XXL Nutrition

Tips van een IFBB-pro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb wel op de 400 gezeten omgerekent het even aantal Kcal. Ik werd na een maand duidelijk dikker en groeide qua vvm niet harder. Dus vandaar
 
nog altijd niemand?,spijtig

Yep. Tijdens mijn eerste kuur deed ik ook een soort HIT, 1 zware workset per spiergroep met forced reps/ negatives / static holds, the whole work. Ook nog wat rest-pause training erbij gedaan. Mijn progressie op 12 weken (heb altijd alles netjes bijgehouden :))
(links is BW in kg's, rechts is toename per week)
83,4
83,6 0,2
84,9 1,3
87,7 2,8
90,0 2,3
91,3 1,3
93,0 1,7
94,7 1,7
95,9 1,2
95,8 -0,1
96,8 1,0
99,1 2,3
Flink gegaind dus, ook een shitload aan vocht. Dus werken deed het wel. Maar goed misschien had ik op een 'normaal' trainingsschema hetzelfde bereikt, you never know.
 
Yep. Tijdens mijn eerste kuur deed ik ook een soort HIT, 1 zware workset per spiergroep met forced reps/ negatives / static holds, the whole work. Ook nog wat rest-pause training erbij gedaan. Mijn progressie op 12 weken (heb altijd alles netjes bijgehouden :))
(links is BW in kg's, rechts is toename per week)
83,4
83,6 0,2
84,9 1,3
87,7 2,8
90,0 2,3
91,3 1,3
93,0 1,7
94,7 1,7
95,9 1,2
95,8 -0,1
96,8 1,0
99,1 2,3
Flink gegaind dus, ook een shitload aan vocht. Dus werken deed het wel. Maar goed misschien had ik op een 'normaal' trainingsschema hetzelfde bereikt, you never know.

interessant ,en met wat had je toen gekuurd?
 
interessant ,en met wat had je toen gekuurd?

deca @ 233 en sus @ 350 per week.
De laatste laatste twee weken als overbrugging naar de nakuur 2 weken dianabol @ 30 mg/dag.
 
deca @ 233 en sus @ 350 per week.
De laatste laatste twee weken als overbrugging naar de nakuur 2 weken dianabol @ 30 mg/dag.

owja dat was jij wat dat ging uittesten ,ik had nog een reply gedaan om te vragen hoe het je bevallen was,bij resultaten -sectie anabolen.
blijkbaar had die diana toch een goed effect zo op t laatste....
 
Yeps, maar 't is wel een beetje achterhaald deze zogenaamde overbrugging.
Niet echt ideaal voor herstel eigen testproductie.
 
Ik heb wel op de 400 gezeten omgerekent het even aantal Kcal. Ik werd na een maand duidelijk dikker en groeide qua vvm niet harder. Dus vandaar

Tijdens een kuur ?
 
Tijdens een kuur ?

Nope, maar dan is je eiwitsynthese indd hoger. Ach ja, ben altijd nog tevreden geweest met mn vooruitgang. Wat voor anderen werkt is ook helemaal prima natuurlijk :)
 
Inderdaad, en daar heb je ook gelijk, niet elk lichaam werkt hetzelfde.
 
Back
Naar boven