AndroidHealthClinic

Tips voor voeding i.v.m nieuw werk

Bezoekers in dit topic

gogemm

Cool Novice
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
132
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

momenteel train ik 3/4 keer intensief met wisselende trainings schema's van 15/12/10/8 naar drop set tot 4x 6 herhalingen en zo nu en dan cluster sets waar ik 10sec rust heb tussen de sets.

mijn voedings schema is eigenlijk heel simpel, ik eet zo'n beetje 7x per dag

6:30 4sneebrood volkoren pindakaas met een shake of 40 gram tot 150 gram havermout met een banaan en 2scheppen eiwitten in de blender

10 uur omeletje 4-5 eijeren met groenten of vis met groenten

12:30 40/150gram rijst/volkoren pasta met groente groente en 100/150 gram rund/kip

15:00 2/4snee brood met kip of vis met groenten hangt van de tijd af en of het mogelijk is.

18:00 wat de pot schaft meestal wel stuk vlees/vis/kip erbij

19:00-20:30 trainen daarna 40/150gram rijst/volkoren pasta met kip/vlees/vis

22:30 bak kwark of caseine eiwit shake met daarbij handje ongezouten nouten


met de grammen speel ik uiteraard met cut/bulk

aangezien ik op mijn nieuwe werk alleen middag pauze heb en niet uitgebreid kan eten buiten die pauze op ben benieuwd of jullie tips hebben kwa voeding wat handig is.

Zo kan ik toch aan de nodige eiwitten en de juiste macro's komen.

bij voorbaat dank.
 
Hallo,

momenteel train ik 3/4 keer intensief met wisselende trainings schema's van 15/12/10/8 naar drop set tot 4x 6 herhalingen en zo nu en dan cluster sets waar ik 10sec rust heb tussen de sets.

mijn voedings schema is eigenlijk heel simpel, ik eet zo'n beetje 7x per dag

6:30 4sneebrood volkoren pindakaas met een shake of 40 gram tot 150 gram havermout met een banaan en 2scheppen eiwitten in de blender

10 uur omeletje 4-5 eijeren met groenten of vis met groenten

12:30 40/150gram rijst/volkoren pasta met groente groente en 100/150 gram rund/kip

15:00 2/4snee brood met kip of vis met groenten hangt van de tijd af en of het mogelijk is.

18:00 wat de pot schaft meestal wel stuk vlees/vis/kip erbij

19:00-20:30 trainen daarna 40/150gram rijst/volkoren pasta met kip/vlees/vis

22:30 bak kwark of caseine eiwit shake met daarbij handje ongezouten nouten


met de grammen speel ik uiteraard met cut/bulk

aangezien ik op mijn nieuwe werk alleen middag pauze heb en niet uitgebreid kan eten buiten die pauze op ben benieuwd of jullie tips hebben kwa voeding wat handig is.

Zo kan ik toch aan de nodige eiwitten en de juiste macro's komen.

bij voorbaat dank.

4x per dag eten dan kan je ook aan je macros komen. Als je niet te veel kcals moet eten want dan kan het mss moeilijk worden om alles naar binnen te duwen.

Ik at vroeger 6 x per dag. Maar het lukt voor mij evengoed met 4 maaltijden.Smorgens,smiddags,avondeten en voor slapen gaan nog iets.

Mss zijn minder maar grotere maaltijden ook een makkelijke oplossing voor u ivm uw werk.

zelfgemaakte weightgainer is mss iets wat je snel naar binnen kan krijgen tijdens het werk. Weet niet wat voor werk je doet natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Shakes met Brinta en whey en eventueel olijfolie
 
Brood, shakes, kwark, gekookte eitjes, nootjes, koude maaltijden die je gewoon uit een bakje kan eten.
Gelukkig doen ze op mijn werk niet moeilijk, mag zovaak eten als ik wil ook al stinkt het hele kantoor naar mijn eten hehe
 
Vis of gegrilde kip op een stokbrood, lekker wat sla erop ketchup of mayo, beetje pesto wat permazaanse kaas kan je smorgens al klaar maken hup int aluminium folie draaien en op eten in de pauze
 
Ook makkelijk

Wraps besmeren, oprollen en in folie meenemen. Makkelijk, snel en best veel kcal.
Pindakaas kip
Pindakaas banaan
Roomkaas zalm of kip
(Smeer) kaas ham of salami (evt effe nuken... magnetron :) )
Ketchup met kip of gehakt of ander beleg. Ook lekker met kerriesaus van calve :o
Ei bakken en oprollen in wrap
Etc.

Krentebollen/mueslibollen met beleg. Hap je snel weg.

Voor tussendoor als je niet kan eten. Zakje noten of pindas in je zak.

Mag je drinken tussendoor?
Shake met havermout, chocomelk, eiwit oid (evt lepel Pindakaas erdoor)
 
Bedankt voor de reacties.

De maaltijden van 3uur en 10uur verwissel ik deels door brood met kip of andere eiwitrijke producten en pak dan om 12uur 4-5eijeren bij mijn vaste pasta/rijst maaltijd..

Ja wat jan Willem hier boven zegt doe ik in de ochtend ik doe brinta een banaan en 2schep eiwitten in de blender en dat kan ik geleidelijk op drinken.

Alleen volgend jaar even kijken ivm droog trainen omdat in brood wel veel koolhydraten in Zit..
 
Cutten is niet anders dan minder eten dan je verbruikt.
Is niet perse koolhydraat beperkt voor nodig.
 
Back
Naar boven