Ik wil graag een hardere meer gedefineerde midden en onderrug over de lats en traps ben ik aardig tevreden. Enige tips ??
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Moen zei:
Vinny zei:Dus probeer is
Barbell Rows 3/4 sets 12/6
Cable Rows 3/4 sets 12/6
Pulldown 3/4 12/6
( shrugs 3/4 12/6 )
Deadlifts *partial* 4 sets 12/6
Sjonnies zei:Ik wil graag een hardere meer gedefineerde midden en onderrug
bratvdb zei:mm Barbell Rows, die zit ook in m'n schema, maar daar ik thuis train weet ik dus niet 100% of ik ze goed doe. Ik moet zeggen dat ik er weinig van in m'n rug voel, maar eigenlijk meer in m'n armen. Nochtans heb ik de 'Home Workout Bible' met de juiste foto's erin
Moet m'n rug echt parallel met de vloer zijn? En moeten m'n armen vlak tegen m'n lichaam hangen? Waarschijnlijk moet ik me wat meer concentreren op de contractie van m'n lats op het toppunt van de oefening (als ik de barbell tot tegen m'n onderkant borst getrokken heb).
Enige tips?
soulreaver zei:Ik pak hem toch iets anders. Ik sta iets rechter op om zo de druk op me onderrug iets te verminderen.Maar ik heb te kampen met een zwakke onderrug veroorzaakt door een auto ongeluk. Ik heb specifiek isolatie oef. waarmee ik me onderrug train.
Een normale rugtraining moet bevatten:
- Chinnen
- Death-liften
- Barbell rows
- Dumbbell rows
Pak elke oef. in 4 sets.. een totaal van 16 sets en let op of je rug groeit. Concentratie op de spiergroep die je traint is hoe dan ook belangrijk. Zie hem als het ware bewegen en concentreer je op de aan te spreken spier.. Het is even oefenen in het begin, maar later wordt het een automatisme.
soulreaver zei:Ik pak hem toch iets anders. Ik sta iets rechter op om zo de druk op me onderrug iets te verminderen.Maar ik heb te kampen met een zwakke onderrug veroorzaakt door een auto ongeluk. Ik heb specifiek isolatie oef. waarmee ik me onderrug train.
Een normale rugtraining moet bevatten:
- Chinnen
- Death-liften
- Barbell rows
- Dumbbell rows
Pak elke oef. in 4 sets.. een totaal van 16 sets en let op of je rug groeit. Concentratie op de spiergroep die je traint is hoe dan ook belangrijk. Zie hem als het ware bewegen en concentreer je op de aan te spreken spier.. Het is even oefenen in het begin, maar later wordt het een automatisme.
TongPo zei:Hhmm mijn rugtraining bestaat uit:
- Chinnen
- Deadliften
- Barbell rows
- Barbell shrugs
en dus geen db rows. Waarom moet een rugschema deze volgens jou wel bevatten?