Fitness Seller

tips voor me schouder wat meer ronding te geven ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Upright rows werken prima bij mij...En dan hoge herhalingen 40+ rep
 
Side raises, maar dan met startpostie naast je benen, niet voor je lichaam. 2 tellen omhoog maar ook 2 tellen laten zakken. Spanning in de onderste positie er op houden (dus niet helemaal terug tegen de benen aan)
Pink iets omhoog draaien bij opwaartse beweging alsof je een fles leeg schudt.
Minimaal 10 reps, 10-14kg is voor bijna iedere gevorderde atleet meer dan voldoende om technisch en gecontroleerde side raises op deze wijze uit te voeren. Alles daarboven wordt vaak gooi en smijtwerk waarbij je allerlei andere spieren ook gaat inschakelen. Daar zijn andere oefeningen weer beter geschikt voor.;)
 
Ik denk dat tren geen medicijn is voor mensen , of bewijs jij het tegendeel ?


Net alsof je van tren vd wereld bent zoals bij mdma, ketamine, lsd en andere drugs.
Nee tren is niet hg maar daarom nog steeds geen stof waarvan het de bedoeling is om je geest te verruimen of te stimuleren.

Voor als je het verschil nog niet snapt,
Ff van wikipedia... Zucht

Drugs (ook wel: verdovende middelen, stimulerende middelen, bedwelmingsmiddelen, roesmiddelen, geestverruimende middelen, verboden middelen of dope) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder 'drogerende' (verdovende, opwekkende en/of hallucinogene) werking hebben en die tot verslaving kunnen leiden.



Anabole steroïden, ook wel anabole androgene steroïden (AAS), zijn prestatieverhogende middelen die - hoewel ze wereldwijd uit de officiële handel zijn genomen - aan populariteit winnen, met name onder amateursporters.
 
doe zelf beginnen opwarmen met side raise dumbells hoog in reps. dan begin je schouder training, als laatste side raise cable pakken 12 reps goed zwaar en gecontroleerd
 
Side raises, maar dan met startpostie naast je benen, niet voor je lichaam. 2 tellen omhoog maar ook 2 tellen laten zakken. Spanning in de onderste positie er op houden (dus niet helemaal terug tegen de benen aan)
Pink iets omhoog draaien bij opwaartse beweging alsof je een fles leeg schudt.
Minimaal 10 reps, 10-14kg is voor bijna iedere gevorderde atleet meer dan voldoende om technisch en gecontroleerde side raises op deze wijze uit te voeren. Alles daarboven wordt vaak gooi en smijtwerk waarbij je allerlei andere spieren ook gaat inschakelen. Daar zijn andere oefeningen weer beter geschikt voor.;)

Side raises moeten altijd op die manier uitgevoerd worden gewicht hangt af van persoon ik doe ze op 18kg 10-12 reps
 
wide grip upright rows tot bij je borst / tepel gebied lijkt ook een goede pomp te geven , doe het nu met 15+ herhalingen en strikte vorm , brand enorm .
 
3d Delts + Nice traps = Trenbolone
 
Back
Naar boven