XXL Nutrition

Titels en sterren

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Er is één en ander veranderd met de titels, vanaf nu zal iedereen een vaste titel krijgen naargelang zijn/haar aantal posts.
Hiermee vervallen de custom titels. Iedereen krijgt ook een gouden ster bij als hij /zij een level hoger komt.
Moderators en admins hebben altijd 5 gouden sterren.

Nog even vermelden dat dit niets met populariteit of kwaliteit te maken heeft, het enige doel is om snel te zien hoeveel iemand op dit forum komt en dus al dan niet veel tijd steekt in de sport en het forum.

sterren.jpg
 
Ohw jeeeh ik voel heeeel wat 'postwhores' komen zo ineens..... :D
 
Hé T ! Ik heb ook vijf sterren, alleen die van mijn hebben een andere kleur. :tong:
 
Wow, freaky man... :D
 
Mijn eerstvolgende doel: CoolNovice
 
hmm... vond me vorige title leuker... "Turd" :D
 
zover ik zie heb ik nog steeds mijn eigen titel maar ben wel een aantal posts kwijt weet alleen niet van wanneer af, ik check dat eigenlijk nooit :) viel nu toevallig op
 
Zo, zie dat ik nu toch van titel ben verandert :( :D
 
Vanaf 30 in 1 keer door naar de 250 voor de eerst volgende ster. Is dat niet een te grote stap? Dan ben ik nog wel een tijdje bezig en het is nu zo leeg:( met maar 1 ster.
 
alleen lijk ik de enige te zijn die GEEN sterretjes heeft :(
 
:D Haha. misschien ben je niet lief geweest?
 
Ik snap het nog steeds niet... ik vind al dat ik hier veel en veels te veel post.. maar ja het is zo leuk en gezellig hier , net een babbelbox. Ik vind het juist vervelend die sterretjes..
Maar Spike, je hebt er juist 5 omdat je moderator bent!
 
hzhaha weet ik ook eindelijk wat die sterretjes zijn..
 
aan 1 ster heb ik wel genoeg :D schijtzootje anders.
 
Originally posted by admin
het enige doel is om snel te zien hoeveel iemand op dit forum komt en dus al dan niet veel tijd steekt in de sport en het forum.

Het aantal post wat je hier neerzet heeft denk ik niet echt veel te maken met of je veel tijd steekt in de sport of wel???
 
Back
Naar boven