Fitness Seller

Tips voor droge buikspieren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mieyan

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2009
Berichten
42
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Hey iedereen, alvast bedankt voor volgend advies, het zit zo...

Ik ben 27, 1.82m, vetpercentage weet ik niet exact maar weeg ongeveer 73 kg.
Ben half jaar geleden begonnen met serieus trainen en sinds maand voeding beginnen aanpassen.
Door deze voedingsaanpassing ben ik ongeveer 4kg aangekomen op een maand en geloof niet dat daar veel vet bijgekomen is dus daar zit ik redelijk goed denk ik.

havermout met 500 ml melk

trainen

banaan, glas druivensap en druivensuiker

havermout 500 ml melk

drinkyoghurt mager 700ml

avondmaal vlees patat groenten of kip rijst

kwark 500g mager


Het enige wat ik niet zo goed onder de knie krijg, of toch niet snel genoeg gaat naar mijn zin zijn mijn buikspieren.
Moesten jullie hierbij wat advies kunnen toevoegen zou dit uitermate geapprecieerd worden :D

Alvast bedankt en succes iedereen
 
Al eens uitgerekend hoeveel Kcal je binnenkrijgt?
Dit lijkt me namelijk veels te weinig!
 
'Droge buikspieren' bestaan niet.
Als je droog bent (laag vet%) dan verschijnen je buikspieren vanzelf.
 
Ben het een en ander vergeten op mijn schema maar in totaal gemiddeld van hele week zit ik op 3500 kcal 225 proteinen, 520 kh en 150 vet per dag... dus lijkt me wel voldoende, was ook nog vergeten bij te schrijven van noten enz... ;)

En ik bedoelde natuurlijk droger te worden zodat de buikspieren meer zichtbaar worden. Dit schijnt me moeilijk te lukken alhoewel ik bij mijn schema blijf aangezien de spieren er makkelijk bijkomen en het een beginschema is om op termijn meer en meer te leren eten.:p
 
train buikspieren net zoals de rest van je lichaam. Hoe mooi ze zichtbaar zijn heeft eerder te maken met hoe laag je vetpercentage is. En uit je verhaal maak ik op dat je spiermassa wilt winnen/aankomen, wat je vooral moet blijven doen met deze stats. Dit gaat niet samen met een 'droge buik'. die komt wel weer over een tijdje bij het cutten als je genoeg spiermassa gewonnen hebt. En vergeet plaatselijk vet verbranden, dat bestaat niet.
 
Wat betreft je eetschema...daar ga ik verder geen opbouwend kritiek op geven als je sowieso al de helft vergeet neer te zetten... kon je net zo goed alleen je vraag stellen...maar goed.

Als je je buikspieren nog niet goed ziet kan het zijn dat je vet% toch nog te hoog is, je buikspieren verschijnen meestal als laatst (helaas). Anyway... ga squatten/deadliften als je dat nog niet deed... mega goed voor je buik.
 
Back
Naar boven