Fitness Seller

tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Ik wil graag tips welke oefeningen ik het best zal doen op mijn dag als ik mijn triceps en biceps train, en natuurlijk voor veel spiermassa, en hoeveel reps en sets
 
Originally posted by TrainingFreak
Ik wil graag tips welke oefeningen ik het best zal doen op mijn dag als ik mijn triceps en biceps train, en natuurlijk voor veel spiermassa, en hoeveel reps en sets

db curl 3x6
preacher bench 3x6
hammer curl 3x6(soms concentration curl 3x6)

dips,tricep extensions,tricep kickback,small grip benchen..etc
 
Re: Re: tips

Originally posted by CQ_Demolisher


db curl 3x6
preacher bench 3x6
hammer curl 3x6(soms concentration curl 3x6)

dips,tricep extensions,tricep kickback,small grip benchen..etc

is het niet beter om 10-8-6(-6) te doen?
 
10-8-6 doe ik ook altijd, werkt voor mij uitstekend :lifter:
 
1 set van oefening 1 en dan een set van oefening 2 en dan weer een set van 1 en dan weer 2 en dan weer 1 en dan weer 2 en dan ...

Nog geen tijd voor jou om dat te doen.
 
ok, wanneer is het dan wel tijd voor mij?

Ik train nu bijna twee maanden voor spiermassa, en daarvoor trainde ik 1 jaartje maar toen trainde ik elke dag elke spiergroep
 
Zeg, ben jij niet een beetje TE fanatiek bezig? Ik bedoel, je bent pas 15 en nog lang niet uitgegroeit.
 
Originally posted by TrainingFreak
ok, wanneer is het dan wel tijd voor mij?

Ik train nu bijna twee maanden voor spiermassa, en daarvoor trainde ik 1 jaartje maar toen trainde ik elke dag elke spiergroep
Train je al bijna 2 maanden voor massa?
Wacht nog maar 40 maanden ofzo, dan
 
Originally posted by bestoldschool

Train je al bijna 2 maanden voor massa?
Wacht nog maar 40 maanden ofzo, dan

lol.
 
Idd je doet je naam zeker wel eer aan maar wees realitsisch man. je bent pas 16 hou t bij de basisoefeningen en ga zekers niet al te zwaar trainen als je nog niet bent uitgegroeid. doe verstandig en creer gewoon een goede basis voor over een paar jaar
 
wat verstaan jullie onder de basis, en waarom zou ik licht trainen als ik zwaardere gewichten ook makkelijk kan tillen
 
Re: Re: tips

Originally posted by CQ_Demolisher


db curl 3x6
preacher bench 3x6
hammer curl 3x6(soms concentration curl 3x6)

dips,tricep extensions,tricep kickback,small grip benchen..etc

Wat is preacher bench?
 
Originally posted by TrainingFreak
wat verstaan jullie onder de basis, en waarom zou ik licht trainen als ik zwaardere gewichten ook makkelijk kan tillen
Basis is wat je in de eerste paar jaar opbpuwt aan spiermassa, ervaring in training en voeding en rust, wat werkt voor jou en wat niet etc etc.

Maar ok doe maar wat je wilt... :sad:
 
wel ja, kben ook 15 jaar en kga 5 dager per week 2 uur gaan
trainen.

Volgens jullie is dit dus te veel

Wat raden jullie dan wel aan?
 
wel wat dacht je van 5 dagen per week 1 uur gaan trainen?
 
k, zalk doen.

ktrain nu 2 uur per dag omda mijn nonkel dat ook doe

mor 1 uur zal idd wel genoeg zijn
 
denket oek.

daarbij, ge moet uw trainingen azo productief mogelijk houden. en als ge deftig traint, voelde vanzelf wel dat da naa ongeveer een uur niemeer zo productief is. en dan stopte maar beter. 't is best van altijd iet 'in den tank' te laten. snapte?
 
Back
Naar boven