Fitness Seller

Tito's strongmanlog

Bezoekers in dit topic

@ Hummer: Bij deze heeft u mijn oprechte excuses mocht ik u hebben beledigd door het woord 'johnny' in een slechte context te gebruiken. ;)

.
Het deed me inderdaad wel pijn te moeten lezen dat jullie mijn voornaam gebruiken in een belachelijke context. :janken:
:jk:
Behoorlijk op karakter gewerkt met die axle! :thumb:
2x8 dumbbell presses met 33's vind ik best bewonderenswaardig na die axles.
One arm dumbbell presses, staande uitgevoerd gaan je ook helpen je "core" nog sterker te maken dan ie al is, dus da's denk ik de oefening om je op te richten.
En als die incline close grips bijna niet meer gingen, heb je de triceps al voldoende gepakt éh?! ;)
Je nieuwe schema ziet er behoorlijk heftig uit man!
Maar je bent nog jong éh!
Succes! :thumb:
En jij ook Sanca. :D
 
Ziet er een fijn schema uit. Hopelijk kan je er nog veel kracht mee winnen voor 13 september, het zal zwaar zijn :D Wat verwacht je zelf van de wedstrijd?
 
Haha, voor mij is het nu gewoon trainen voor de 13e om daar niet compleet voor gek te staan. Ik moet daar al als de smalle gaan staan dus ik kan beter toch nog een beetje degelijk presteren op sommige onderdelen ;)

@ Hummer: Ja 1 arm db presses vind ik ook een heel goede press oefening. Ik voel het altijd heel goed in mijn schouders en triceps + wat extra core werk dat je erbij krijgt is mooi meegenomen.

Voor volgende keer ga ik de incline benches wel eruit laten want die oefening was wat overkill. Ik ga nog hier en daar wat moeten sleutelen aan het schema zodat ik niet overtrain. Maar het ziet me goed uit om me voor te bereiden op de 13e.

Vandaag: Events met sanca

Farmers Walk (turn op 30 meter)
65's * 60 meter
85's * 60 meter
95's * 60 meter (drop op 50 meter omdat ik botste tegen de farmers -> uit balans)

Farmers Deadlift
3 * 105's
5 * 125's
3 * 135's

Ging goed vlot. Het plan is nu om redelijk licht te beginnen met de runs op afstand zodat er over de volgende weken genoeg ruimte voor progressie is. Ik hoop door wat farmer deads + holds achteraf te doen dat mijn grip en het uittillen van zware farmers goed zal verbeteren.

Yoke
kleine sprints met oplopend gewicht
3 runs van 35-40 meter met 260 kg

snelheid en techniek zat goed. Hier en daar wel nog wat wankel wankel door te grote passen te zetten. Maar het gewicht stelt niet veel meer voor. Nice :D. Ook hier weer ruimte laten voor verbetering. Volgende keer 280 erop smijten en weer hetzelfde proberen.


Atlas Stones
1 keer de 100 kg stone op 1m50-55 geladen
+ Een hoop gek*t met de 120 kg stone. Ik ben er nog pissig van. Vandaag gingen ze van geen kanten. Het lappen van ietwat zware stones is een ramp bij mij.


That's it. Ik ben wel tevreden over het farmer en yoke werk. De stones hebben een grote domper achtergelaten. Volgende keer maar meer aandacht eraan besteden.
 
Laatst bewerkt:
Respect voor je dat die yoke nog zo goed ging bij je, ik ben totaal nog niet hersteld van onze vorige yoke sessie ^^

K*t van die stone ja, volgende keer pak je hem weer!
 
Netjes dat Yoke !!..
 
Goed bezig man!
Ik kan hier wel eenzelfde verhaaltje neerzetten als bij Sanca, maar dat is pas overkill! :D
Verdomd sterk imo. :thumb:
 
training vandaag: Front Squats + presses

Front Squats
5 * 60
5 * 100
5 * 120
3 * 5 * 140 volume pr

CG Bench
5 * 60
5 * 80
5 * 100
3 * 3 * 105

CG Bottom Position Pin Bench
1 * 110
f * 115
2 * 1 * 110

Hammer grip Incline DB Press
3 * 8 * 33 kg's

Axle strict overhead presses (excl stang)
2 * 10 * 40
3 * 6 * 50
1 * 10 * 40
 
Zercher Squats
5 * 60
5 * 100
5 * 140
3 * 150
3 * 160
2 * 5 * 140

Mooi, mooi. Volgende keer eens zien of ik 180 kg kan. Zou mooi pr zijn.

Weighted Hypers
4 sets

Weighted Situps
4 sets
 
@ casa de sanca

DE Log Lift
10 * 1 * 70 kg

(sanca moest even weg en ik wou me gewoon bezighouden :o)

IFSA Log Lift
opgewerkt naar een double met 100 kg. Wou voor triple gaan maar de clean techniek trok op geen hol meer bij de derde rep. Daarna nog een attempt op de 110 maar helaas.

http://www.youtube.com/watch?v=vy0lqiMIjYE

Log strict presses
opgewerkt tot single met 80. Ze voelden niet goed aan vandaag.

Savickas press
5 * 50
5 * 60
2 (3?) * 70
fail op 75

wat een k*toefening man. Ik kon nooit doorduwen want kreeg telkens kramp in mijn quads. Mooie coredrill wel.

Chins/pullups
een hoop.


Sanca heeft me overtuigd om is wat rugshots te nemen. Mijn eerste pics op het forum dus :D

2ljm44i.jpg

2jcyrfs.jpg


Der zijn hier veel muggen s'nachts zoals je kan zien ;).
 
trainingsdag @ SB Barbell

Deadlift
opgewerkt naar 220 en fail op 240. Ik wou zien of ik misschien een pr van 260 kon neerzetten maar het zat er niet in vandaag. Ik had ook al lange tijd geen fatsoenlijk deadlift werk meer gedaan :o

Low Box Squat
opgewerkt naar een zware 220 kg. Die box was 100 pct zeker stukken lager als anders lol

Wheelflip
paar keer met de band van jan wat gespeeld. Heb een run van 6 flips in 35 seconden gedaan. Vorig tijd pr was 35-38 seconden met 5 flips. Goeie verbetering dus :D

Atlas Stones
wat aangekloot met de 80-90-100 kg steen. Geen zin meer om zwaar te gaan en men voorarmen weer te begaaien.

Yoke
een hoop runs. Deze gingen wel lekker. topset = 320(340 volgens sommigen?) voor 15 meter.

Farmers
Een run met 100 kg voor 15 meter en paar meter gefok met 120 kg farmer door weer maar eens eelttear lol.

Chinnen (om maar de groep te volgen lol)
11 reps


Was super dag. Heel gezellig en fijn om iedereen te ontmoeten. Thx aan Jean voor de super organisatie!
 
die box was voos laag hé :p ik dacht dak op de grond ging zitten alsk nog dieper zakte
 
Good train! Merci voor je bar, hadden we echt wel nodig gisteren hehe :D Box is dezelfde als anders!! Loose the mangina ;)
 
Bert, er liggen hier nog 2 sluitstukken van u geloof ik.
 
@ GHL: Sorry voor de mangina mentaliteit in dat geval. Ik zal wel gewoon zwakker geworden zijn dan :(.

(Ik zal die sluiters een van deze wel komen halen. Kan ik er in 1 keer nog een stonetraining aan koppelen als het goed is voor u)

Training van vandaag

Push Jerk
80 * 1
90 * 1
100 * 1
105 * 1
100 * 1 * 6

Mooi. De jerk techniek begint erdoor te komen. Die 100 en 105 vlogen bijna in lockout. Moest maar een super klein stukske bijduwen.

Front Squats
5 * 70
5 * 110
5 * 5 * 130

CG Bottom Pin Press
3 * 80
3 * 90
5 * 3 * 100
4 * 5 * 90

CS high rows (naar borst toe roeien om meer bovenrug aan te spreken)
4 * 8 * 70


Mooie training! Heb mezelf eens voorgehouden om wat meer volume te doen en altijd wat reps in de tank te laten. Beviel me zeer goed! Ik voel me ook stukken meer opgewekt nu voor de een of andere reden :D. De CG bench was op het laatste wel een beetje strainen door korte rustpauzes maar voor de rest waren het allemaal solide reps. Nice!
 
Laatst bewerkt:
@ Sanca's

IFSA Log Lift
opgewerkt naar 3 singles met 100
1 * 95
1 * 90

de techniek was slechter en slechter aan het worden. Ik had de log telkens terug slecht vast. Misschien eens wat minder log trainen? Om de twee weken ofzo.

CG Pin Bench + Chains (telkens + 6 chains/kant)
60 kg * 5
70 kg * 3 * 6 sets
60 kg * 6

Barbell Rows
8 * 80
2 * 8 * 100 (slechte rep kwaliteit op het laatste)
2 * 12 * 80

Front Squats (b2b met sanca)
6 * 80
6 * 6 * 100

Comment: Squat more.
 
Some stonelifting..

Opwarming
tien minuten zeveren met Jules en Johan

100 kg op 1m65.

Echt k*thoogte. Paar keer (4 keer :o) gefaild omdat ik hem net niet ver genoeg op de rand kreeg. Dan 1 keer leg ik hem bijna moeiteloos erop en ik zou begot niet weten wat ik daar anders heb gedaan. Ochja, kwestie van gewenning zeker.

paar keer 120 kg op 1m35 geladen

Ik heb eindelijk de goeie techniek beet om die k*tsteen te lappen! Ging paar keer heel vlot maar toch mis ik nog wat explosiviteit om hem vlotter te laden.

Ik wou toen nog wat reps draaien op de 100 kg steen maar het was tijd om af te ronden helaas.

Cooldown
half uur zeveren met Jules en Johan


Nice Nice!
 
Netjes gezeverd! PR?

Je legt zo maar even 100kg op mijn hoofd :p (als je naar de hoogte kijkt he)
 
Het was idd een goede zeverbeurt weer maar helaas geen PR
 
Clean & push press (minieme legdrive)
opgewerkt naar 8 doubles met 90

Powercleans (dikke 31 mm stang)
3 * 90
3 * 95
2 * 100

1 arm strict db press (R / L)
33 : 5 / 5
38: 3 * 5 / 5
33: 12 / 8

Front Squat
5 * 60
5 * 100
5 * 120
5 * 2 * 145

24 kg Kettlebell circuit (alles 15 reps per arm)
(Clean / high pull / press / swing) * 2
 
Back
Naar boven