AndroidHealthClinic

Tips schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Da777n

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2022
Berichten
74
Waardering
16
Lengte
1m52
Massa
143kg
Vetpercentage
3%
Screenshot_20220714-124559_Samsung Notes.jpg

Boven bench press 1 hoort upperbody te staan. Wat vinden jullie van mijn oefening selectie? En hebben jullie nog tips of iets dergelijks?

Voor de rest pas ik progressive overload toe vooral op de grote spiergroepen door per week bij bench 2.5 rug 2.5 squat 5 toe te voegen als het kan en als ik die rep range heb gehaald.

Ik heb bewust maar 1 leg day gekozen omdat ik meer wil focussen op mijn bovenlichaam, maar ik wil alsnog dat me benen ook groeien dus dit was het beste oplossing. Ik heb geen deadlifts in mijn schema is dat erg? En zal ik hyperextensions toe voegen of zal ik ipv gwn een bb row doen?
 
Waarom wil je telkens je schema aanpassen ?
Ga eerst eens een tijdje trainen, en je kunt ook een oefening afwisselen. (Squats met Legpress...)
 
Hyperextensions zou ik, als je ze wilt doen, indelen bij lowerbody aangezien die vooral je glutes/hammies trainen. Ze pakken ook wel wat je onderrug mee, maar in principe is het hetzelfde bewegingspatroon als een deadlift/RDL (die je zelf bij LB indeelt)

En zal ik hyperextensions toe voegen of zal ik ipv gwn een bb row doen?
Hier vergelijk je dus een oefening vergelijkbaar met een deadlift (hiphinge) met een row. De een traint je hamstring/glutes en enigszins onderrug. De ander je trapezius/lats/biceps.
 
Waarom wil je telkens je schema aanpassen ?
Ga eerst eens een tijdje trainen, en je kunt ook een oefening afwisselen. (Squats met Legpress...)
Ik heb 11 12 weken ub/lb van stickies gebruikt daarna deload ik kan doorgaan met dat schema maar zoals ik al eerder zei wil ik meer focussen op me bovenlichaam
 
Toevoeging ipv die db press bij upperbody hoort dag arnold press te staan
 
Back
Naar boven