Fitness Seller

Sticky Tips & tricks om snel en makkelijk veel kcal binnen te krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is een goede olie (qua smaak) om door de shake te gooien? Het gaat hier om standaard whey+oats+melk. Olijfolie lijkt me ontzettend goor, na het lezen van de post hierboven lijkt lijnzaadolie misschien ook niet de beste keus.
Als ik XXL Nutrition mag geloven is MCT geur- en smaakloos, wat ideaal is, maar tegelijkertijd is het veel duurder dan gewoon olijf- of zonnebloemolie.
Pindakaas, ook veel vetten + nog extra eiwitten...
 
Wat is een goede olie (qua smaak) om door de shake te gooien? Het gaat hier om standaard whey+oats+melk. Olijfolie lijkt me ontzettend goor, na het lezen van de post hierboven lijkt lijnzaadolie misschien ook niet de beste keus.
Als ik XXL Nutrition mag geloven is MCT geur- en smaakloos, wat ideaal is, maar tegelijkertijd is het veel duurder dan gewoon olijf- of zonnebloemolie.

Ikzelf gebruik walnoten olie van de Carrefour
 
lijnzaadolie
 
Wat is een goede olie (qua smaak) om door de shake te gooien? Het gaat hier om standaard whey+oats+melk. Olijfolie lijkt me ontzettend goor, na het lezen van de post hierboven lijkt lijnzaadolie misschien ook niet de beste keus.
Als ik XXL Nutrition mag geloven is MCT geur- en smaakloos, wat ideaal is, maar tegelijkertijd is het veel duurder dan gewoon olijf- of zonnebloemolie.

Ik doe gewoon normale olijfolie dan proef je bijna niet.
 
Gister voor het eerst pindakaas gelepeld. Keek er tegen op, maar met een slok water erbij heb je zo 50g weg.

Dat doe ik al van toen ik nog een klein sanca'tje was maar wel zonder water :P
 
Ik gebruik nu deze mass gainer, die heeft 912 kcal:

[Link niet meer beschikbaar]
 
No excuses ectos!!!!!
 
En ineens heb je het, ik wil schaamhaar op m'n kin.
 
Supershake:

40 gram whey delicious
200 gram havermout
500 ml halfvolle melk

Macro's:

C: 145
E: 76
V: 23

Kcal : 1136

Is het een aanrader om in een bulk zo'n shake 2 x per dag te doen? (Ochtend & 's avonds na training?)
 
Bedoelde dat meer omdat ik zoveel mensen hoor 'klagen' over shakes. Dat proteine halen uit kip etc beter is..
Eiwit is eiwit al wil je het uit insecten halen
 
  • Like
Waarderingen: LSMB
Eet een kilo zak m&m's per avond
 
Mct olie kun je makkelijk in shakes doen Brinta heeft ook die ontbijt drinks die heel fijn is kun je makkelijk in shakes doen
Dan kun je nog beter een grote pak Brinta halen..80cent en sown kant en klare 1,50
 
Back
Naar boven