MuscleMeat

Tips?

Bezoekers in dit topic

idennisz

Cool Novice
Lid geworden
31 okt 2019
Berichten
63
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
72kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Ik ben 1,67cm en 72kg. Heeft iemand tips wat ik nu het beste kan doen qua voeding? Gaan cutten? Inname behouden? Alleen khoolydraten verminderen?
Mijn doelstelling is om droger te worden rondom mijn heupen en met name om een sixpack te krijgen (ja, dat vind ik als persoon belangrijk, ieder z’n eigen ding).
Wat ik nu ongeveer binnenkrijg per dag:
- 213g eiwitten
- 243g khoolydraten
- 91g suikers
- 68g vet

Heeft iemand ook een trainingschema (4-5dagen) wat goed gekoppeld zal zijn aan mijn doelstelling? Tegenwoordig sport ik 4x in de week met een UB-LB schema wat ik hiervan geplukt heb.
Alvast bedankt voor de moeite sporters
Hier een indicatie hoe ik eruit zie.
25B4ADD0-E64B-4DC5-A046-1044F159D2FE.jpeg
 
Niet aangespannen qua borst, armen en benen. Als ik mijn buik zou moeten aanspannen gebeurd er vrij weinig
 
Ik schat zo’n 17-19% BF.. Persoonlijk zou ik gaan cutten. Voldoende tijd denk ik tot aan de zomer om er prima bij te lopen als je écht strak on point gaat eten.

Optimaal training/voeding schema kan niemand je voorschotelen (mits je een coach aan neemt en er voor betaald..), dit kun je zelf dmv de stickies opzetten voor jezelf :)
 
2500kcal moet ik dan innemen, hoeveel gram moet ik dan hebben qua E K V? En bedankt voor de snelle reactie
 
En hoelang dit dan volhouden?
 
2500kcal moet ik dan innemen, hoeveel gram moet ik dan hebben qua E K V? En bedankt voor de snelle reactie

Zou ongeveer 150 gram eiwitten eten
70-80 gram vet eten
Rest aanvullen met koolhydraten.

Kijk wat je gewicht doet, val je niet af? Voeg 4x in de week 20 minuten cardio toe na je training.
Verhoog elke week je cardio met 5 minuten tot je op 30 zit, week erna 5 dagen doen.
Als je op 5 dagen cardio zit je plateaud weer dan schrap je weer wat eten.
Hoelang gaat het duren? Ligt er maar net aan hoe snel je afvalt maar reken sowieso maar op een 3-4 maanden minimaal.
 
super bedankt, op cleannutrition had ik berekend dat ik 228 koolhydraten nodig heb maar moeten toch iets meer zijn? Wat zou handig zijn? En naast mijn 5x in de week training achter elke trainingen 20 min cardio, oke. Qua UB/LB training, op hoeveel hh en % moet ik dan ongeveer zitten?
 

Bijlagen

  • 752E8575-B7E6-46EA-82E2-6FA869792D2D.jpeg
    752E8575-B7E6-46EA-82E2-6FA869792D2D.jpeg
    141,1 KB · Weergaven: 76
2500kcal moet ik dan innemen, hoeveel gram moet ik dan hebben qua E K V? En bedankt voor de snelle reactie
Je hebt al eens compleet schema gehad met daarin alles verwerkt.
Inclusief de 150 gr eiwit en 70-80 gr vet en rest kh..

Start gewoon eens met 3x per week cardio en kijk wat t doet.
 
Oké!
 
Ik schat zo’n 17-19% BF.. Persoonlijk zou ik gaan cutten. Voldoende tijd denk ik tot aan de zomer om er prima bij te lopen als je écht strak on point gaat eten.

Optimaal training/voeding schema kan niemand je voorschotelen (mits je een coach aan neemt en er voor betaald..), dit kun je zelf dmv de stickies opzetten voor jezelf :)

Ik denk een tikkeltje meer dan 17-19%, want de definitie van de schouders zouden met 17-19% wel te zien moeten zijn.
 
Die kwestie maakt in principe niet heel veel uit als je me vraag bekijkt maar thanks anyways voor het meedenken :D
 
Je hebt sowieso minder vet dan ik, succes dude, ben ook bezig.
 
Back
Naar boven