XXL Nutrition

Tips zijn welkom!

Bezoekers in dit topic

Zvezdara

Novice
Lid geworden
19 apr 2016
Berichten
1
Waardering
0
Hey guys,

Na een lange tijd willen beginnen met trainen, ben ik dan eindelijk 4 maanden geleden met krachttraining begonnen. Nu maak ik voor m'n gevoel te weinige vooruitgang, vandaar dat ik hier een bericht plaats.

Ik snap dat ik niet gelijk een vreselijk gespierde kast zal zijn in 4 maanden tijd, maar de eerste 2 maanden was ik ongeveer 5 a 6 kilo aangekomen, en nu hang ik al een tijdje op de 72 kilo.

Ik train minimaal 3 keer per week in de gym, waar ik 2 spiergroepen train per dag. 3 oefeningen per spiergroep, 3 sets en 10 reps. Ik ben 22 jaar oud, weeg dus 72 kilo en ben 1,79m lang.

Ik neem dagelijks proteïne shakes, en probeer zoveel mogelijk te eten, maar dit gaat me niet zo goed af. Dit is denk ik ook een van de grootste redenen dat ik niet groei zoals ik wil.

Hebben jullie wat tips of oefeningen? Alles is welkom!

Groetjes.
 
Laatst bewerkt:
Als je niet aankomt in vet of spier eet je te weinig. Als je serieuze progressie wilt maken ook stoppen met het eyeballen van je voeding en gewoon macro's tracken. Je kan prima aankomen zonder, als je consistent bent. En dat ben jij niet als ik je post goed begrijp
 
Back
Naar boven