MuscleMeat

Tips voor clean bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lekkerpompen

Novice
Lid geworden
21 okt 2022
Berichten
22
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
66kg
Mijn grootste probleem is mijn (onder) gewicht. Aankomen vind ik lastig, veel eten gaat met moeite.

Hebben jullie (vooral de mensen die hetzelfde probleem hebben als ik) bepaalde producten die makkelijk weg te stoppen zijn, en budget vriendelijk zijn? Ik heb een klein budget, en vind veel eten dus ook erg lastig daarom dacht ik zelf vooral aan shakes. Veel kcal in een shake, makkelijker dan kauwen.
 
Helaas zal je met shakes alleen nergens komen, het meeste haal je uit je voeding, shakes zijn zoals het woord zegt " voedingssupplementen" ten aanvulling van je normale eten.. dus met shakes alleen zal je niet groot worden. Ik heb het zelfde probleem als jou. Maar leer gewoon 6 maaltijden te eten van om en bij de 400kcal per maaltijd.. Ik gebruik zelf de complex carb gainer van xxl nutrition. Want normale weight gainers bevatten enorm veel suiker. De CCG bevat ook veel koolhydraten en andere bronnen. & die kan ook altijd als maaltijd vervanger gebruikt worden. Ik neem hem als ontbijt en als snack na het avond eten
 
Qua aantal eiwitten per euro zijn shakes en gewone eieren denk ik het meest budgetvriendelijke.

Als je aankomen lastig vind, pak dan tussendoor en toe chocomel, volle melk, volle kwark, griekse yoghurt. Boterham met pindakaas, brinta vd lidl. Zijn volgens mij allemaal zaken die niet overdreven duur zijn. Dan zou het best wel hard moeten gaan.
 
Lekkerpompen, misschien kan je een derde topic aanmaken? In dit topic zeggen ze alweer niet wat je wil horen :(
Weet niet of je sarcastisch bent, maar ik krijg wel degelijk de antwoorden die ik zoek. Dit topic is dan ook een andere vraag, echter krijg ik inderdaad veel antwoorden waar ik helemaal niet om vraag, ik luister echter enkel naar de antwoorden die ik zoek, rest is mijn tijd niet waard. Dingen als 'gewoon meer eten' alsof niet iedereen dat al weet, hoe, wat, etc, practische tips, ervaringen etc. Daar heb je wat aan.
 
Ah in dat geval helpt het enorm als je ook iemand zijn of haar post leest, anders dan ben je gewoon een internet trol en dat is wel zielig natuurlijk :D
Noem het hoe je het noemen wil.

Als je niet aankomt terwijl je dat wil, dan krijg je gewoon te weinig kcal binnen. Je kan je kcal intake op tig manieren verhogen, en shakes is één manier.

Is het de goedkoopste manier? Nee. Is het op langere termijn ideaal als je niet eerst leert om fatsoenlijk te eten? Nee. Heeft een shake nut als je je basis (=voeding) niet op orde hebt? Ook niet.

Maar als jij dat wil nemen dan moet je dat doen.
 
Helaas zal je met shakes alleen nergens komen, het meeste haal je uit je voeding, shakes zijn zoals het woord zegt " voedingssupplementen" ten aanvulling van je normale eten.. dus met shakes alleen zal je niet groot worden. Ik heb het zelfde probleem als jou. Maar leer gewoon 6 maaltijden te eten van om en bij de 400kcal per maaltijd.. Ik gebruik zelf de complex carb gainer van xxl nutrition. Want normale weight gainers bevatten enorm veel suiker. De CCG bevat ook veel koolhydraten en andere bronnen. & die kan ook altijd als maaltijd vervanger gebruikt worden. Ik neem hem als ontbijt en als snack na het avond eten
Je kan prima leven op shakes (en 'bulken'). Ik heb maar 2 vaste maaltijden en de andere 5 zijn vloeibaar.
 
Een heks een trol noemen is niet grappig.
 
Ga hier maar weer verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven