AndroidHealthClinic

Tips voor deze newbi ^^

Bezoekers in dit topic

ItsMitch

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2009
Berichten
101
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
108kg
Vetpercentage
18%
Beste leden,

Ik wil graag wat foto's posten om te zien wat jullie beter vinden, als ik ga doorcutten of bulken.

Ik heb vroeger getraind maar dat was nooit echt serieus, ik heb een beetje aangekloot voor 6 maanden. Nu ben ik 2,5 Maand bezig met cutten en serieus trainen. Ik weet dat ik absoluut geen geweldige pose of fysiek heb zoals de meeste van jullie hier :P

In de 2 maanden tijd dat ik Cut ben ik van 105 Kilo naar 99 kilo gegaan (vandaag gemeten) en ik heb zelf een klein beetje spier massa gekregen alleen zie je hier weinig van.

Mijn doel: Meer zichtbaar spiermassa en ook 5 kilo nog aan vet verbranden.

Extra info: 187CM lang, 99 Kilo, BF % ??

Als jullie willen, kunnen jullie denk je een schatting maken voor mijn BF?

Krijg morgen of overmorgen mijn vetmeter binnen btw dan laat ik het ook weten :D


Naja sorry als de foto's onduidelijk zijn ik zal later betere posten :P

Foto 1 - 26-09-10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

Foto 2 - 26-09-10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

Foto 3 - 26-09-10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

Kan ik dan beter nog volop in de cut gaan? of zou ik een Clean Bulk doen samen met 30 minuten cardio na mijn training?

en ik denk zelf last te hebben van gyno :S, ik voel geen
pijn of perse een harde knobbel majah

Lijkt het op Gyno wat ik heb?


Alvast bedankt!!


Mitch
 
Uiteindelijk zul je zelf moeten bepalen of je gaat cutten of bulken. Waar voel jij je het prettigs bij? Iets minder vet? Of meer spieren met dezelfde hoeveelheid vet?
 
Mja, ik zou denk ik toch wat in de cut gaan. Maar als jij je hierbij niet slecht voelt gewoon hard doorknallen.
 
Oh ok, ja voel me toch wel fijner met minder vet.. maar ik zit denk ik nu op het plateau qua vtverbranding. Want het gaat nu allemaal langzamer, ik kan best de duur en de intensiteit of misschien het aantal keren verhogen maar dan ben ik bang dat het klein beetje spier wat ik nog heb al helemaal weg gaat.

Dus ik kan niet droger worden door een clean bulk te doen met veel eiwitten en veel cardio?
 
Je kan er altijd een eiwittendieet tegen aan smijten als je in de cut wel,
en je schouders komen er mooi uit op die 1ste foto !
 
Back
Naar boven