XXL Nutrition

Tips voor een net 17jarige jongen.?

Bezoekers in dit topic

pangpang

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2009
Berichten
11
Waardering
0
Beste BB'ers.

Heb een jaar geleden een paar maanden thuis lopen trainen en wil het nu intensief gaan aanpakken, me neef is NK bodybuilden 2003! en hij is natuurlijk mijn grote voorbeeld haha.

Nou heb ik nu al een lange tijd niet meer getraind!, en is mijn gewicht ook een stuk lager dan mijn ideale gewicht.

Ik weeg nu rond de 60/62 kilo.

Ik zou graag willen aankomen in vet %, maar natuurlijk ook in spier %.

Alleen dat aankomen gaat mij niet zo goed af!, ik wil met weightgainers, protaine en/of creatine gaan beginnen.

Welk merk raden jullie me aan? en waar kan ik deze kopen?.

En mijn armen zijn best dun in ongespannen stand, hoe kan je deze het best breder krijgen? meer vet?

Ik werk nu al een tijd in een toko en eet nu best veel op een dag! woog namelijk eerst 55 en nu over de 60 in paar weken.

Hier wat foto's.. sorry als ze niet in goede houdingen zijn ofzo!.:

2czqbko.jpg


2d6w7q1.jpg


http://i43.tinypic.com/23iia8z.jpg
^^ deze is wat groot dus heb maar een link neergezet


PS: ik zet al me kracht dus hoop dat jullie wat aan de foto's hebben.
PS2: Meer vragen + het verhaal wat beter formulieren gebeurt morgen! ben dood moe nu, hard gewerkt.
 
goed droog man... nu massa erop!
 
Sorry ben niet zo bekend met die termen,
Massa erop?:$

Thx voor reactie!
 
Bjorn borg is not-done hier.
 
Hard trainen en goed eten, maar kan je neef je niet helpen met een goed begin?
 
Redelijke basis.. Vraag anders aan je neef of hij voor jou dan even training/voeding schema maakt en een paar kg whey voor je gaat halen. Meer heb je niet nodig :D
 
Bedankt voor de reacties,

Ik zal het aan hem vragen (dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb! haha).

Sorry voor de bjornborg dan, maar heb geen andere.


Moet nu gaan naar school
 
Lees je hier eens in: voedingsschema, trainingsschema...
Al naar gelang wanneer je wilt trainen en hoe vaak kies je een type schema (fulbody / split).
De uitgangssituatie is in ieder geval mooi: je hebt aardig wat spieren die je al ziet, daarom flink vergroten! Je bent ook niet bang om zwaarder / wat vetter te worden dus ga lekker bulken.
Alle info is hier wel te vinden...
 
whaha die mond wijd open op die tweede foto, karma als je die foto post met hoofd erbij :roflol:

Wel leuk begin verder, gaat goedkomen :thumb:
 
lol @ je onderbroek.
 
Inderdaad ben je goed droog (weinig vet), nu gewoon info opzoeken, keihard gaan trainen en veel en goed gaan eten.
 
trek je broek op :roflol:
 
Monster basis, maar hoelang ben je ???

Als je vetpercentage zo gaat houden of iets mag omhoog en dat dan bij 75 kg zou echt bruut zijn
 
Mooi :D

Idd die mond ;)
 
volgens mij heb jij de kans om echt groot/goed te worden. Die bicep op 1e foto... en dat met 60kilo en zonder trainen lol
 
Okee bedankt voor de reacties,

Meer eten dus. weight gainers?. En weer beginnen met trainen.

Ik zal wel ff info op het forum verder opzoeken!

Zal volgende x een andere onderbroek uitkiezen+me broek optrekken hahaha.

Die broek draag ik meestal onder een andere broek als het koud is op de brommer, hijs een beetje te groot dus zakt af!


De manier die ik gebruikte voor het trainen was:
Halters door gaan tot je echt niet meer kon, daarna msn bijvoorbeeld ff game etc. en dan weer.. en dat dan ongv de hele dag door!
Heeft erg snel geholpen.

( en natuurlijk heel veel opdrukken.)

Maar is natuurlijk niet super goed voor je!, ga nu op fitness en zal me daar ook laten adviseren.

Voeding schema zal ik hier ook wel even opzoeken, en anders aan me neef vragen of hij wat kan opstellen

thx guys!

PS: ben 1.80 1.82 zo iets!
 
Laatst bewerkt:
Bij goed eten heb je geen weight gainers nodig...
Misschien zijn er anderen hier met een andere mening?
Ga je nou ook je benen trainen?
 
Ja me benen komen ook aan de beurt, alhoewel mijn hele familie erg dunne benen heeft + dunne polsen.

Over de polsen hier is zeker geen manier voor om die breder te krijgen?.
Want ik keek een tijdje geleden bij me neef en die van hem waren ook niet super breed! wel breder! ze arm word na de pols zeg maar natuurlijk wel een stuk breder.


ps: ik eet al tijden best veel nonstop op me werk in de toko, maar super veel gewicht komt er niet bij. Kom nooit echt boven de 63.
Ik dacht mischien als ik met weightgainers begin en het slaat aan dat het dan vanzelf ook zonder weigtgainers een stuk sneller gaat?.

Of heb ik dit helemaalfout
 
omdat daar spiermassa zit bij hem.
Zoek rond naar goed voedings schema en goed trainings schema, en voldoende rusten ofc..
 
Back
Naar boven