Fitness Seller

Tips voor witte tanden

Bezoekers in dit topic

Mijne zijne vandaag binnen gekomen, had besteld bij omenia.nl

Van plan om zondag 1 juni ermee te beginnen.
 
Je tanden dagelijks poetsen met waterstofperoxide(3%) en zeezout, na het poetsen uitspugen en je tanden worden snel witter.
 
bakmeel en poetsen
 
baking soda helpt echt (deed het eerst 1 x in de week) omdat het je glazuur wat kan aantasten vgm
 
Echt spierwitte tanden ziet er vaak niet uit. Bovendien is het met tanden bleken ook zo dat je tanden niet witter worden dan de originele kleur die ze eigenlijk zouden hebben zonder de schade van het eten en drinken.

Je kunt ook porseleinen plaatjes (facings) kopen. Zeer slecht voor je echt tanden, maar witter bestaat niet. En o ja die krengen zijn superduur en moeten geloof ik binnen 5 jaar weer worden vervangen.

http://www.witte-tanden.be ... :p
 
Voor de nieuwsgierigen, heb Crest White Strips getest en ben er tevreden over, tanden duidelijk witter, stralen doen ze niet maar die gele laag die ik niet wegkreeg met poetsen is wel weg.

Vandaag naar tandarts geweest en hij zei dat tanden mooi uit zagen voor iemand die 10 jaar niet naar de tandarts is geweest :D

Enkel aan de onderste tanden is er een gele aanslag blijven hangen, wss omdat deze nogal fel was, heeft de tandarts weggeschraapt.


Geen voor en na fotos vrees ik, niet aan gedacht.

tldr: Crest White werkt maar is geen wondermiddel.
 
Waterstofperoxide 3% met zuivingszout werkt fucking goed. tandvlees ziet er ook veel gezonder door uit en kost je geen drol
 
haha ik wilde wittere tanden en ben toen naar zo'n kliniek geweest. Pakt die man zo'n kleurenlijst om te schalen welke kleur ik had, zat ik al op 2e beste. Ik heb wel die behandeling maar gewoon gedaan maar je tanden gaan de hele dag echt ZEER doen.

Zelfde met die Cresp strips rommel: Tanden doen pijn, geen resultaat, strip gaat steeds van je tanden af. En als het werkt dan maak je alleen de eerste 4 tanden witter lol

Als je het thuis wilt doen moet je die pakken met zon gebitje wat je moet indoen. Die is door de Consumentenbond ook als beste getest.


Verder krijg ik gelukkig altijd complimenten dat ik echt mooie witte tanden heb die ook mooi glimmen.

Ik poets met een whitening tandenpasta en met een duurdere electrische tandenborstel (maakt beter schoon door meer omwentellingen)
En verder denk ik dat thee en koffie je tanden echt verkleuren, gelukkig nooit van gehouden
 
Laatst bewerkt:
haha ik wilde wittere tanden en ben toen naar zo'n kliniek geweest. Pakt die man zo'n kleurenlijst om te schalen welke kleur ik had, zat ik al op 2e beste. Ik heb wel die behandeling maar gewoon gedaan maar je tanden gaan de hele dag echt ZEER doen.

Zelfde met die Cresp strips rommel: Tanden doen pijn, geen resultaat, strip gaat steeds van je tanden af. En als het werkt dan maak je alleen de eerste 4 tanden witter lol

Als je het thuis wilt doen moet je die pakken met zon gebitje wat je moet indoen. Die is door de Consumentenbond ook als beste getest.


Verder krijg ik gelukkig altijd complimenten dat ik echt mooie witte tanden heb die ook mooi glimmen.

Ik poets met een whitening tandenpasta en met een duurdere electrische tandenborstel (maakt beter schoon door meer omwentellingen)
En verder denk ik dat thee en koffie je tanden echt verkleuren, gelukkig nooit van gehouden

niks geen problemen met crest
dat ze niet blijven plakken komt puur omdat je je tanden niet goed droog hebt gemaakt of de plakkers niet strak genoeg hebt aangedrukt
 
Waar kan je die whitestrips nog bestellen voor Nederland?
 
crest white

heb n keer 10x achter elkaar gedaan maar toen waren mn tanden blacklight blauw :D :D :D
 
Gewoon zo'n bitje voor onder de zonnebank, 2 vliegen in n klap :D
 
He mensen,

ik wil Crest whitestrips bestellen, maar welke moet ik dan hebben?
Ik zie veel verschillende soorten, maar geen idee welke ik moet kiezen.
 
He mensen,

ik wil Crest whitestrips bestellen, maar welke moet ik dan hebben?
Ik zie veel verschillende soorten, maar geen idee welke ik moet kiezen.

Zou die van een half uur pakken (vivid advanced als het goed is). Ik had die ook, en toen ik pijnlijke tanden kreeg ben ik er mee gestopt (4 stips gebruikt volgens mij)
 
Had vroeger zelf altijd gelige tanden, ben dan keto-dieet gaan volgen samen met Intermittent Fasting en sindsdien zijn mijn tanden een pak witter. Eet ook maar een bepaalde periode van de dag, dus heeft voeding weinig kans om schade aan te richten (+ keto, dus geen suikers), daarbij drink ik ook heel de dag groene thee wat (ergens gelezen) je tanden een beetje beschermt of reinigt van bacterien.

Heb dit niet gedaan voor wittere tanden, maar was wel een mooie "side-effect".

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Gewoon zo'n bitje voor onder de zonnebank, 2 vliegen in n klap :D

Zonnebankbitje? Tell me more brah.
 
Zonnebankbitje? Tell me more brah.

Tanbright Great Smile heet het, via google is er nog wel meer over te vinden. Kost bij onze zonnestudio hier 5 of 6 tientjes.
 
Tanbright Great Smile heet het, via google is er nog wel meer over te vinden. Kost bij onze zonnestudio hier 5 of 6 tientjes.

5 of 6 tientjes? You make it sound cheap that way :p.
Heb toch het gevoel dat gewoon naar een instantie gaan waar ze professioneel tanden bleken het beste is, why half ass it als het ineens goed kan?
 
Back
Naar boven