Fitness Seller

Tips voor examen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pak altijd wat caffeine, xxl verkoopt dat, prima spul.
 
Niet leren -> De euforie als je het dan haalt is 10x zo groot.
 
Nou ik ben geslaagd....was moeilijk maar schijnbaar toch ook weer niet :D
 
Nou ik ben geslaagd....was moeilijk maar schijnbaar toch ook weer niet :D

Zo zie maar weer dat rukken de beste oplossing is om goed te kunnen studeren..;)
 
Ik had 842 punten uit 1000, dus zeg maar een 8,4. Er valt een hoop last van me af nu, want dit was volgens velen de moeilijkste. Ergste was nadat ik op finish had geklikt dat de pc wel 10 minuten stond te ratelen voordat hij mijn uitslag gaf....ik heb nog nooit mijn hartslag zo snel voelen gaan (zal ook wel door de efedrine komen), maar ik denk dat mijn hartslag rond de 180 was. Dus mijn cardio heb ik ook weer gehad :D

Ow ja, en niemand die meer moet zeuren over parkeerwachters uit Eindhoven, want die beste mensen zijn superschappelijk!!! Ik mocht maar voor 2 uur parkeren daar. Dus ik had een kaartje gehaald vanaf 1130 uur tot 1330 uur. Maarja, examen begon om 1215, dus echt lang had ik niet. Komt er zo'n uberlekker wijfie van de parkeerwacht langslopen terwijl ik nog wat in mijn auto zat te leren. Dus ik vraag haar wat ik nu moest doen, want ik zag het niet zitten om onder mijn examen geld erbij te moeten smijten. Ging ze het even voor mij regelen :D dus ik haar bffen en volpompen....ja voor wat hoort wat..en toen mocht ik van haar er langer blijven staan en dan zou zij dat doorgeven aan haar collega's. Wendy......bedankt!!!
 
En inmiddels bij je vrouw mooi weer spelen :roflol:
 
Ja hallo, nee een boete ontvangen....daar zal ze blij mee zijn?
 
Je zal meer bereiken door fatsoenlijk te slapen dan door te leren tot snachts.. je hersenen hebben een verwerkingstijd nodig van een achttal uur. En vermoeid kan je je toch niet meer concentreren.
 
Ben al geslaagd, tips zijn niet meer nodig :D
 
1 goede tip tijdens je examen en dat is Laat geen scheet tijdens je examen dat word niet echt op prijs gesteld door de examinator:P
 
Gefeliciteerd :)
 
Back
Naar boven