MuscleMeat

Tips voor dikte in de rug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Dikte" in je rug zit in goed ontwikkelde trapezius (en onderliggende rhomboids) en erector. Als je denkt dikte te missen zijn dat dus de spieren waar je je op moet richten.
 
Tijd om jezelf naar de 100kg op 22% te eten dan.
je bent nog echt dun, lijkt wel een wielrenner. Wel redelijk mooi droog, maar nog geen massa.
Veel méér eten en zwaarder trainen (rep range 3-5) op dit VP kan je niks aanzetten.
22% is veel te hoog en zijn vetpercentage is ideaal wat is dit voor bullshit dat die hierop geen massa zou kunnen aanzetten.

Het heet bodybuilding niet blubberbuilding.
 
22% is veel te hoog en zijn vetpercentage is ideaal wat is dit voor bullshit dat die hierop geen massa zou kunnen aanzetten.

Het heet bodybuilding niet blubberbuilding.
idd toen ik dit las, geen spier aanzette want hij is ''te droog'' belachelijk
 
Niemand heeft het over droog, hij eet gewoon te weinig, zit toch geen massa op.
als hij onder onderhoud blijft eten zal hij niet groeien.
 
Niemand heeft het over droog, hij eet gewoon te weinig, zit toch geen massa op.
als hij onder onderhoud blijft eten zal hij niet groeien.
waar staan zijn kcal want ik zie ze niet .. hoe kan je dan weten of hij te weinig eet ????
 
Dat zie je toch? Anders zat er wel meer vet op de botten.
 
Dat zie je toch? Anders zat er wel meer vet op de botten.
maat .. wat heeft dat er mee te maken .. er zijn mense van nature droger dan jij ooit zult worden ongeacht wat ze eten, in ieder geval niet extreem veel gaan eten om dan te compenseren met een heleboel vet op je lichaam slechtste advies ooit
 
ik eet om en nabij de 2800-3000 calorieen en ben 80 kg ongeveer.
 
ik eet om en nabij de 2800-3000 calorieen en ben 80 kg ongeveer.
dan mag je idd wel een beetje meer eten ik zou zeggen begin met een 250 kcal meer te eten kijk hoe je shape verandert en wat betreft de dikte rows rows rows
 
maar vooral niet extreem vet worden zoals hiervoor werd gezegd ! je mag wat vetter worden en dat is normaal als je in een surplus zit maar laat het niet uit de hand lopen is voor niks goed !
 
dan mag je idd wel een beetje meer eten ik zou zeggen begin met een 250 kcal meer te eten kijk hoe je shape verandert en wat betreft de dikte rows rows rows
Ik heb een tijdje op 3250-3500 gezeten, maar het enige waar ik aankwam was op mijn buik haha.
Ik ben van nature ook enorm skinny, toen ik begon met trainen woog ik 60-63kg.
 
Ik heb een tijdje op 3250-3500 gezeten, maar het enige waar ik aankwam was op mijn buik haha.
Ik ben van nature ook enorm skinny, toen ik begon met trainen woog ik 60-63kg.
Ja dat hoort erbij vriend, je kan niet kiezen waar het bijkomt sommige mensen worden eerst vetter in de benen en dan pas op de buik meestal bij mannen komt het eerst op de buik maar maakt niet uit hoort erbij je moet gewoon er niet over gaan, dan is het cutten ook veel makkelijker
 
maat .. wat heeft dat er mee te maken .. er zijn mense van nature droger dan jij ooit zult worden ongeacht wat ze eten, in ieder geval niet extreem veel gaan eten om dan te compenseren met een heleboel vet op je lichaam slechtste advies ooit
Wie heeft het over “een heleboel” ? Niet alles in het extreme trekken
denk aan bijv wielrenners, gespierde spijkers, kunnen de hele dag in een gym hangen maar zullen wanneer ze niet nog meer gaan eten ooit een kilo aanzetten.
 
Wie heeft het over “een heleboel” ? Niet alles in het extreme trekken
denk aan bijv wielrenners, gespierde spijkers, kunnen de hele dag in een gym hangen maar zullen wanneer ze niet nog meer gaan eten ooit een kilo aanzetten.
jij bent degene dat zegt bulken tot 22%....
het is niet dat jij bulkt tot je moddervet bent dat je dit andere moet gaan aansporen te doen slechtste manier dat er is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven