MuscleMeat

Tips voor het omgaan met tren rage? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Precies, en als je stelt dat AAS gebruikers luie flikkers zijn zonder doorzettingsvermogen dan nodig ik je van harte uit om eens met mij te gaan trainen. Kijken wie zich na afloop looser mag noemen.


hahaha sooo true :roflol:
 
Ik ben uit mezelf al een schatje maar op de tren ben ik een opgefokte klootzak
 
Precies, en als je stelt dat AAS gebruikers luie flikkers zijn zonder doorzettingsvermogen dan nodig ik je van harte uit om eens met mij te gaan trainen. Kijken wie zich na afloop looser mag noemen.

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk heb je dat 'doorzettingsvermogen' vooral te danken aan het gebruik van AAS en/of PED...:D

Gebruik van AAS/PED is als roeien in een boot met buitenboordmotor.
 
Laatst bewerkt:
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk heb je dat 'doorzettingsvermogen' vooral te danken aan het gebruik van AAS en/of PED...:D
Haha dat dacht ik niet :).
 
Haha dat dacht ik niet :).

Ik durf te wedden dat je zonder al lang was gestopt met trainen...

Natural was je maar een mannetje geweest van 80 kg met 11%. Had je het dan nog leuk gevonden
4x per week te knallen in de gym?
 
Ik ben uit mezelf al een schatje maar op de tren ben ik een opgefokte klootzak
Ik ben altijd een schatje, alleen als ik aan de tren zit dan gaat ineens iedereen ruzie met me zoeken :mad:.
 
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk heb je dat 'doorzettingsvermogen' vooral te danken aan het gebruik van AAS en/of PED...:D

Gebruik van AAS/PED is als roeien in een boot met buitenboordmotor.

Geen aas/ped gebruiken is als roeien zonder buitenboordmotor, omdat je niet harder durft te gaan

:trollface:
 
Dat heet nou je eigen tekortkomingen projecteren op een ander :cool:

Haha, nee hoor. Been there, done that! ;)

Dat station van 105 kg waar jij naar toe wil ben ik al gepasseerd, ik weet ook wat er overblijft als je uiteindelijk stopt met PED.
 
Kijk en dat bedoel ik nou. Zelf opgeven en dan denken dat iedereen dat doet.
 
Kijk en dat bedoel ik nou. Zelf opgeven en dan denken dat iedereen dat doet.


Dat begrijp je dus verkeerd. Ik ben niet gestopt met trainen, omdat ik trainen leuk vind. Niet om de 'grote' jongen uit te hangen.;)

Misschien ben jij een uitzondering, maar ik weet zeker dat vele gebruikers allang waren gestopt met trainen als ze natural 'maar' op 10-15 kg spierwinst zouden blijven steken.
 
Ik durf te wedden dat je zonder al lang was gestopt met trainen... Natural was je maar een mannetje geweest van 80 kg met 11%. Had je het dan nog leuk gevonden 4x per week te knallen in de gym?
Helaas jonge, ik stond er naturel ietsje beter bij dan dat. Dus ja, ik vond het op 80kg nog steeds leuk om 5 dagen per week te knallen en om 7 dagen per week braaf mijn voedingsschema te volgen.

Maar goed, je hebt altijd mensen die je zelfs via een forum denken te kennen. Precies zoals ik al stelde heet dat projectie.
 
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk heb je dat 'doorzettingsvermogen' vooral te danken aan het gebruik van AAS en/of PED...:D

Gebruik van AAS/PED is als roeien in een boot met buitenboordmotor.

Ja, want aas geven je alleen gains en een mood om te trainen :rolleyes:
Naast dat,... de sides,.. geen pretje 9/10, en zeker wel doorzettingsvermogen voor nodig om ze de baas te blijven (zie titel van dit topic bvb).
Dan,.. als het aan mijn aas zou liggen at ik wss iedere dag alles wat los en vast zit,... echter zijn juist als je ON bent je meals super belangrijk,.. die steeds maar weer opnieuw preppen kost tijd, is niet leuk, en moet je ff doorheen dmv wat doorzettingsvermogen.... dan geen alcohol, minder tot geen feestjes, niet 's avonds lekker buurten en hangen bij vrienden, maar alles aan de kant voor de gym ;)
Maw, nee , nee n nog eens nee,... het wordt niet MAKKELIJKER met aas!!! je zet sneller aan, en kan boven je max, maar moet er EVENVEEL werk voor verrichten als en natty,... misschien wel mer zelfs, omdat fouten in bvb voeding gewoon wat nauwer komen dan ;)

Op je tweede post,.. natty stats waren 1.84m 93kg @ 10%,...niet iets wat je vanzelf krijgt ;)
 
Dat begrijp je dus verkeerd. Ik ben niet gestopt met trainen, omdat ik trainen leuk vind. Niet om de 'grote' jongen uit te hangen.;) Misschien ben jij een uitzondering, maar ik weet zeker dat vele gebruikers allang waren gestopt met trainen als ze natural 'maar' op 10-15 kg spierwinst zouden blijven steken.
Dat is heel goed van je, maar ik train ook puur voor mezelf. Het interesseert me geen ruk wat een ander ervan vind. Ik ben naturel overigens 25kg gegroeid (met hetzelfde vp).

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Haha, nee hoor. Been there, done that! ;) Dat station van 105 kg waar jij naar toe wil ben ik al gepasseerd, ik weet ook wat er overblijft als je uiteindelijk stopt met PED.
Hmm, ja dus? Wat is nu je punt?
 
Haha, nee hoor. Been there, done that! ;)

Dat station van 105 kg waar jij naar toe wil ben ik al gepasseerd, ik weet ook wat er overblijft als je uiteindelijk stopt met PED.

105, dus?
 
Dat begrijp je dus verkeerd. Ik ben niet gestopt met trainen, omdat ik trainen leuk vind. Niet om de 'grote' jongen uit te hangen.;) Misschien ben jij een uitzondering, maar ik weet zeker dat vele gebruikers allang waren gestopt met trainen als ze natural 'maar' op 10-15 kg spierwinst zouden blijven steken.

En?Wil je nu een kleurplaat?
 
ik rage alleen al van het lezen van Eleiko zijn posts !!!! Pannekoek.
 
Back
Naar boven