AndroidHealthClinic

tips tegen een uitpuilende buik aan het eind van de dag

Bezoekers in dit topic

Heb je dan een alternatief voor Oats en Brinta in je schema verwerkt? Ik bedoel: hoe vul je die kcal (die je vroeger uit Oats en Brinta haalde) nu op? Wel erg goed en bemoedigend idd dat je al resultaat ziet hiervan.
 
Heb je dan een alternatief voor Oats en Brinta in je schema verwerkt? Ik bedoel: hoe vul je die kcal (die je vroeger uit Oats en Brinta haalde) nu op? Wel erg goed en bemoedigend idd dat je al resultaat ziet hiervan.


nee nog niet ,ik wacht even af of mijn gewicht stabiel blijft ,kon vandaag wel al mijn buik weer aanspannen, helaas geen six pack :roflol: maar daar is mijn vet% nog veel te hoog voor
 
Heb je dan een alternatief voor Oats en Brinta in je schema verwerkt? Ik bedoel: hoe vul je die kcal (die je vroeger uit Oats en Brinta haalde) nu op? Wel erg goed en bemoedigend idd dat je al resultaat ziet hiervan.
Probeer eens rijstpoeder of Bambix. Is veel lichter verteerbaar.
 
Probeer eens rijstpoeder of Bambix. Is veel lichter verteerbaar.
Dan heb ik het ook . Is wel al een poos geleden moet ik zeggen dat ik bambix nog gegeten heb. Mss toch nog eens proberen. En anders bambix mengen met azijn he. Dubbele werking :D
 
Back
Naar boven