Fitness Seller

Tireflipping (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel wegen die traktor banden ongeveer?
 
zullen al gauw wel 150 wegen. laatst stond er nog een foto in de gallerij van iemand die dat deed bij sterkste man wedstrijd. geloof dat die band wel 200 kg woog.
 
250 tot 350 ongeveer, hangt af van de band. Ik deadlifte 170kg ofzo en kon een band van zon 250kg 4x flippen de eerste keer., ter indicatie.
 
ik wil ook zoon band voor te trainen voor als mn fitnesscontract afloopt, maar de grote vraag blijft, waar haal je die en hoe krijg je 300kg naar huis...
 
Waar? Den boer? Of een of andere bandencentrale.
Hoe? wat denk je van rollen? :p (of aanhangwagen ofzo ;))

Traktorbanden zijn meestal iets van een 100-200kg denk ik. Bulldozerbanden en dergelijke iets van een 200kg tot 400kg of meer mss zelfs.
 
leuk om zo;n ding op iemand te leggen :P
 
250 tot 350 ongeveer, hangt af van de band. Ik deadlifte 170kg ofzo en kon een band van zon 250kg 4x flippen de eerste keer., ter indicatie.

wil er ook wel eens mee beginnen, maar vraag me af wat zo'n band kost en waar ik deze kan zetten, men ouders zullen er niet blij mee zijn dat deze in de hof ligt, dan is de hof al bijna helemaal ingenomen!:D
 
Schijnt dat je die veelal gratis mee kan nemen bij traktorgarages (kost hun enkel geld om er vanaf te komen), je moet wel bulldozer banden hebben idd.
 
Schijnt dat je die veelal gratis mee kan nemen bij traktorgarages (kost hun enkel geld om er vanaf te komen), je moet wel bulldozer banden hebben idd.

Oftewel, tracktorgarages afbellen, alleen de vraag. Waar laat ik zo'n ding thuis en hoe krijg ik hem verplaats. Lijkt me leuk om zo'n ding te hebben en keerje zoiets in mijn trainingschema te verwerken.
 
Back
Naar boven