Fitness Seller

Tips om injecties minder pijnlijk te maken

Bezoekers in dit topic

Tips om injecties minder pijnlijk te maken

Deze tips komen van ervaringen van gebruikers in het verleden om pijn te verminderen na injectie. Meningen, andere ervaringen zijn welkom.

1) Verwarm de olie vóór het injecteren.
2) Neem een Ibprofen/Aspirine 1 uur vóór de injectie.
3) Leg iets warms op de injectieplaats na de injectie.
4) Masseer de injectieplaats na de injectie.
5) Gebruik ALTIJD een nieuwe, ongebruikte naald voor injectie.
6) Duw de naald er langzaam in. (niet TE langzaam want dat verhoogt de pijn tijdens injectie)
7) Injecteer langzaam (spuit).
8) Leg ijs op de injectieplaats na de injectie. (Deze is discutieerbaar, er zijn verschillende meningen. Ik denk wel dat het klopt want het verhoogt de doorbloeding naar de plaats wat helpt om de olie beter te doen opnemen).
9) Neem een heet bad en douche vóór én na de injectie.
10. Ga altijd voor de gluten ipv de quads wanneer mogelijk.

Meer suggesties/ervaringen zijn welkom,
 
Goede tips bro!..

Wat ook helpt is heeeeeel langzaam injecteren...de meeste pijn wordt volgens mij veroorzaakt door het te snel injecteren :)

D.W.
 
Mijn ervaring is de naald snel erin en dan langzaam injecteren. :eyebrow:
 
Langzaam de verwarmde olie in de spier spuiten werkt bij mij het beste, ook een warme douche is een aanrader.
 
bedankt voor de tips bro
idd bij langzaam injecteren geen last in de spier
en verwarmen admin hoe verwarmen?is dit bv.flesje in lauw water doen?
 
Je kan het ook gewoon onder je arm houden voor 5-10 min, maar lauw/warm water kan ook. Belangrijkste is dat het rond lichaamstemperatuur is.
 
klimkt misschien stom maar een harde klap op de plek geven waar je de injectie gaat zetten wil ook wel eens helpen
 
beste mensen,
Een vraag: Vanochtend ging ik naar de apotheek om mijn injectiespuiten en naalden te halen, deze kreeg ik niet mee omdat ik geen recept er voor had. Verleden jaar kreeg ik gewoon alees mee zonder recept.
Nu mijn vraag is dit het nieuwe beleid van de apothekers (dat zei de gene aan de balie tegen mij) en waar kan ik ergens anders mijn spulletjes halen.
gr m
 
martijni zei:
beste mensen,
Een vraag: Vanochtend ging ik naar de apotheek om mijn injectiespuiten en naalden te halen, deze kreeg ik niet mee omdat ik geen recept er voor had. Verleden jaar kreeg ik gewoon alees mee zonder recept.
Nu mijn vraag is dit het nieuwe beleid van de apothekers (dat zei de gene aan de balie tegen mij) en waar kan ik ergens anders mijn spulletjes halen.
gr m

gewoon een andere apotheek zoeken.
 
ik zal het proberen, dit is dus nog steeds de enige manier
 
Je moet het gewoon mee kunnen krijgen. Is gewoon vrij verhandelbaar.
Misschien dat ze minder moeilijk doen als je een complete doos haalt.
 
Je hebt ook een aantal online shops waar je zonder problemen kan bestellen.
 
de plek namasseren werkt juist averechts heb ik gemerkt. Tegenwoordig masseer ik helemaal niet meer na en heb sindsdien nooit meer last gehad.

Wat 9 van de 10 keer de meeste problemen veroorzaakt is het volgende.
Mensen zijn te gespannen en ONTspannen de spier niet goed of volledig. EN in een gespannen spier injecteren veroorzaakt veel meer pijn dan in een volledig ontspannen spier.
Ten tweede injecteert iedereen te snel. Ik neem als maatstaf 1 minuut per 1ml. OF in ieder geval 1 minuut wachten als je er een ml in hebt zitten eer dat je aan de volgende begint.
Ten derde bewegen de meeste mensen de naald nog wel eens of steken m er schuin in. Zo beschadig je onnodig spierweefsel, en dit doet pijn!
EN bij grote hoeveelheden (4ml+) is het vrijwel niet te voorkomen dat er een gespannen gevoel ontstaat na het injecteren. Maar pijn is niet nodig!!!!
 
Bedankt voor je tips P
 
martijni zei:
beste mensen,
Een vraag: Vanochtend ging ik naar de apotheek om mijn injectiespuiten en naalden te halen, deze kreeg ik niet mee omdat ik geen recept er voor had. Verleden jaar kreeg ik gewoon alees mee zonder recept.
Nu mijn vraag is dit het nieuwe beleid van de apothekers (dat zei de gene aan de balie tegen mij) en waar kan ik ergens anders mijn spulletjes halen.
gr m
Dat is onzin! Er is geen recept voor nodig normaal. Het is wel zo dat sommige apo's echt bemoeizuchtig worden en willen weten wat je gaat injecteren. Ze denken bijv. dat je een junkie bent!

Maar idd wat P zegt, andere apo zoeken, er is er altijd wel 1 die niet moeilijk doet.
 
licht er net aan wie er staat. ga morgen weer en er staat een ander en je krijgt het wel. neem anders zelf een naald of spuit mee en zeg die moet je hebben. dan doen ze soms minder moelijk.
 
heb ook meerdere apotheken gehad totdat ik een goede tegenkwam.

Let wel tis misschien een legaal produkt maar ze zijn niks verplicht. Hangt er vanaf wat het beleidt is van de apotheek.

Tegenwoordig bestellen ze het zelfs voor me als ze het niet in huis hebben. En krijg ik netjes een factuur erbij, wat ik eraan heb weet ik niet maar vond het wel grappig :D
 
Nummer 8. is misschien discussiërbaar ofdat het tegen pijn helpt maar,

door koude vernauwen bloedvaten en gaat het bloed dus niet sneller stromen dit is bij warmte wel het geval.

De koude werkt wel pijndempend omdat dit uitwerking heeft op de zenuwen, warmte werkt (buiten bloedvatwerwijderend) ontspannend waardoor het pijnsignaal minder sterk is.
 
tip 3 en 8 spreken mekaar een beetje tegen, vind je ook niet? ;)
 
falcon zei:
tip 3 en 8 spreken mekaar een beetje tegen, vind je ook niet? ;)
Ja het zijn tips verzameld na lezen van verschillende ervaringen, dus kan controversieel zijn. Zelf proberen wat het beste werkt is nog het beste.
 
Back
Naar boven