MuscleMeat

Tips voeding

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Wat voor tips over voeding zouden jullie mee kunnen geven wat je op het begin bijvoorbeeld fout deed? Ik eet 5 eieren per dag atm, 2 hele en 3 alleen met eiwit. Maar er is dus ook vloeibaar eiwit kwam ik vandaag achter. Dat scheelt weer wat geld en vond het eigenlijk ook zonde dat ik het eigeel weggooide. Nog meer tips die jullie gebruiken in de voeding wat gezonder/goedkoper/makkelijker is? Zo heeft bijvoorbeeld MuscleMeat mij ook enorm geholpen met hun kip. De kip die ik meal prepde was niet te kanen. Die van hen zijn top en ook nog eens goedkoper als je onthoudt dat je bij de supermarkt kip nog wat eraf moet snijden. Ik eet ook sinds kort pindakaas van body en fit ipv calve. Scheelt ook alweer een hoop qua onnodige suiker en ik vind het nog lekkerder ook.
 
Ik zou om te beginnen ook het eigeel gaan eten. En magere kwark is goed voer voor een bodybuilder. Maar beter nog: reken eerst uit wat je nodig hebt op basis van je doelen.
 
Ik zou je de tip willen geven om de stickies door te lezen want je stelt enorm veel onzinnige vragen.
 
Ik zou je de tip willen geven om de stickies door te lezen want je stelt enorm veel onzinnige vragen.
Geen tijd voor ik stel gewoon mijn vraag waar ik 9 van de 10 keer een bruikbaar antwoord voor krijg en af en toe zit er een gefrustreerde anabool tussen
 
Back
Naar boven