MuscleMeat

Tips over kuur nodig(dbol + primo + anavar) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ricardo1

Novice
Lid geworden
21 mei 2022
Berichten
7
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Ik zou binnenkort willen beginnen met een dbol + primobolan kuur. Dit zal mijn tweede kuur worden, mijn eerste was 3 jaar geleden gewoon 10 weken test E 250mg p/w.
De fout die ik gemaakt heb bij die kuur was dat ik maar een paar maandjes trainde en mijn voeding was ook niet zo goed dus heb er niet het meeste uitgehaald.
Nu ik mijn dieet en training wel in orde heb zou ik een golden era kuur willen doen(er wordt gezegd dat arnold dbol + primo deed) maar zou er ook anavar aan toe willen voegen.

Zou graag wat feedback krijgen over de doses;
dbol week 1-8 30mg per dag
primo week 1-8 125mg per week (wat is beste frequentie van injecties?)
anavar week 1-8 40mg per dag
Arimidex als AI indien nodig.

PCT: clomid 50/50/25/25.

Alle tips zijn welkom! De doses zijn vrij laag vergeleken met anderen maar wil het vooral veilig doen zonder te veel bijwerkingen dus daarom
 
Zou de Var er lekker uithalen en er toch een beetje test naast zetten. Vanwaar het idee om dit niet te doen?
 
Nu ik mijn dieet en training wel in orde heb zou ik een golden era kuur willen doen
BFECF06A-6A62-40A1-B456-04C2140BA151.jpeg

3CA22989-9090-4DBD-AA6A-EFE62E0534BC.jpeg


Ps; je kuur design is dom.
 
dbol week 1-8 30mg per dag
primo week 1-8 125mg per week (wat is beste frequentie van injecties?)
anavar week 1-8 40mg per dag
Wat heeft jouw lever jou aangedaan dat je hem zo graag op deze manier aan wilt pakken?

Geen test? 2 lever toxische orals?
 
Wat heeft jouw lever jou aangedaan dat je hem zo graag op deze manier aan wilt pakken?

Geen test? 2 lever toxische orals?
Anavar gaat vooral door de nieren, is niet zo lever toxisch.
 
Zou de Var er lekker uithalen en er toch een beetje test naast zetten. Vanwaar het idee om dit niet te doen?
Wil niet 2 aromatiserende AAS tegelijk gebruiken en je kan toch gewoon dbol en primo doen dan heb je zowel oestrogeen als DHT of heb ik het fout?
 
zo dik ben ik niet maar toch bedankt voor de opbouwende commentaar! Oh wait..
Je vraagt om advies en je krijgt advies, als je goedkeuring wilt dan hoef je het toch niet te vragen als 23 jarige. Jij bent dik waardoor een kuur 0 effect op jou zal hebben en je alleen maar vocht gaat vasthouden en waarschijnlijk denkt na 8 weken “zo 10kg pure spiermassa gewonnen”. Je hormonen naar de klote helpen is nutteloos probeer eerst maar eens een stevige cut te doen waardoor je richting de 10% bf zit.

Ps; kans op gyno is groot in jou situatie.
 
Uhm al
Wil niet 2 aromatiserende AAS tegelijk gebruiken en je kan toch gewoon dbol en primo doen dan heb je zowel oestrogeen als DHT of heb ik het fout?
Dbol wil je niet echt extra erbij hebben met dit vet %

En waarom arimidex die je cholesterol (schijbaar) verneukt en gains gaat tegenhouden.
En niet aromasin?

En als je dit gaat doen. Bestel enkele potjes nolvadex.
 
Laatst bewerkt:
Ricardo1 Met vetpercentage op 20% ga je je na paar dagen al slecht voelen, alleen al op 30mg D-Bol ED !

Mijn advies is ga afvallen/Cutten en verlaag je dagelijkse Kcals met 500, en gebruik evt een cafeïne Tabje in de ochtend.

het is jouw gezondheid/lichaam, niet de mijne die je verziekt.
 
Ricardo1 Met vetpercentage op 20% ga je je na paar dagen al slecht voelen, alleen al op 30mg D-Bol ED !

Mijn advies is ga afvallen/Cutten en verlaag je dagelijkse Kcals met 500, en gebruik evt een cafeïne Tabje in de ochtend.

het is jouw gezondheid/lichaam, niet de mijne die je verziekt.
Als je gaat cutten doe t zonder shit geen clen of gw501516 leg de vork gewoon ff neer
 
Ricardo1 Met vetpercentage op 20% ga je je na paar dagen al slecht voelen, alleen al op 30mg D-Bol ED !

Mijn advies is ga afvallen/Cutten en verlaag je dagelijkse Kcals met 500, en gebruik evt een cafeïne Tabje in de ochtend.

het is jouw gezondheid/lichaam, niet de mijne die je verziekt.
Alright ga ik doen!
 
Uhm al

Dbol wil je niet echt extra erbij hebben met dit vet %

En waarom arimidex die je cholesterol (schijbaar) verneukt en gains gaat tegenhouden.
En niet aromasin?

En als je dit gaat doen. Bestel enkele potjes nolvadex.
Ik kan alleen maar arimidex of nolvadex kopen atm, maar van nolvadex krijg ik last van droge ogen en kan ik niet goed werken..
 
Wat een aparte kuur, geen test base, primo en var snap ik, maar dan dbol erbij voor 8 weken op 30 mg...? Terwijl je nog flink wat bodyfat hebt? 125 mg primo? Geen HCG? Geen AI?

Zou die dbol houden als preworkout in het begin, als je daar een tijd mee bent gestopt zou je wat weken anavar kunnen doen als je ver genoeg gecut bent, hou je het wat gezonder en minder kans op gyno... maar 125 primo en geen test... nevermind, waar ben ik aan begonnen.
 
Wat een aparte kuur, geen test base, primo en var snap ik, maar dan dbol erbij voor 8 weken op 30 mg...? Terwijl je nog flink wat bodyfat hebt? 125 mg primo? Geen HCG? Geen AI?

Zou die dbol houden als preworkout in het begin, als je daar een tijd mee bent gestopt zou je wat weken anavar kunnen doen als je ver genoeg gecut bent, hou je het wat gezonder en minder kans op gyno... maar 125 primo en geen test... nevermind, waar ben ik aan begonnen.
Heb urenlange interviews gekeken met golden era bodybuilders en die zouden naar eigen zeggen 20mg dbol per dag & 100mg primo per week nemen.. Daarmee dit cycle design. Anavar heb ik nog liggen dus dan gooi ik die er ook bij dacht ik. Arimidex als AI staat er duidelijk bij. Ben nu aan het cutten voor ik eraan begin, denk dat ik binnen een paar weken wel rond de 15% bodyfat zit.
 
Back
Naar boven