XXL Nutrition

TIPS! Wat te doen tegen de muggenplaag?

Bezoekers in topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2006
Waarderingsscore
356
10 Horren
Ook wel bekend als PVV-gaas: het houdt alle parasieten buiten, maar u wilt het om esthetische redenen niet in uw huis hebben. Daarmee is alles wel gezegd.

9 Plakstrippen
Van die bruine lijmslingers waar alle vliegbeesten aan blijven plakken. Blijven muggen aan plakken zoals cocaïne en toyboys aan Gordon. Die in wezen ook een bruine lijmslinger is, natuurlijk.

8 Gesloten deuren en ramen
Pertinent en consequent alle deuren en ramen in het huis hermetisch gesloten houden. Dat middel is erger dan de kwaal, met deze hitte. Bovendien hebben muggen een licht getinte huidskleur: die weten altijd wel een manier om binnen te komen.

7 Elektronische vliegenmepper
Want dat knettert zo leuk. Vingers als je na het doden van een mug (of vlieg) nog een paar keer extra op het knopje drukt! Stelletje psychopaten. Omdat verbrande lijken zo lekker ruiken, zeker? Leuke gadget, maar vereist nog steeds het midden in de nacht uit bed opstaan om terreur te zaaien.

6 Afschrikgeurtjes
Commerciële troep. Werkt min of meer. Of u ze nu op uw lichaam smeert, in het stopcontact steekt of op het nachtkastje zetten, muggen zijn snipers. De volgende ochtend zit u alsnog onder de bulten. En stinkt u de rest van de dag naar bedorven citroen. Schrikt meer de vrouwtjes af dan de muggen.

5 Een ouwe sok
Beproefde methode voor nog half slapende mensen met een mug in de slaapkamer. Voor muggen is een oude sok wat een op hol geslagen vrachtwagencombinatie is voor een kleuter. Vrij dodelijk. Sokken zijn de Anders Breivikjes in de muggenwereld. Nooit kapot, altijd efficiënt.

4 Tandpasta
Recept van grootmoeder. Muggen komen niet in de buurt als u op strategische plekken tandpasta in uw huid wrijft. Neem plekken waar aderen dicht op de huid liggen: nek, pols, de slapen, balzak, et cetera. Gegarandeerd een hele nacht mugvrij!
3 Napalm
Misschien wat rigoureus, maar het werkt wel. Napalm de shit uit uw slaapkamer. Fosforgranaten zijn een goed alternatief. Pas op, kan ook nadelige bijwerkingen hebben, zoals een daling van de WOZ-waarde.

2 Lokschoonmoeder
Muggen zijn een goed excuus om uw schoonmoeder uit te nodigen. Als lokaas. Zorg dat het uw schoonmoeder, en de muggen, in de logeerkamer aan niets ontbreekt. Natuurlijk, uw schoonmoeder in huis, maar wie van muggen af wil komen moet offers brengen. Nood breekt wet.

1 Terug sturen naar eigen land
Er uit. Op de trein naar het oosten. Niet Saharren. Deporteren. Uitzetten. Alle muggen oprotten naar eigen land. Dubbele paspoort terug vorderen en een schop tegen de reet, zo de grens over. Voor muggen geen genade.

Arydan

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2010
Waarderingsscore
788
Lengte
1m82
Denk dat horren en vliegenmeppers alleen voor me werken :(

Kaas is groen

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jan 2009
Waarderingsscore
351
Lengte
1m83
Massa
42kg
Vetpercentage
18%
Welke muggenplaag?

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2003
Waarderingsscore
1.072
Lengte
1m90
Tandpasta op je balzak. :D Goede tip!

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
29 feb 2008
Waarderingsscore
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
je moet mug wss veranderen door mocro

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waarderingsscore
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%

Starter20

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2006
Waarderingsscore
1.355
Lengte
1m80
Massa
90kg
vraag me af; heeft er ook daadwerkelijk iemand moeten lachen om die geforceerde puns die bij elke tip staan?

eerlijk zeggen jongens

PowerAnt

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 apr 2008
Waarderingsscore
104
Lengte
1m59
Beter haal je gewoon eucalyptus olie in huis en smeer je dat (1 a 2 drupjes is genoeg) op je lichaam. Ruikt 10x zo hard als tandpasta en is een heel stuk prettiger op de huid.

Patriciaa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2011
Waarderingsscore
1.238
Lengte
1m64
Mijn kat vreet ze gewoon op

Barrie Butsers

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 aug 2010
Waarderingsscore
51
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Tenenkrommend slecht artikel over een niet-bestaand probleem - o ja, Geenstijl.

Tyrael

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2011
Waarderingsscore
21
Lengte
1m84
Massa
95kg
laat me raden, je hebt zeker het nieuws gevolgd en er werd duizend keer gezegend wageningen instituuut onderzoek?:p

PowerAnt

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 apr 2008
Waarderingsscore
104
Lengte
1m59
Eerder een nog-niet bestaand probleem. Omdat juli zo vol regen zat en er nu weer hittegolven verwacht worden is dat natuurlijk een ideale broedplaats voor een mug. Alhoewel ik me betere tips kan bedenken dan die van Geenstijl..

Hoody

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
12 aug 2010
Waarderingsscore
4.846
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
tijgerbalsem in je ogen smeren voor het slapen man

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Waarderingsscore
1.445
Lengte
1m89
Klamboe :) ze zijn er nog wel, maar ze steken je niet meer.
En oordopjes tegen de herrie....

Een ventilator doet trouwens ook wonderen.

BenchNoob

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jul 2011
Waarderingsscore
81
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Heb vorig jaar 3 maanden in Ethiopië geleefd (schoolstage).
Daar is de kans namelijk zeer groot op malariamuggen. Een aantal maatregelen die ik genoodzaakt was te nemen:
  1. Inentingen (hier overbodig)
  2. Een geïmpregneerd muskietennet boven je bed hangen (heplt zeer goed)
  3. smeer Deet op je lichaam. (Ja het ruikt niet zo goed, maar het helpt wel!!!)

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Waarderingsscore
52
Vorig jaar heb ik een paar keer een tijgermug in mijn huis gezien. Die kunnen wel ziektes verspreiden. Dat beest is bezig met een opmars in onder meer onze regio. :eek:

StiffmeisterXL

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 mei 2011
Waarderingsscore
160
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
ik ga altijd voor het slapen op zoek naar ( het liefst ) een warme hondendrol die neem ik mee naar huis en leg ik op een bordje naast me bed

ballon

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2007
Waarderingsscore
199
Tandpasta werkt echt niet. Flink veel knoflook wel..

Naar boven