Fitness Seller

Tips voor minder Blaren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

New Guy

Novice
Lid geworden
11 jul 2011
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
7%
Hallo

Ik krijg erg rap blaren op mijn handen, op de kussentjes net onder de vingers. Als ik train met handschoentjes valt het goed mee, maar ik las ergens dat dit niet zo goed is voor je voorarm en je grip. Hoe zit dit en wat kan ik doen om minder blaren te krijgen? ‘k Heb ook dikwijls last van blaren op mijn voeten als’k loop, maar die tape ik met gemak in en dan voel ik er niets meer van. ‘k Ben waarschijnlijk extra gevoelig voor het ontwikkelen van blaren …

Alvast Bedankt
 
Laatst bewerkt:
bedoel je niet gewoon eelt? waarschijnlijk heb je van die tere handjes..
 
BLaren.. lol als jij blaren op je voeten hebt en je taped ze in en dan heb je geen last meer, zijn het echt geen blaren :)

Eelt mate.. het is eelt..
En als je er vanaf wilt vooral handschoenen gebruiken.. NIET.
gewoon doortrainen goed knijpen en oefeningen blijven uitvoeren :) Kom je er zo vanaf..

En eelt kan je gewoon met een schaar wegknippen als het te gek wordt :P doe ik ook voel je niets van :)
 
Hoe vaker je blaren hebt, hoe dikker je huid wordt, en hoe minder vaak je daardoor blaren krijgt.
Met handschoentjes blijft je huid gewoon dun.
Eelt kan je makkelijk verwijderen, dus ook niets om je druk om te maken.
 
Had er toen ik begon met trainen ook veel last van..

Toen ik eenmaal grip oefeningen ging doen om me over mn dode punt op de deadlift heen te helpen heb ik er nooit meer last van gehad
 
gwn doortrainen, gaat vanzelf weg, en je huid word op de plekke waar je eelt had sterker/dikker, althans zo voelt et toch aan bij mij
 
gebruik zelf, vooral wanneer ik mijn rug train, een soort sponsjes, zie je erg veel bij ons.
 
Heb het ook gehad. Inderdaad gewoon doorgaan, gaat vanzelf weg.
 
Weet niet of ze echt een speciale naam hebben, kwamen uit een oud bankstel rollen....:D

Haha nice, maar ik weet wat je bedoelt dat zijn grip pads.
Ik heb die maar 1 keer gebruikt vond het niet fijn, sindsdien gewoon met bare hands :d
 
handschoentjes is gay...
En compleet nutteloos tenzij je bang bent voor ijzersplinters :-)

Gewoon eelt laten groeien.
En als je blaren/vocht onder je eelt krijgt pulk je het er gewoon af. Heb je nog wat te doen tussen je setjes door.
 
Laatst bewerkt:
Juist niet intapen en beschermen.
Dan krijg je een natuurlijke beschermlaag in de vorm van eelt op je pussy handen en voeten ;)
 
Back
Naar boven