XXL Nutrition

tis nog rustig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
263
Waardering
0
valt me op dat het nog rustig is op het nieuwe board. Is iedereen bij fitnessnet blijven hangen? Kom kom everybody, T heeft niet voor niets zo hard gewerkt!!
 
ik vind 't wel een koel NL-board...
vooral dat coïtus-gedeelte spreekt mij wel aan... :D
 
Probeer mensen van buitenaf enzo aan te trekken dan...zodat we snel zullen groeien. En ja...ik hoop dat de 'oude' members inderdaad snel terugkomen!
 
Ik mis inderdaad nog een hoop namen, show yourselfs !!!!

Het oude board was 1 van de meest actieve boards, ik hoop dat dit board dat ruimschoots gaat overtreffen.

Ze kunnen toch gemailed worden ???
 
weet je hoe dat komt, omdat denk ik veel mensen niet op de hoogte zijn van de nieuwe url.

ik ging steeds naar www.dutch-fitness.tk maar daar gaf hij een timeout

toen zag ik toevallig de naam van de server staan en zo heb ik het weer gevonden
 
Originally posted by WannaBeBig
weet je hoe dat komt, omdat denk ik veel mensen niet op de hoogte zijn van de nieuwe url.

ik ging steeds naar www.dutch-fitness.tk maar daar gaf hij een timeout

toen zag ik toevallig de naam van de server staan en zo heb ik het weer gevonden

Ik denk dat onze Admin een mooie doorlink pagina in elkaar moet flansen voor al die verloren zielen die het zonder dit board moeten stellen. :(
 
even op fitnessnet een thread met de mededeling dat DBB weer actief is, of zou dat verwijderd worden?
 
De url [Link niet meer beschikbaar] bestaat helaas niet meer omdat de site [Link niet meer beschikbaar] automatisch doorgelinkt word naar www.dutchbodybuilding.com
Als men enkel [Link niet meer beschikbaar] intypt, dus zonder de cgi-bin dan komt men automatisch bij de nieuwe url uit.

Ik kan jullie ook meedelen dat het nieuwe board in tegenstelling tot het oude board nu wel op de google search index zal komen, het is wel nog enkele weken wachten daarvoor.
 
Originally posted by oldy
valt me op dat het nog rustig is op het nieuwe board. Is iedereen bij fitnessnet blijven hangen? Kom kom everybody, T heeft niet voor niets zo hard gewerkt!!

Ik stel voor dat mensen die op andere nederlandse sites rondhangen wat daar gaan posten, en in hun signature een link naar deze site zetten. Met daarbij 'vroeger Dutch fitness forum, nu nog beter'

Dan komen ze wel terug ...
 
A very interesting board.... I might just stick around for a while.

ptbyjason
 
Please do, but how will you understand the questions ?
 
maybe cuz he can read (and maybe write Dutch), but writes his reply's in English... :D
 
Jason is de hoofd mod op anabolic review. Voor zover ik weet, kent hij geen Nederlands ...
 
maybe he uses babblefish :)
 
postscount?

T mag ik m'n postscount terug?
 
Back
Naar boven