AndroidHealthClinic

tips voor me schouder wat meer ronding te geven ?

Bezoekers in dit topic

Npp gaf mij ook die volle ronde schouders. Verder wat high reps pakken idd.misschien supersets/ drop sets
 
Ik ben niet bepaald diegene die zich in een AS discussie moet mengen maar ik vind het ook niet zo'n discussie. Ik vind het vooral onzin dat AS bepaalde zaken bij zou trekken.

Dat je gemakkelijker voor kán trekken tijdens gebruik ben ik wel mee eens omdat je door het accent erop te leggen deze harder kan laten groeien dan een anders spier, maar niet dat het per definitie puur door AS komt. Voortrekken is een kwestie van aanpakken, zowel frequentie als het volume ophogen. Dat je schouders er ronder uitzien tijdens je kuur is volgens mij meer iets dat je door de AS constant meer pomp/aflijning hebt? Andere lichaamsdelen zien er toch ook beter uit?

Wat wel/niet groeit is gewoon afhankelijk van je trainingsschema (als voeding+rust oke zijn).
 
Ik ben niet bepaald diegene die zich in een AS discussie moet mengen maar ik vind het ook niet zo'n discussie. Ik vind het vooral onzin dat AS bepaalde zaken bij zou trekken.

Dat je gemakkelijker voor kán trekken tijdens gebruik ben ik wel mee eens omdat je door het accent erop te leggen deze harder kan laten groeien dan een anders spier, maar niet dat het per definitie puur door AS komt. Voortrekken is een kwestie van aanpakken, zowel frequentie als het volume ophogen. Dat je schouders er ronder uitzien tijdens je kuur is volgens mij meer iets dat je door de AS constant meer pomp/aflijning hebt? Andere lichaamsdelen zien er toch ook beter uit?

Wat wel/niet groeit is gewoon afhankelijk van je trainingsschema (als voeding+rust oke zijn).

Ben ik wel met je eens , als je bijv skinny kuiten hebt ga je niet na een kuur grote kuiten hebben . Zoiets neemt jaren hard werk in beslag , niets komt gemakkelijk als het om bodybuilding gaat . Heel je lichaam is gewoon meer opgepompt tijdens een kuur en dus zie je Alles voller en groter . Als je stopt en je had geen basis van te voren zak je gewoon terug naar waar je was en misschien nog dieper vanwege depressie waar sommigen mee kampen
 
Dat sommigen terugzakken naar het niveau wat ze voor de kuur hadden heeft niets te maken met het beginfysiek, eerder met voeding, training op plaats 2. Als je met een kut fysiek start zijn de gains juist makkelijker te behouden omdat men nog ver van zijn natuurlyke max zit.. is wat ik er van begrepen heb.

Echter, mensen die met een slecht fysiek starten hebben 9 vande 10x voeding en training ook niet in orde dus indirect klopt het in sommige gevallen :)
 
Ik ben niet bepaald diegene die zich in een AS discussie moet mengen maar ik vind het ook niet zo'n discussie. Ik vind het vooral onzin dat AS bepaalde zaken bij zou trekken.

Dat je gemakkelijker voor kán trekken tijdens gebruik ben ik wel mee eens omdat je door het accent erop te leggen deze harder kan laten groeien dan een anders spier, maar niet dat het per definitie puur door AS komt. Voortrekken is een kwestie van aanpakken, zowel frequentie als het volume ophogen. Dat je schouders er ronder uitzien tijdens je kuur is volgens mij meer iets dat je door de AS constant meer pomp/aflijning hebt? Andere lichaamsdelen zien er toch ook beter uit?

Wat wel/niet groeit is gewoon afhankelijk van je trainingsschema (als voeding+rust oke zijn).


Bij je schouders is het zo dat er veel androgenen receptoren inzitten en daarom deze extra hard groeien op aas.
 
Bij je schouders is het zo dat er veel androgenen receptoren inzitten en daarom deze extra hard groeien op aas.

Maar het kan dan toch niet zo zijn dat ze weer helemaal plattrekken na het kuren? (zoals iemand een paar posts hiervoor zegt)
 
Haha nee man, zelf geen last van iig.
Misschien als iemand daarna niet meer eet en traint ofzo..
 
Haha nee man, zelf geen last van iig.
Misschien als iemand daarna niet meer eet en traint ofzo..

Ja maar dat lijkt me ook raar waarom zou iemand na kuur niet meer eten of trainen . Zegt gewoon dat je afhankelijk bent van drugs om je ding te doen , dan ben je wel heel ver van serieus en mentaal sterk . Als je van aas afkomt ga je zeker een daling zien in je kracht en massa , maar hoe beter je je inzet , hoe meer er blijft
 
haha dat dacht ik dus ook, vond t al vreemd.
 
Ja maar dat lijkt me ook raar waarom zou iemand na kuur niet meer eten of trainen . Zegt gewoon dat je afhankelijk bent van drugs om je ding te doen , dan ben je wel heel ver van serieus en mentaal sterk . Als je van aas afkomt ga je zeker een daling zien in je kracht en massa , maar hoe beter je je inzet , hoe meer er blijft


Zie vaak zat dat mensem geen motivatie meer hebben na een kuur. Zijn meestal de "zomerkuurders" die ff een kuurtje doen in de zomer maar daarna niet meer terug ziet totdat het weer mooi weer wordt..

Aas zijn geen drugs.
En die daling ligt aan jezelf, ik verlies wat gewicht (vocht) na een kuur maar kracht en massa blijft redelijk.
Voel me alleen emo op een SERM.
Na een tijd gain ik gewoon natty ook weer.
 
Wat ik zelf wel lekker vind werken is om de "lichte" bewegingen zoals front / side raise te supersetten in het begin van de training, en dan vervolgens aan het eind maak doe je de bewegingen nog eens maar dan alleen de front / side raise.

Een gemiddelde schoudertraining van mij ziet er ongeveer zo uit: (>> = superset)

3 sets Dumbbell shoulder press >> Side raise.
3 sets Arnold press >> Front raise.
3 sets Dumbell upright row >> One arm side raise (eerst links, dan rechts)
4 sets Cable rear delt fly
3 sets Cable side raise
 
Zie vaak zat dat mensem geen motivatie meer hebben na een kuur. Zijn meestal de "zomerkuurders" die ff een kuurtje doen in de zomer maar daarna niet meer terug ziet totdat het weer mooi weer wordt..

Aas zijn geen drugs.
En die daling ligt aan jezelf, ik verlies wat gewicht (vocht) na een kuur maar kracht en massa blijft redelijk.
Voel me alleen emo op een SERM.
Na een tijd gain ik gewoon natty ook weer.

Haha nee aas zijn voedingssupplementen die je bij de Ah kunt halen zelfs . Aas zijn drugs kerel , het staat op de illegale middelen lijst dus is het als drugs geclassificeerd .

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Wat ik zelf wel lekker vind werken is om de "lichte" bewegingen zoals front / side raise te supersetten in het begin van de training, en dan vervolgens aan het eind maak doe je de bewegingen nog eens maar dan alleen de front / side raise.

Een gemiddelde schoudertraining van mij ziet er ongeveer zo uit: (>> = superset)

3 sets Dumbbell shoulder press >> Side raise.
3 sets Arnold press >> Front raise.
3 sets Dumbell upright row >> One arm side raise (eerst links, dan rechts)
4 sets Cable rear delt fly
3 sets Cable side raise

Dat ziet er goed uit die training , als je natty dit zou doen lijkt het me wat teveel maar denk dat iedereen daar anders op reageerd
 
zorg er gewoon eerst voor dat je techniek goed is voordat je er allerlei foefjes bij gaat halen ala super/dropsets. dat zal al een berg schelen...
 
zorg er gewoon eerst voor dat je techniek goed is voordat je er allerlei foefjes bij gaat halen ala super/dropsets. dat zal al een berg schelen...
+1! Heel goed advies!:cool:
 
zorg er gewoon eerst voor dat je techniek goed is voordat je er allerlei foefjes bij gaat halen ala super/dropsets. dat zal al een berg schelen...

Ja klopt , ik probeer meer nu de spier te voelen ipv gewoon die gewicht omhoog te krijgen zonder die connectie . Gaat beter , binnenkort post ik nieuwe foto's !
 
Haha nee aas zijn voedingssupplementen die je bij de Ah kunt halen zelfs . Aas zijn drugs kerel , het staat op de illegale middelen lijst dus is het als drugs geclassificeerd .

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------





Dat ziet er goed uit die training , als je natty dit zou doen lijkt het me wat teveel maar denk dat iedereen daar anders op reageerd


Bijdehand jij he, medicijnen zoals deca en susta vergelijken met drugs zoals coke en xtc...
 
Bijdehand jij he, medicijnen zoals deca en susta vergelijken met drugs zoals coke en xtc...

Zo gaat dat in BE ;) Als ze je betrappen ermee, ben je geregistreerd als druggebruiker ;)
 
Haha oja belgenland, met de overheid die aas het meeste haat van heel de wereld.
 
Bijdehand jij he, medicijnen zoals deca en susta vergelijken met drugs zoals coke en xtc...

Ik denk dat tren geen medicijn is voor mensen , of bewijs jij het tegendeel ?
 
Back
Naar boven