AndroidHealthClinic

Tips voor de home gym floor

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 mei 2022
Berichten
2
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Hi! Na een aantal jaren in verschillende crossfit gyms te hebben rondgelopen, wil ik in het souterrain mijn eigen gym maken (net een kleine gekregen dus moeilijker om weg te kunnen). Zie hieronder de plattegrond. Wat raden jullie aan qua rubberen vloer? De afmetingen zijn helaas niet standaard, vandaar mijn vraag of het handiger is om tegels te leggen of een rol. En welke minimale dikte van de rubberen vloer raden jullie aan? Geld speelt in deze geen rol.

Dank!

Groeten PB
220523 Souterrain Gym - vloeroppervlakte.png
 
Probeer de zoekfunctie eens te gebruiken, dergelijke vragen zijn hier al reeds gesteld.
Om op je vraag te antwoorden, ik zou rubberen tegels leggen. Wat de dikte en dergelijke betreft hangt af van jou noden, ga je zwaar deadliften? Etc.
 
Ik heb rubber tegels van 1 m2 bij rubber webshop gekocht, totaal zo’n 18m2 voor 550 euro. 2cm dik, na 2 jaar nog hartstikke tevreden mee.
 
Ik heb ook rubber tegels gekocht, 2cm hoog, 100*100cm, iets meer dan twee tientjes per tegel. Goed op maat te snijden en bevallen erg goed. Komen van Stuntgrasstunter in Alphen.
 
Ik gebruik stalmatten. Vind de demping wel fijn door de noppen. Het feit dat er naast de doppen lucht zit geeft goede demping.

 
Back
Naar boven