AndroidHealthClinic

tips om meer kcal binnen te krijgen?

Bezoekers in dit topic

BeerNweed

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2010
Berichten
201
Waardering
6
Lengte
1m65
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
beste dbbers

ik ben me wat meer in voeding aan het verdiepen en het lukt me al,maar alleen meer eten lukt niet ik hang nu al een tijdje vast op dezelfde stats en wil dus meer binnenkrijgen.

zijn er tips om meer te eten?;)
 
Goed alles van tevoren voorbereiden ( je maaltijden ) dan hoef je alleen nog te eten scheelt weer tijd overdag en zo kan je blijven proppen :) ik doe zelf wat Scoobz0r doet, namelijk 1 dag voor 2 dagen koken zodat ik de volgende dag lekker makkelijk kan eten succes!
 
ja hier kan ik al wat mee,nog tips iemand?
 
Dingen eten met veel vet/olie zoals nootjes?

Of je maaltijden makkelijker te eten maken door het met een beetje water/soep/saus te eten?
 
3 eetlepels olijfolie in een shotglas, klein scheutje sinaasappelsap erbij

atten!

wegspoelen met wat meer jus d'orange

~500 kcals voornl gezonde vetten
 
boterhammen met pindakaas toevoegen als je moeilijk aankomt !
& natuurlijk voor de rest complex carbs, vetten & eiwitten van verschillende
bronnen zoals rood vlees, vis, eieren, zuivel (halfvolle-volle melk, magere kwark) noten, havermout, brinta, zilvervliesrijst/basmati, volkoren pasta & brood, fruit, etc.. wat ook gemakkelijk is; doe vanalles in de blender bv; wat pindakaas, havermout, kwark, fruit, schepje whey of 2.. & je hebt een goede calorierijke shake voor als je minder tijd hebt voor een deftige maaltijd. (kijk maar bij recepten op het forum) & idd voor de rest goed op voorhand je maaltijden bereiden en in de vriezer steken. ik sta elke zondag aan het fornuis en bereid voor een week mn maaltijden. heb je ook geen geklooi meer met de maaltijden.
 
Eerder opstaan
Later naar bed gaan
Minder clean eten
Supplementen met veel kcals zoals weight gainer gebruiken
Als je moeite hebt met eten meer drinken (bv chocomel)
 
Er bestaan stickies hier over.
Eet 6 a 7 kleine maaltijden gedurende de dag. Al is het maar een appel of zo maar eet iets.
Na enkele dagen wordt je maag daar gewend aan en zal je al na 2tal uurtjes na je eten weeral honger gaan krijgen. Bouw nu je kcal op,maak je maaltijden stukje bij beetje groter.

Als het budget je toelaat,probeer ook aan mass gainer.
 
ik eet al 6-7 maaltijden per dag, en ben hier goed mee aangekomen. nu zit ik op een punt dat ik niet echt verder kom en daarmee dat ik meer kcal wil binnen werken.
chocomelk en pindakaas zijn een goed idee
weightgainers vind ik niet zo goed, heb het al geprobeerd maar heb toch liever vaste voeding.
 
3 eetlepels olijfolie in een shotglas, klein scheutje sinaasappelsap erbij

atten!

wegspoelen met wat meer jus d'orange

~500 kcals voornl gezonde vetten

1 eetlepel olijfolie is +-80kcal. 3 eetlepels is dan 240kcal.Of drink jij 260kcal aan jus d'orange?
 
Zak tijgernoten tussen de middag:D
 
Heerlijk. Zou willen dat ik een ecto metabolisme had. Dat ik ziekelijk veel vrete. Dan zou ik elke dag zo'n zak opeten:)
 
Bij de Lidl heb je zakken van 200gr notenmelange, ongezouten. 700Kcal per 100 gram.

Dan pak je je blender, gooit die hele zak erin(200gram a 1400Kcal) en blender dit tot zand. Daarna pas melk of sojamelk erbij en weer blenderen. Dan heb je een shake van 1600 a 1700 Kcal. Die hak je zo achterover.
 
@ lagadema86
dat zijn heel wat calorien,eens bekijken die nootjes ;)
allemaal al bedankt voor de tips!
 
1 eetlepel olijfolie is +-80kcal. 3 eetlepels is dan 240kcal.Of drink jij 260kcal aan jus d'orange?

vriend

Calorische waarden van olijfolie


Voedingswaarden
Per eetlepel olijfolie (14 gr.) 120 Calorieën
Totaal vetten 14 gr.
Verzadigde vetten 2 gr.
Meervoudig verzadigde vetten 1 gr.
Enkelvoudig onverzadigde vetten 11 gr.
Cholesterol 0 mg.
Sodium 0 mg.
Carbohydraten 0 mg.
Proteïnen 0 mg.
 
Bij de Lidl heb je zakken van 200gr notenmelange, ongezouten. 700Kcal per 100 gram.

Dan pak je je blender, gooit die hele zak erin(200gram a 1400Kcal) en blender dit tot zand. Daarna pas melk of sojamelk erbij en weer blenderen. Dan heb je een shake van 1600 a 1700 Kcal. Die hak je zo achterover.

Ik vraag me af of je dat echt zo makkelijk achterover hakt:P
 
Voor mij was het eten van een hele zak tijgernoten niet zo een succes in ieder geval. Werd behoorlijk misselijk toen ik dat een keer probeerde. Kan ookgelegen hebben aan het feit dat het toen 7 uur in de ochtend was en het mijn eerste 'maaltijd' was.
 
Back
Naar boven