MuscleMeat

Tips voor zelf injecteren?

Bezoekers in dit topic

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
263
Waardering
0
Heb vanzelfsprekend spotinjections.com bekeken en andere sites, maar heeft iemand nog speciale tips voor als je je zelf in je gluteus wilt injecteren?

Wat me bijv onhandig lijkt is het aspireren, want je moet je ene hand gebruiken om de boel wat strak te trekken, en de andere hand moet je de spuit vasthouden en de 'zuiger'(hoe heet dat geval?) een beetje terugtrekken. ???
 
Op dat deel van de gluteus is de huid redelijk strak, dus het gaat best hoor met een hand. Wees niet bang om hoog te steken, dichtbij de crista iliaca (bovenzijde bekkenbeen) omdat als het dan een pijnlijke spuit is (zeker met test en zo) het zich gemakkelijker oplost en de pijn je geen ongemak bezorgd.
 
BC, bedankt voor de goeie tip! 'T gaat om 4ml: 2ml test en 2 ml EQ. De pijn zal me een worst wezen, ben niet bang voor een spuitje, veiligheid staat wel bovenaan.

Ik lees tegenstrijdige verhalen over het masseren na afloop. Wel/niet..... Gulden middenweg is kort masseren?

Kan je het beste 's morgens injecteren omdat dan de spieren nog ontspannen zijn?
 
Laatst bewerkt:
je kan met masseren idd weefsel verder beschadigen,maar ik heb daar persoonlijk geen last van en mijn meissie masseert mij ook altijd ff na

over het injecteren :maakt niks uit wanneer je injecteert

greets serge
 
Back
Naar boven