Fitness Seller

Tips voor laatste buikrand

Bezoekers in dit topic

FrieseViking

Novice
Lid geworden
5 jan 2023
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
90kg
Hey Guys,

Ik ben een vraag. Train nu zo'n 8/9 jaar waarvan de laatste 5 jaar serieus.
Na de corona ben ik helaas aangekomen en resulteerde dat in een kut shape op zo'n 108KG.
Ik ben hard aan het werk gegaan en me zelf een duidelijk doel gegeven in een goeie shape komen.

Ik merk dat ik me nog irriteer aan me onderbuik (Lijkt op wat los hangend vel) hebben jullie tips?
Ik weeg momenteel 90KG en ben 188cm lang. Ben nu een klein jaartje bezig met alles en ben zo'n 18kg droger dan eerst.

Doorgaan met cutten of starten met cleanbulk?

Thanks!
 

Bijlagen

Foto1 .jpg foto4.jpg foto 2.jpg foto 3.PNG
Laatst bewerkt:
Hey Guys,

Ik ben een vraag. Train nu zo'n 8/9 jaar waarvan de laatste 5 jaar serieus.
Na de corona ben ik helaas aangekomen en resulteerde dat in een kut shape op zo'n 108KG.
Ik ben hard aan het werk gegaan en me zelf een duidelijk doel gegeven in een goeie shape komen.

Ik merk dat ik me nog irriteer aan me onderbuik (Lijkt op wat los hangend vel) hebben jullie tips?
Ik weeg momenteel 90KG en ben 188cm lang. Laatste keer BF meten was 13BF ben nu een klein jaartje bezig met alles en ben zo'n 18kg droger dan eerst.

Doorgaan met cutten of starten met cleanbulk?

Thanks!
Zonder te bashen is dat geen 13% maar duidt eerder op 23%, Cutten dus.

Schermafdruk van 2023-01-05 14-39-25.png
 
13BF = 13% bedoel je, benieuwd hoe je daarbij komt iig.

Cut er nog maar 10kg vanaf, op zijn minst.
 
13BF = 13% bedoel je, benieuwd hoe je daarbij komt iig.

Cut er nog maar 10kg vanaf, op zijn minst.
Gaat om 1e foto. zit al wel verbetering in tov foto 4
 
  • Like
Waarderingen: ak
waarschijnlijk heb je dezelfde pech als ik heb; dat randje gaat pas op het allerlaatste weg.
maar zoals hier boven staat is dat nog lang geen 13%, voorlopig doorgaan met cutten(langzaam). niet lullig bedoeld maar er zijn amper spiercontouren te zien, dus er zit nog een flinke laag "vet" op.
 
Tja... er moet nog best wat af.... maar wat hou je dan over...80kg op 1.88 cm.
Vooral doorgaan en voeding op orde brengen. En proberen met meer massa volgende jaar te cutten.
 
Rustig aan nog even doorzetten.
Licht onder onderhoud.
Voeding strict bijhouden en hard trainen.
 
Back
Naar boven