MuscleMeat

tips tegen een uitpuilende buik aan het eind van de dag

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
zoals de titel al zegt graag tips die kunnen voorkomen dat ik aan het eind van de dag er uit zie als een zwangere zeug , mensen denken dat ik gvd een bierbuik heb :mad:

graag tips van ervaringsdeskundigen ,met oats ben ik al flink aan het minderen
 
Ik heb hier ook een tijdje last van gehad. Bij mij verdween m'n foodbaby nadat ik mijn melk flink geminderd van 1.5L naar 0.4L per dag, gestopt met oats en ben een paar liter water meer gaan drinken.

Maar denk dat het vooral persoonlijk is hoe je lichaam hier op reageert.
 
Ik heb hier ook een tijdje last van gehad. Bij mij verdween m'n foodbaby nadat ik mijn melk flink geminderd van 1.5L naar 0.4L per dag, gestopt met oats en ben een paar liter water meer gaan drinken.

Maar denk dat het vooral persoonlijk is hoe je lichaam hier op reageert.

chocomel zal ik ook eens flink gaan minderen ,drink nu toch wel 1 tot 2 ltr per dag en zal meer water gaan drinken
 
chocomel zal ik ook eens flink gaan minderen ,drink nu toch wel 1 tot 2 ltr per dag en zal meer water gaan drinken

Wauw, 2L chocomel :roflol: held.
Ik denk dat dat wel gaat schelen ja
 
chocomel zal ik ook eens flink gaan minderen ,drink nu toch wel 1 tot 2 ltr per dag en zal meer water gaan drinken

Gast
:roflol:

Maar ja, over het algemeen is bloat door;
-Te veel carbs
-Te veel zuivel
-Te veel zout
-Frisdrank
 
Niet een teveel, maar niet consistent. Lichaam is altijd op zoek naar homeostase.
 
zoals de titel al zegt graag tips die kunnen voorkomen dat ik aan het eind van de dag er uit zie als een zwangere zeug , mensen denken dat ik gvd een bierbuik heb :mad:

graag tips van ervaringsdeskundigen ,met oats ben ik al flink aan het minderen
Naar het antwoord op deze vraag ben ik ook erg benieuwd. Elke avond ben ik in niet zo blije verwachting van een foodbaby... :mad: Vooral vervelend om de slaap te kn vatten (want ik slaap liefst op mijn buik). Wat je zegt over dat je oats al hebt geminderd, maakt dit zo’n verschil dan? Want ik merk persoonlijk zelf geen verschil tussen wel of geen oats eten voor het slapen gaan. Mijn buik is even bloated in beide gevallen...
 
Hoeveel kcal moet je naar binnen werken vieze jij?
 
Naar het antwoord op deze vraag ben ik ook erg benieuwd. Elke avond ben ik in niet zo blije verwachting van een foodbaby... :mad: Vooral vervelend om de slaap te kn vatten (want ik slaap liefst op mijn buik). Wat je zegt over dat je oats al hebt geminderd, maakt dit zo’n verschil dan? Want ik merk persoonlijk zelf geen verschil tussen wel of geen oats eten voor het slapen gaan. Mijn buik is even bloated in beide gevallen...
Jij hebt toch redlijk grote avondmaaltijden? kan tdaar mee t maken hebben?
Heb er zelf ook last van .... opgeblazen dikke harde buik voor t slapen... mega klote....
 
Is denk ik normaal als je "zoveel" eet. Wat bij mij helpt en wat ik ook altijd doe is : wit brood eten, niks van bubbels qua frisdrank, fruit niet net voor of na een maaltijd eten, enkel witte rijst, patatn,pasta.
Geen havermout eten want dat verteerd enorm traag bij mij.
Eigenlijk gewoon geen complexe koolhydraten eten of hoe je het noemt.
Ook geen water drinken na een maaltijd.
En als je helemaal freaky wil gaan kan je een lijst met voeding opzoeken wat je best niet mixt om zwelbuik te voorkomen.
Ook matigen van noten eten want dit verteerd ook veel trager dan andere voeding.
 
Wat je ook kan proberen is Betaine HCI + pepsine.
Gebruiken bij eiwitrijke maaltijden, wel goed inlezen en afwegen voor de hoeveelheid die je gebruikt want dit kan maagzuur opwekken.
Als je dit supplement wil gebruiken zorg er dan zeker voor dat er pepsine in zit anders heeft het geen nut.
 
Laatst bewerkt:
Ook het matigen van water drinken, sommigen drinken echt overmatig veel water.
Water lengt het maagzuur af waardoor de vertering ook vertraagd.
En nu en dan eens vasten voor een uur of 4 en enkel bv een eiwitshake drinken, zodanig dat je maag eens kan "verteren".
Dit alles zijn mijn persoonlijke tips en zijn niet allemaal wetenschappelijk onderzocht :D:cool:
 
Wat je ook kan proberen, wat misschien wel vreemd klinkt is om jou kcal wat te gaan switchen van voeding deels in pure "suikers" .
Voorbeeld Maltodextrine en dextrose gebruiken bij het trainen of voor en na de training en geen vaste voeding eten voor en direct na de training.
Suiker verteerd veel sneller dan vaste voeding.
Je moet natuurlijk ook kwaliteit binnenkrijgen op een dag maar dit gaat puur over je zwelbuik.
Nogmaals dit zijn persoonlijke ondervindingen en ik bereik hier goeie resultaten mee.
Het voelt enorm goed om een "platte" buik te hebben en niet zwanger rond te lopen.
Het bulken en toch een leeg gevoel willen hebben in de maag en darmen is natuurlijk wel een moeilijke opgave.
 
Ik heb het ook tijdens bulken. Bij mij gaat het weg als ik veel minder callorien eet
Of als ik aan de schijterij ben.
 
Jij hebt toch redlijk grote avondmaaltijden? kan tdaar mee t maken hebben?
Heb er zelf ook last van .... opgeblazen dikke harde buik voor t slapen... mega klote....
Ja inderdaad grote meals, en vaak 's avonds nog meer kcals dan bv lunch maar toch... ik had gehoopt dat er toch ergens een "geheim" middeltje of trucje was die dit alles kan verhelpen of op zijn minst toch verminderen...
Kan me niet voorstellen dat iedereen in de bulk periode dergelijke vervelende klachten ondervindt in die mate. Is inderdaad klote :mad:
 
Minder bier drinken.
 
lienlien wat kan helpen is wat azijn toevoegen aan je maaltijd. Dat helpt voor iets betere vertering.
 
chocomel zal ik ook eens flink gaan minderen ,drink nu toch wel 1 tot 2 ltr per dag en zal meer water gaan drinken
Haha je bent niet bang voor suiker :p

In de bulk heb ik ook een dikke pens, zit gewoon vol en zuivel maakt bij mij erger. Sochtends na het toilet is 't weer weg
 
Naar het antwoord op deze vraag ben ik ook erg benieuwd. Elke avond ben ik in niet zo blije verwachting van een foodbaby... :mad: Vooral vervelend om de slaap te kn vatten (want ik slaap liefst op mijn buik). Wat je zegt over dat je oats al hebt geminderd, maakt dit zo’n verschil dan? Want ik merk persoonlijk zelf geen verschil tussen wel of geen oats eten voor het slapen gaan. Mijn buik is even bloated in beide gevallen...

ik ben sinds maandag geminderd met oats en brinta en gestopt met mijn slaapdrankje = 1/2ltr chocomel met eiwitpoeder ,ik moet zeggen dat de resultaten bemoedigend zijn ,
de weegschaal blijft ook precies 130 kg aangeven dus voorlopig ook geen verlies gelukkig maar de buik is wel zichtbaar minder opgezet

Hoeveel kcal moet je naar binnen werken vieze jij?

ik doe alles op gevoel en m.b.v de weegschaal ,ik weeg me 3 keer per week en ben nu al wat maanden constant op 130kg ,moet er wel bij zeggen dat ik natuurlijk geen 9% vet heb ,
13-14% is realistischer ,doe dagelijks zware fysieke arbeid en train 4 x p.w full loco dus zal wel wat kcal verbruiken

Wat je ook kan proberen, wat misschien wel vreemd klinkt is om jou kcal wat te gaan switchen van voeding deels in pure "suikers" .
Voorbeeld Maltodextrine en dextrose gebruiken bij het trainen of voor en na de training en geen vaste voeding eten voor en direct na de training.
Suiker verteerd veel sneller dan vaste voeding.
Je moet natuurlijk ook kwaliteit binnenkrijgen op een dag maar dit gaat puur over je zwelbuik.
Nogmaals dit zijn persoonlijke ondervindingen en ik bereik hier goeie resultaten mee.
Het voelt enorm goed om een "platte" buik te hebben en niet zwanger rond te lopen.
Het bulken en toch een leeg gevoel willen hebben in de maag en darmen is natuurlijk wel een moeilijke opgave.

ik was al begonnen om post work out een dextrose shake te drinken i.p.v van een dikke shake ,ik moet zeggen dat het wel beter aanvoeld

Ik heb het ook tijdens bulken. Bij mij gaat het weg als ik veel minder callorien eet
Of als ik aan de schijterij ben.

van schijterij kan ik alleen maar dromen ,ik eet elke avond van ellende vele eetlepels olijfolie maar het resultaat is bedroevend

Minder bier drinken.

ik ben een bodybuilder ,dat is wel topsport dus wij drinken geen alcohol

Haha je bent niet bang voor suiker :p

In de bulk heb ik ook een dikke pens, zit gewoon vol en zuivel maakt bij mij erger. Sochtends na het toilet is 't weer weg

ik ben benieuwd wat het minderen van zuivel gaat opbrengen ,voor suikers ben ik niet zo bang ,2 ltr chocomel klinkt veel maar ik snoep niet ,

drink zelden frisdrank ,s'ochtends 1 kopje thee met 1 suikerklontje dus icm mijn dagelijkse zware fysieke arbeid + 4 keer p.w full retard trainen

vind ik het nog wel meevallen ,ik kom ook van de 90 kg dus om op die 130 kg te blijven moet er wel wat calorieen gegeten worden
 
Back
Naar boven