XXL Nutrition

Tips voor een mooiere huid

Bezoekers in dit topic

Gespierd Stuk

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 nov 2002
Berichten
231
Waardering
1
Voor degene die van nature een minder mooie huid hebben meegekregen en/of last hebben van pukkeltjes (geen acné):

Mijn ervaring om een mooiere huid te krijgen is dat het 'schoon' eten goed werkt. Dus zo min mogelijk eten nemen waar tegevoegde middelen in zitten en vooral geen varkensvlees.
Ook wil het nemen van een vitamine B-complex goed werken (wel minstens een maand wachten op resultaat).

Succes!
 
En veel water drinken :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Wat voor doseringen moeten er in dat vit. B complex zitten?
 
Idd goede tips, extra zink helpt ook.
 
En Guggulbolic wil ook werken volgens Syntrax.
 
Groene thee helpt het verouderen van de huid tegen te gaan en voorkomt huidkanker. Dit heeft een 2-jarig onderzoek door Dr. Stephen Hsu, een cel bioloog aan het Medical College of Georgia Department of Oral Biology vastgesteld.

Hij en zijn collega's hebben ontdekt dat de polyphenolen die in groene thee zitten vrije radicalen elimineert. Met behulp van menselijke huidcellen werd de normale groei van de huidcellen vergeleken met de groei van de cellen die door een groene-thee component beïnvloed waren. Het bleek dat het component stervende huidcellen heractiveerde. "Cellen die zich naar de buitenste laag van de huid verplaatsen blijven normaal gesproken 28 dagen leven. Echter het component EGCG blijkt ze te heractiveren", zegt Dr. Hsu. "EGCG is een fontein van jeugd voor huidcellen. Wanneer ze onder invloed van EGCG worden gesteld beginnen oude cellen zich weer te delen. Dit vertraagt het verouderingsproces van de huid."

Het moeilijke wetenschappelijke artikel hoe dit werkt staat op Science Daily.

http://www.sciencedaily.com/releases/2003/04/030425071800.htm
 
Gespierd Stuk zei:
Ook wil het nemen van een vitamine B-complex goed werken (wel minstens een maand wachten op resultaat).

Ik had gelezen dat vitamine B niet schadelijk is voor het lichaam bij grote innamen behalve voor vitamine B6, nu was ik even naar de kruidvat gegaan en een potje vitamine B suplementen gehaald... er zit cker 1250 procent adh vitamine b6 in. is dit dan slecht voor je? ???

mvg
 
spdfrx zei:
Ik had gelezen dat vitamine B niet schadelijk is voor het lichaam bij grote innamen behalve voor vitamine B6, nu was ik even naar de kruidvat gegaan en een potje vitamine B suplementen gehaald... er zit cker 1250 procent adh vitamine b6 in. is dit dan slecht voor je? ???

mvg
in in de multi die je waarschijnlijk neemt zal ook nog wel een dikke load zitten...
 
adh is achterhaald, is enkel om tekorten te voorkomen bij de modale burger. als je sport, veel stress hebt (das al iets voor modale burger:) ) heb je zeker meer nodig.
zou je er niet druk om maken


nog 1 tip: teunisbloemolie en andere omega6 varianten
 
Back
Naar boven