XXL Nutrition

Tips om Nox Pomp lekkerder te maken?

Bezoekers in dit topic

modric

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2007
Berichten
1.869
Waardering
0
Als ik het zakje openmaak krijg ik al kotsneigingen van de poeder die in de lucht komt. Meestal neem ik een goeie slok en verder lukt het me niet.

iemand tips?? mag je het alleen met water nemen of ook bijv met vruchtensap en anderer dingen
 
serieus of..
 
snap niet waarom jullie dit een vieze smaak vinden, vind het behoorlijk meevallen

ik los het op in wat 'minute maid' fruitsap met multivitaminen + eventueel wat versgeperst appelsiensap erbij : yummie ! :P

niet zeuren, maar opslurpen en trainen
 
Smaak is idd niet om over naar huis te schrijven , het laat me denken aan de smaak die je in je mond hebt als je net hebt gekotst (maagzuur) maar de werking is wel super. Gewoon verstand op nul en opzuipen ;)
 
Als ik het zakje openmaak krijg ik al kotsneigingen van de poeder die in de lucht komt. Meestal neem ik een goeie slok en verder lukt het me niet.

iemand tips?? mag je het alleen met water nemen of ook bijv met vruchtensap en anderer dingen

Zéér herkenbaar dit, om deze reden had ik zelfs mn 1ste doos nadat ie half leeg was aan de kant gezet.

Nu mix ik hem met 2 schepjes megagrow en nu gaat het wel een flink stuk beter af
 
met hoeveel water meng je hem dan? vind hem lekkerder als ik hem met 250 ml (ongeveer) meng dan als ik hem met 500ml meng.

Vond de smaak de eerste paar keer ook niet super, maar ik vind het nu eigenlijk best lekker wegdrinken (heb nog 5 zakjes of zo over). In het begin was het achter overslaan, nu drink ik het alsof het een glas cola is, gewoon lekker slokje voor slokje.

Maar OT: ik deed NO Shotgun mengen met cassis, dit was het enige wat het lekker maakte, maar ik weet niet of dit met NOX pump ook zal werken, omdat nox pump van zichzelf ook al een andere smaak heeft dan NO shotgun.

Anders eens met dextrojuice samen proberen?
 
Mengen met vextrago of dextro juice..
 
lekker boeiend hoe het smaakt.. verstand op 0, wegdrinken die zooi..
 
gewoon achteroverkappen of in grootglas IJSKOUD FRUiTZAP doen
 
Ik word soms ook misselijk alleen al van de geur
als je net een keutel hebt gelegd, spoel je toch ook meteen door? dan ga je toch niet eerst ruiken hoe of wat? :D
 
Back
Naar boven