Fitness Seller

Tips voor energie tijdens de training.

Bezoekers in dit topic

Killstick

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
294
Waardering
19
Ik train dus kort na men werk. Niks speciaal, de hele dag op een stoel zitten en wat rondlopen. Ookal ben ik dan eigelijk niet moe, maar toch redelijk loom als ik de halters moet gaan opnemen :p

Ik dacht mijn energie tijdens het trainen wat te verbeteren door wat aan men eten aan te passen tijdens de dag in aanloop naar de training.

Ik dacht zelf al aan wat fruit eten een uurtje voor de training. Eventueel die middag pasta eten. Net voor de training niks zwaar meer eten of drinken enkel kort wat water tijdens de training? Lijkt dit al wat?
Enige tips wat hiervoor kan dienen, binnen welke tijdspanne voor de training je het dan zou moeten eten, wat zeker niet te doen etc.

Mvg
 
Herkenbaar..Maar ga er vanuit dat je na 17.00 u traint. dan zul je genoeg Kcal tot je hebben genomen. Persoonlijk kies ik ervoor om 2/2.5 u voor de training een goede maaltijd te nuttigen met voldoende KH.
Vlak voor de training een Pre work out en na de training een Post work out en binnen het uur daarna een goede maaltijd. Werkt prima voor mij.

Loom voel ik me ook weleens, maar dat is meer mentaal. Moe van de dag, enz.
Wat helpt is een motivatiefilmpje oid en je helemaal te richten op de training. Dus geen mobiel, wazzup (of hoe je het ook zegt), of ander afleidmateriaal.
 
Ja da gevoel ken ik ook. Gewoon te vatsig om recht te staan en pokke moe. Het liefst wil je gewoon in je zetel knallen en popcorn eten me een pint bij. Wat bij mij helpt is een motivatiefilm en goede muziek. Daarbij een preworkoutshake en dan gas geven zenne ;)
 
Het beste kan je wat IJzer tabletjes proberen, die schijnen ook de sufheid weg te nemen en je energieker te laten voelen.

En je lichaam heeft het toch nodig. Als dat niet werkt kan je pre-workouts proberen.
 
Ik heb hetzelfde en koffie doet geen ****. Actieve werkdagen helpen heel erg (dan ben ik niet loom/duf) maar mijn truc is om 3 à 4 uur van tevoren een behoorlijke maaltijd (700 kcal) te eten. Ik krijg hierna een dip maar die is na 3 à 4 uur klaar en dan heb ik juist meer energie (ook vergeleken met trainen op lege maag).
 
Back
Naar boven