AndroidHealthClinic

Tips om injecties minder pijnlijk te maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tips om injecties minder pijnlijk te maken

Deze tips komen van ervaringen van gebruikers in het verleden om pijn te verminderen na injectie. Meningen, andere ervaringen zijn welkom.

1) Verwarm de olie vóór het injecteren.
2) Neem een Ibprofen/Aspirine 1 uur vóór de injectie.
3) Leg iets warms op de injectieplaats na de injectie.
4) Masseer de injectieplaats na de injectie.
5) Gebruik ALTIJD een nieuwe, ongebruikte naald voor injectie.
6) Duw de naald er langzaam in. (niet TE langzaam want dat verhoogt de pijn tijdens injectie)
7) Injecteer langzaam (spuit).
8) Leg ijs op de injectieplaats na de injectie. (Deze is discutieerbaar, er zijn verschillende meningen. Ik denk wel dat het klopt want het verhoogt de doorbloeding naar de plaats wat helpt om de olie beter te doen opnemen).
9) Neem een heet bad en douche vóór én na de injectie.
10. Ga altijd voor de gluten ipv de quads wanneer mogelijk.

Meer suggesties/ervaringen zijn welkom,
 
Christus jongens kap es ff met dat gezeik zeg.
 
Peeeeeaaace jongens....

Gaat al een paar dagen zo... martin moppert en lean gets mean hahaha..

Happy weekend maar?


Yep Happy Weekend maar.

peace.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Christus jongens kap es ff met dat gezeik zeg.

Ja sorry Krieltje,
ik wordt wat geirriteerd door dit soort gasten, dan ga ik terug blaffen.





btw Krieltje, ik had nog een vraagje,
test-prop, ik zet eod, kleine dose, waarom loopt er een deel weer uit? enkele druppeltjes, maar toch.
Heb ergens al iets over gelezen, maar kon het niet meer vinden.

ik zet in de schouder, ca 3cm diep. met een 0.6 x30 naald.

andere schouder had ik deca, maar loopt er niet uit.


Ben nog een groentje in AAS, dus goede tips, very welcome.

en ff lachen, gister een amp in 2-en in de gootsteen, heb nog geen snijder gekocht........had beter je tip gelijk ff kunnen volgen.

groet,
Martin
 
Laatst bewerkt:
btw Krieltje, ik had nog een vraagje,
test-prop, ik zet eod, kleine dose, waarom loopt er een deel weer uit? enkele druppeltjes, maar toch.
Heb ergens al iets over gelezen, maar kon het niet meer vinden.

ik zet in de schouder, ca 3cm diep. met een 0.6 x30 naald.

andere schouder had ik deca, maar loopt er niet uit.

Ben Krielie dan wel niet maar is geen probleem, kan met de dikte van de olie te maken hebben of je hebt niet diep genoeg gezet.

Je geeft aan ca 3cm diep geinjecteerd te hebben, naald er helemaal in kerel.

Alleen al omdat je misschien de naald, na het apireren, nog verschuifd waardoor je alsnog in een bloedvat kan zitten.

Af en toe wat vloeistof wat terugloopt of paar druppeltjes bloed is part of the game.
 
Ik lik het altijd op wat langs mijn been loopt.....toch zonde om verloren te laten gaan
 
Ik lik het altijd op wat langs mijn been loopt.....toch zonde om verloren te laten gaan

j
Ja maar jij likte vroeger als jongetje al aan de ramen van het busje, waar je mee naar school werd gebracht...So..why i'm not suprised?
 
okee thanks guys,

tja af en toe een verloren druppie, ik vang wel elk druppie op en smeer het dan maar op de huid.

wat betreft die druppeltjes, de eerste keer kwam er er idd een paar druppeltjes bloed, 2e keer een paar druppeltjes olie.
Ik zal langere naalden gebruiken, is dus wellicht beter ? Voor evt pijn maakt het geen reet uit, je voelt er niets van.
Ik voelde wel de deca een beetje, niet tijdens maar er na een licht gevoelige plek in de schouder.



Maarrehhh Krieltje,.... als je iemand anders injecteert en het loopt er uit.... nee gein. he bah, waar gaat dit nu weer heen.


anyway dus, bedankt en prettig weekend verder.

groet,
Martin



tips altijd welkom.
 
Ff de naald er 5 seconde in laten zitten na leegdrukken. Dan heb je er geen last meer van. Dan kan de olie zich binnen goed verspreiden.

@Rene, je kent me, ik lik overal aan. Toen jij ging plassen hebben BM en ik ook aan je kipfilet gelikt.... Vandaar dat we de hele tijd zo irritant zatten te gniffelen.
 
@Rene, je kent me, ik lik overal aan. Toen jij ging plassen hebben BM en ik ook aan je kipfilet gelikt.... Vandaar dat we de hele tijd zo irritant zatten te gniffelen.

Iiiiiiiiiuuuuuuhhh....:mad:
 
Okee thanks Krieltje.

?kipfilet? HAHAHA, Topper !
 
tips om injecties minder pijnlijk te maken

deze tips komen van ervaringen van gebruikers in het verleden om pijn te verminderen na injectie. Meningen, andere ervaringen zijn welkom.

1) verwarm de olie vóór het injecteren.
2) neem een ibprofen/aspirine 1 uur vóór de injectie.
3) leg iets warms op de injectieplaats na de injectie.
4) masseer de injectieplaats na de injectie.
5) gebruik altijd een nieuwe, ongebruikte naald voor injectie.
6) duw de naald er langzaam in. (niet te langzaam want dat verhoogt de pijn tijdens injectie)
7) injecteer langzaam (spuit).
8) leg ijs op de injectieplaats na de injectie. (deze is discutieerbaar, er zijn verschillende meningen. Ik denk wel dat het klopt want het verhoogt de doorbloeding naar de plaats wat helpt om de olie beter te doen opnemen).
9) neem een heet bad en douche vóór én na de injectie.

Meer suggesties/ervaringen zijn welkom,
??? ???
 
Alsj injecteerd in de billen, moet je dan rekening houden met bepaalde zenuwen of moet je gwn in het vlees prikken en alles komt goed?

Khoor ook soms dat mensen in de Quadriceps prikken? Waar juist dan, vertikaal erin of iets schuin?

Hoe moet een naald zijn om in de billen te prikken?

Mvg Wantmore
 
Ik ben onlangs begonnen met in mijn schouder te injecteren (zit namelijk aan de tren a en ik vind het steeds irritant om EOD in glutes te injecteren) maar als ik de grijze naald gebruik en ik pinch die in men schouder en ik aspireer blijft de plunger hangen en komt er niks of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig vloeistof naar buiten. Leek me trouwens stukken beter omdat die grijze naald er zo snel ingaat.. iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?

ps: ik heb steeds het gevoel dat de naald er niet zo diep in mijn spier gaat als ik in mijn schouder injecteer terwijl de naald er volledig inzit, zit dit tussen men oren of?

alvast bedankt
 
Ik ben onlangs begonnen met in mijn schouder te injecteren (zit namelijk aan de tren a en ik vind het steeds irritant om EOD in glutes te injecteren) maar als ik de grijze naald gebruik en ik pinch die in men schouder en ik aspireer blijft de plunger hangen en komt er niks of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig vloeistof naar buiten. Leek me trouwens stukken beter omdat die grijze naald er zo snel ingaat.. iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?

ps: ik heb steeds het gevoel dat de naald er niet zo diep in mijn spier gaat als ik in mijn schouder injecteer terwijl de naald er volledig inzit, zit dit tussen men oren of?

alvast bedankt

Ik heb er totaal geen idee van ...

Maar wat ik mij afvraag of waar ik meezit :O bestaat de kans niet als je prikt dat ge te diep prikt en bv. tegen het been zit met de naald of buiten de spier en tegen de Beenderen? Of stel jezit bij Vetweefsel? zal dat dan niet gaan onsteken?

Mvg
 
Ik heb er totaal geen idee van ...

Maar wat ik mij afvraag of waar ik meezit :O bestaat de kans niet als je prikt dat ge te diep prikt en bv. tegen het been zit met de naald of buiten de spier en tegen de Beenderen? Of stel jezit bij Vetweefsel? zal dat dan niet gaan onsteken?

Mvg

Ik heb iemand nodig die er een idee van heeft.. Hier is iig het antwoord op je vraag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het enigste waar ik last van heb is dat ik zo hard moet duwen op de spuit om te injecteren dat ik begin te trillen.
 
Ik heb zondag mijn eerste inject met Test E gezet. Het ging perfect en was geheel pijnloos doordat ik gewoon rustig injecteerde. Had verder nergens last van met optrekken kwam er geen bloed in mijn spuitje dus heb hem rustig leeggespoten. Alleen toen ik de naald er rustig uit trok toen ik klaar was kwam er wel een dikke druppel bloed uit het prikgaatje...toen maar een pleister er op gedaan. toen verder nergens last meer van gehad. Maandag ook niks aan de hand alleen ga savonds naar bed en werd snachts gewoon echt wakker van de pijn in mijn bil ben verder gaan slapen en volgende dag was het nog steeds behoorlijk erg (kon amper auto rijden enzo) is dit normaal? en trekt het wel bij? of heb ik toch een zenuw/bloedvaatje geraakt ? heb er nog steeds wel last van en loop een beetje moeilijk. Alles was uiteraard steriel en had vooraf uitgebreid gedoucht en de prik plek met alcohol gereinigd !!

Het is trouwens niet hard en ik voel ook geen bobbel ofzo het voelt echt als een grote blauweplek.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zondag mijn eerste inject met Test E gezet. Het ging perfect en was geheel pijnloos doordat ik gewoon rustig injecteerde. Had verder nergens last van met optrekken kwam er geen bloed in mijn spuitje dus heb hem rustig leeggespoten. Alleen toen ik de naald er rustig uit trok toen ik klaar was kwam er wel een dikke druppel bloed uit het prikgaatje...toen maar een pleister er op gedaan. toen verder nergens last meer van gehad. Maandag ook niks aan de hand alleen ga savonds naar bed en werd snachts gewoon echt wakker van de pijn in mijn bil ben verder gaan slapen en volgende dag was het nog steeds behoorlijk erg (kon amper auto rijden enzo) is dit normaal? en trekt het wel bij? of heb ik toch een zenuw/bloedvaatje geraakt ? heb er nog steeds wel last van en loop een beetje moeilijk. Alles was uiteraard steriel en had vooraf uitgebreid gedoucht en de prik plek met alcohol gereinigd !!

Het is trouwens niet hard en ik voel ook geen bobbel ofzo het voelt echt als een grote blauweplek.

Virgin muscle. 1e paar keer kan het flink pijn doen. Je zal merken dat het bij elke inject minder word.
 
Back
Naar boven