoel als ik de naald verder wilde duwen. Daarnet ging de naald er wel vlot in, maar na 1cm diepte voelde ik een vreemde pijn. Duwde de naald dan nog maar 1mm verder, enorme steek in mijn rechterbeen, niet zo heel fijn.

Iemand tips?
 
Ik weet niet of het er al bij staat. Maar hoe dieper je injecteerd hoe minder pijn t doet.
Vooral met UG spullen en pijn door BA.
 
even 1 ding wat ik zou snel niet kan vinden, na het spuiten kan ik dan wel gewoon gaan fietsen oid, want aangezien ik niet altyd thuis kan injecteren ( valt op als me maat en zen vriendin( verpleegster) 1x per week 15minuutjes langs komen haha)
 
even 1 ding wat ik zou snel niet kan vinden, na het spuiten kan ik dan wel gewoon gaan fietsen oid, want aangezien ik niet altyd thuis kan injecteren ( valt op als me maat en zen vriendin( verpleegster) 1x per week 15minuutjes langs komen haha)

Alles kan, alleen zorgt het er wel voor het het sneller wordt opgenomen.
Das geen probleem, behalve als je met UG gear te maken hebt die vaak injectie pijn veroorzaken door BA en kristalisatie (bijv test e of test p)

Die kan je beter voor t slapen gaan zetten zonder te lang in te masseren.
 
Gewoon niet aanstellen die spuit er in rammen en gaan met die banaan. Al zou ik geen 5ml binnen 2 seconden weg spuiten :D
 
Back
Naar boven