MuscleMeat

TIPS! Wat te doen tegen de muggenplaag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
10 Horren
Ook wel bekend als PVV-gaas: het houdt alle parasieten buiten, maar u wilt het om esthetische redenen niet in uw huis hebben. Daarmee is alles wel gezegd.

9 Plakstrippen
Van die bruine lijmslingers waar alle vliegbeesten aan blijven plakken. Blijven muggen aan plakken zoals cocaïne en toyboys aan Gordon. Die in wezen ook een bruine lijmslinger is, natuurlijk.

8 Gesloten deuren en ramen
Pertinent en consequent alle deuren en ramen in het huis hermetisch gesloten houden. Dat middel is erger dan de kwaal, met deze hitte. Bovendien hebben muggen een licht getinte huidskleur: die weten altijd wel een manier om binnen te komen.

7 Elektronische vliegenmepper
Want dat knettert zo leuk. Vingers als je na het doden van een mug (of vlieg) nog een paar keer extra op het knopje drukt! Stelletje psychopaten. Omdat verbrande lijken zo lekker ruiken, zeker? Leuke gadget, maar vereist nog steeds het midden in de nacht uit bed opstaan om terreur te zaaien.

6 Afschrikgeurtjes
Commerciële troep. Werkt min of meer. Of u ze nu op uw lichaam smeert, in het stopcontact steekt of op het nachtkastje zetten, muggen zijn snipers. De volgende ochtend zit u alsnog onder de bulten. En stinkt u de rest van de dag naar bedorven citroen. Schrikt meer de vrouwtjes af dan de muggen.

5 Een ouwe sok
Beproefde methode voor nog half slapende mensen met een mug in de slaapkamer. Voor muggen is een oude sok wat een op hol geslagen vrachtwagencombinatie is voor een kleuter. Vrij dodelijk. Sokken zijn de Anders Breivikjes in de muggenwereld. Nooit kapot, altijd efficiënt.

4 Tandpasta
Recept van grootmoeder. Muggen komen niet in de buurt als u op strategische plekken tandpasta in uw huid wrijft. Neem plekken waar aderen dicht op de huid liggen: nek, pols, de slapen, balzak, et cetera. Gegarandeerd een hele nacht mugvrij!
3 Napalm
Misschien wat rigoureus, maar het werkt wel. Napalm de shit uit uw slaapkamer. Fosforgranaten zijn een goed alternatief. Pas op, kan ook nadelige bijwerkingen hebben, zoals een daling van de WOZ-waarde.

2 Lokschoonmoeder
Muggen zijn een goed excuus om uw schoonmoeder uit te nodigen. Als lokaas. Zorg dat het uw schoonmoeder, en de muggen, in de logeerkamer aan niets ontbreekt. Natuurlijk, uw schoonmoeder in huis, maar wie van muggen af wil komen moet offers brengen. Nood breekt wet.

1 Terug sturen naar eigen land
Er uit. Op de trein naar het oosten. Niet Saharren. Deporteren. Uitzetten. Alle muggen oprotten naar eigen land. Dubbele paspoort terug vorderen en een schop tegen de reet, zo de grens over. Voor muggen geen genade.
 
Denk dat horren en vliegenmeppers alleen voor me werken :(
 
Welke muggenplaag?
 
Tandpasta op je balzak. :D Goede tip!
 
je moet mug wss veranderen door mocro
 
vraag me af; heeft er ook daadwerkelijk iemand moeten lachen om die geforceerde puns die bij elke tip staan?

eerlijk zeggen jongens
 
Beter haal je gewoon eucalyptus olie in huis en smeer je dat (1 a 2 drupjes is genoeg) op je lichaam. Ruikt 10x zo hard als tandpasta en is een heel stuk prettiger op de huid.
 
Mijn kat vreet ze gewoon op
 
Tenenkrommend slecht artikel over een niet-bestaand probleem - o ja, Geenstijl.
 
laat me raden, je hebt zeker het nieuws gevolgd en er werd duizend keer gezegend wageningen instituuut onderzoek?:p
 
Eerder een nog-niet bestaand probleem. Omdat juli zo vol regen zat en er nu weer hittegolven verwacht worden is dat natuurlijk een ideale broedplaats voor een mug. Alhoewel ik me betere tips kan bedenken dan die van Geenstijl..
 
tijgerbalsem in je ogen smeren voor het slapen man
 
Klamboe :) ze zijn er nog wel, maar ze steken je niet meer.
En oordopjes tegen de herrie....

Een ventilator doet trouwens ook wonderen.
 
Heb vorig jaar 3 maanden in Ethiopië geleefd (schoolstage).
Daar is de kans namelijk zeer groot op malariamuggen. Een aantal maatregelen die ik genoodzaakt was te nemen:
  1. Inentingen (hier overbodig)
  2. Een geïmpregneerd muskietennet boven je bed hangen (heplt zeer goed)
  3. smeer Deet op je lichaam. (Ja het ruikt niet zo goed, maar het helpt wel!!!)
 
Vorig jaar heb ik een paar keer een tijgermug in mijn huis gezien. Die kunnen wel ziektes verspreiden. Dat beest is bezig met een opmars in onder meer onze regio. :eek:
 
ik ga altijd voor het slapen op zoek naar ( het liefst ) een warme hondendrol die neem ik mee naar huis en leg ik op een bordje naast me bed
 
Tandpasta werkt echt niet. Flink veel knoflook wel..
 
Back
Naar boven