Fitness Seller

tips voor me schouder wat meer ronding te geven ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Armyofone92

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 feb 2015
Berichten
514
Waardering
79
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
8%
Hey ,

Me schouders zijn altijd een minder sterk punt geweest in me lichaam , niet kwa kracht maar kwa ontwikkeling. Ik krijg die klootzakken maar niet groter en ronder , heb van alles geprobeerd van Side Raises tot noem maar op . Hier een foto momenteel , hoe krijg ik die 3-d look op me schouder , of is dat puur genetisch dat het minder is bij mij? Thanks

image.jpg
 
Hey ,

Me schouders zijn altijd een minder sterk punt geweest in me lichaam , niet kwa kracht maar kwa ontwikkeling. Ik krijg die klootzakken maar niet groter en ronder , heb van alles geprobeerd van Side Raises tot noem maar op . Hier een foto momenteel , hoe krijg ik die 3-d look op me schouder , of is dat puur genetisch dat het minder is bij mij? Thanks

niets mis met je schouders ben je natty? die 3 d look ga je niet natty halen
 
niets mis met je schouders ben je natty? die 3 d look ga je niet natty halen

Nope geen natty , sinds feb aant kuren . Sindsdien zijn ze behoorlijk wel vooruit gegaan hoor alleen ben nog niet tevreden en wil ze echt rond en groot hebben . Dit was in feb ongeveer ik zal foto posten ;
 
Laatst bewerkt:
Nope geen natty , sinds feb aant kuren . Sindsdien zijn ze behoorlijk wel vooruit gegaan hoor alleen ben nog niet tevreden en wil ze echt rond en groot hebben . Dit was in feb ongeveer ik zal foto posten ;

Hier

image.jpg
 
probeer goed op je techniek te letten bij side delt oefeningen. weet niet welke je pakt maar bijv. lat dumb/cable raises ook ff vasthouden houden als je aan het eind van je ROM zit (kan zo 123 niet op een betere omschrijving komen :P). form is belangrijker dan gewicht, vooral bij isolatie. zoek gewoon wat vids op en kijk hoe je jezelf kan verbeteren. als je weet dat je techniek 100% is, probeer meer/minder volume. de een heeft baat bij compleet slopen, voor de ander geld less is more.
 
probeer goed op je techniek te letten bij side delt oefeningen. weet niet welke je pakt maar bijv. lat dumb/cable raises ook ff vasthouden houden als je aan het eind van je ROM zit (kan zo 123 niet op een betere omschrijving komen :P). form is belangrijker dan gewicht, vooral bij isolatie. zoek gewoon wat vids op en kijk hoe je jezelf kan verbeteren. als je weet dat je techniek 100% is, probeer meer/minder volume. de een heeft baat bij compleet slopen, voor de ander geld less is more.


Ja ben ik mee eens , zeker bij Side Raises is vorm belangrijker , deed het eerst met 22 kg dumbells en voelde uiteindelijk niks en hield er niks uit. Nu leun ik tegen een incline bench en doe ik ze op die manier met 8 kg en voel ze branden en echt werken. Ik denk vooral dat mind muscle Connection heel belangrijk is bij isolatie oefeningen , ga daar meer op focussen
 
Haha ja kan me idd moeilijk voorstellen dat je met 22kg\kant nette reps kan maken, dan werk je vanalles behalve je side delts :P vind persoonlijk Scott herman goeie vids hebben als het op techniek aan komt. Gl
 
bold en tren
 
Niets mis mee hoor. Bij mij zijn ze ge-explodeerd de laatste tijd maar ook niet veel beter dan die van jou. Er zijn veel mindere hier op DBB ;)
 
Een kuurtje helpt vaak, daarnaast flink pompen. Dan krijg je ook volle schouders van, alleen is het maar tijdelijk :(
 
Heeft te maken met receptoren e.d.
 
Wat voor kuur doe je?
 
Hoe ziet je schoudertraining eruit dan?
 
Wat voor kuur doe je?

Test p , tren a , winny , ga mast erbij zetten volgende week .

---------- Toegevoegd om 02:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:24 ----------

Hoe ziet je schoudertraining eruit dan?

Ik begin meestal met presses , vaak millitary press of clean and press . Ben daar ook redelijk sterk in , en daarna isolatie oefeningen , Side laterals , rear delt Raises enz. ik denk dat rust heel belangrijk is voor schouders , dat ze snel overtraind zijn . Ik ga ze nu rust geven , door 3 dagen tussen borst en schouders te hebben , dan val ik ze aan . Lijkt me beter plan
 
tren maakt ook mijn schouders, zodra ik off ben gaan de schouders weer plat, ongeacht welke oefeningen
 
tren maakt ook mijn schouders, zodra ik off ben gaan de schouders weer plat, ongeacht welke oefeningen

Ja nu beginnen die van mij ook echt goed te reageren merk ik , veel beter als zonder tren .
 
Back
Naar boven