XXL Nutrition

Titels en sterren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je gaat toch niet veel opzoekwerk doen over bodybuilding als je het zelf niet intensief doet? Lijkt me beetje stom.
 
ok idd. maar het wil niet zeggen dat als je het intensief doet dat je ook iederekeer hier komt om te lezen of om te posten.
 
tja dan gaat het dus over hoeveel tijd je besteed aan het forum, en daar word je voor beloond door extra sterren en titel.
Net als IRL als je spieren wint of hoog eindigd op een wedstrijd.
 
Re: Re: Titels en sterren

Originally posted by Bodyman


Het aantal post wat je hier neerzet heeft denk ik niet echt veel te maken met of je veel tijd steekt in de sport of wel???

Ben ik mee eens. Ook als je totaal geen interresse hebt in de sport kun je het forum bombarderen met posts en dan onterecht een stuk of wat sterren krijgen.
 
Als je hier een hele chatsessie gaat houden over een onderdeel waar je toevallig wel wat over weet of net doet alsof, kun je je sterren halen. Er zit wel wat in als je zegt dat je enige interesse moet hebben om hier terecht te komen, maar toch...
 
Het aantal post wat je hier neerzet heeft denk ik niet echt veel te maken met of je veel tijd steekt in de sport of wel

vind ik ook neem mij nou maar eens als voorbeeld ik train en eet en slaap zoveel dat ik gewoon weg niet de tijd heb om hier veel te posten.. :D :D :D
 
Originally posted by Pump


vind ik ook neem mij nou maar eens als voorbeeld ik train en eet en slaap zoveel dat ik gewoon weg niet de tijd heb om hier veel te posten.. :D :D :D


toch knap dat je er even tussendoor al ruim 62 heb weten te posten ;-)
 
Originally posted by falcon



toch knap dat je er even tussendoor al ruim 62 heb weten te posten ;-)

dat roept vragen op :D
 
Re: Re: Re: Titels en sterren

Originally posted by falcon


Ben ik mee eens. Ook als je totaal geen interresse hebt in de sport kun je het forum bombarderen met posts en dan onterecht een stuk of wat sterren krijgen.
Spam word zoiezo niet toegelaten, dus van bombarderen is geen sprake.
En ja ik beloon members die veel tijd steken in posten, logisch toch? Want het draagt bij aan de cijfers v/h forum.
Dit systeem blijkt in de praktijk tot nu toe vlekkenloos te werken trouwens.
 
Re: Re: Re: Re: Titels en sterren

Dan doe ik vanaf nu ook mee. Zet maar alvast `n kruisje achter me naam.
Ben pas gisteren per ongeluk tegen deze forums aangelopen en na 2 dagen lezen vind ik het toch wel tijd iets van me te laten horen... Bij deze.

Qui non proficit, deficit!
 
Re: Re: Titels en sterren

Originally posted by Bodyman


Het aantal post wat je hier neerzet heeft denk ik niet echt veel te maken met of je veel tijd steekt in de sport of wel???

Ik ben het wel met Bodyman eens, ik kom al sinds mei 2002 op het forum, en had in het oude forum ook redelijk wat posts, maar ben weer bij 0 begonnen (eigen keus hoor!). Ik kom zo goed als iedere dag op het forum, maar ik vind mijzelf niet wijs genoeg om anderen advies te geven, dus kom ik niet aan veel posts.

Ik lees wel bijna alle posts om er zelf van te leren, en dat lukt aardig. Dat is toch waar het forum om draait? Om er iets van te leren?

Over onderwerpen waar ik wel wat van af weet post ik ook wel, dus op den duur kom ik ook wel aan sterretjes:grin:
 
Het gaat niet om de sterretjes die je hebt, het gaat om de bijdrage die je levert op het forum. De sterretjes zijn enkel een extra. Je bent heus niks minder als je minder posts hebt. Maar het is wel leuk om al een paar sterretjes te hebben. :D :D
 
Back
Naar boven