MuscleMeat

Tito's strongmanlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tito

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 nov 2007
Berichten
990
Waardering
17
Ik ga nog eens een poging ondernemen om een log bij te houden. Is altijd wel fijn om je vooruitgang te zien en een beetje feedback te krijgen van collega-strongmen.

Hier is de training van vandaag:

Olympic Squat
10 * 60
10 * 100
8 * 140
6 * 150
5 * 160

Floor Press (elbows out)
10 * 60
10 * 80
10 * 90
5 * 100
2 * 110

Overhead Press
4 * 6 * 60 kg

Dips
2 * 20 * BW
 
Pussytraining!

:jk:
Veel succes met je log Bert!
 
Eentje om te volgen dit. :)
 
Succes kerel! Trouwens toen ik zaterdag je wedstrijd verslag las wist ik pas dat jij Bert was:P
 
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt :D
 
Elke training knock out?

j/k eh :D, succes verder met je trainingen
 
Hoe gaat het met je hand?
Was dat trouwens dezelfde hand als de vorige keer?
 
stronggeleen zei:
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeast!

:hedbang:

Junipero zei:
Pussytraining!


Veel succes met je log Bert!

Woopy zei:
Eentje om te volgen dit.

thx kerels!

BerryDK zei:
Succes kerel! Trouwens toen ik zaterdag je wedstrijd verslag las wist ik pas dat jij Bert was

Ja echt super actief ben ik tot nu toe niet echt op het forum (lazyness) :o

sanca zei:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt

Tot de dag komt dat gij mij klopt met onderdelen en ik moet afdruipen van schaamte. Ik zal dus nog wel effe kunnen loggen :p

kane zei:
Elke training knock out?

j/k eh , succes verder met je trainingen

No KO's, no gains :p

thx!
 
Woopy zei:
Hoe gaat het met je hand?
Was dat trouwens dezelfde hand als de vorige keer?

Het begint al terug hard te worden en te genezen. Het meeste van t afgescheurd eelt heb ik er al afgepelt. Het zal dus wel snel genoeg genezen denk ik. Ik ben van plan om woensdag zware pulls en rug te trainen dus dan zal die hand weer in de strijd worden gegooid aangezien ik straps haat.

Ja, het is dezelfde hand.
 
Geweldig begin van de log. Na 1 training heb ik de hele week al geen tijd meer gehad om te trainen door schoolverplichtingen. :o

Vandaag was het de bedoel dat ik events ging trainen.

tireflip (band = 320-340 kg)
3 * 5 relatief easy flips

Overhead Medley

log 85 kg - axle 60 kg - vat 70 kg - 50 kg fat db
toen kreeg ik ineens weer soort spierkramp in mijn voorarmen. Resultaat: ik kreeg de log nogeens niet meer opgetild voor de tweede en zwaardere medley ronde :o

Hier was de training zo goed als gedaan voor mij. Ik heb de 90-100 kg stone nog geladen op 1m70. Meer kreeg ik niet meer gedaan door verrotte voorarmen. Ik kreeg een blikje redbull nog niet meer open lol.


Is al tweede keer dat dit me overkomt. Begint me serieus de keel uit te hangen.
 
Stone was 110kg ;)

Hopelijk komt het snel goed :thumbs:
 
Jammer van uw armen / hand, voor de rest wel goeie training toch? Gezien de omstandigheden
 
Gelukkig kreeg ik het blikje wel nog open :thumbs:


nee, jammer weer man, hoop dat die miserie snel genezen is!
 
Trainingen van deze week tot nu toe.

Dinsdag

Overhead press/jerks (op techniek)
veel doubles op 90

Powercleans
5 * 80
5 * 90
3 * 100
f * 110 (rechterhand liet los + kreeg pijnscheut in biceps. Maar gelaten voor wat het was.)

Leg Raises
3 * 15


Woensdag

Deadlift (met deadstop)
5 * 110
5 * 160
1 * 190
4 * 200 PR zonder riem

Front Squats (zo goed als geen rust tussenin. Schijven vervangen en doorgaan)

5 * 60
5 * 100
5 * 120
5 * 130
5 * 140 (hijg hijg hijg hijg)

Shrugs
20 * 60
20 * 100
20 * 140
12 * 160
 
Flink geknald man, je bent echt wel sterk hoor :D

Wat een kreng is die sled ook hé :roflol:
 
Na een week amper kunnen trainen door ****ing schooldrukte eindelijk nog eens kunnen knallen. Mijn eerste keer tussen de beesten van SB Barbell. Was ****ing mooie training. Zeker drie keer even op de grond moeten gaan liggen :D

Box Squats (parallel hoogte)
*warm up sets*
1 * 180
1 * 200
1 * 220 PR
1 * 230 PR

f * 240 (helaas, viel voorover)
3 * 220 PR

Reverse Band deadlift (strong bands, geen spanning bij lockout)
¨*warm up sets*
1 * 220
1 * 260
f * 280
f * 280 (lockout kracht is dus iets waar aan gewerkt moet worden. Was kansloos eens de spanning eraf was)
1 * 270

Sled Drags
60 kg - 1 trip doorheen een wei en terug. Hoog gras en veel molshopen en zandhopen om het interessanter te maken :D
20 kg - zelfde

Verzuring en buiten adem tot en met!


Tireflip

2 * 5 * 380 kg (rustig om wat aan te voelen en omdat ik nog altijd met de sleddrags in men benen zat :o)
1 * 5 * 380 (tijd: 36 seconden. Mooi!)

+ ook nog wat de ifsa log van Jan getest. Mooi ding!


Was zeer goede training. Echt nog eens wat ik nodig had. Ook veel bijgeleerd over mijn zwakke punten: techniek moet nog wat bijgeschaafd bij DL en squat, core kan beter omdat ik wat in mekaar zakte bij het uithalen van het gewicht bij de squat en mijn deadlift lockout is dus ook een zwak punt bij mij. Natuurlijk ook nog mijn werk capaciteit wat omhoog krikken zodat ik paar setjes sled drags en tireflips kan doen zonder drie keer op de grond gaan liggen tussendoor :o

SB Barbell = een van de beste trainingsomgevingen voor mij. Super sympathieke en hulpzame kerels.
 
GHL: Thx voor de filmkes! Ik zag wel wat lui uit bij die tireflips :o Beter de derde set gefilmd! ;)
 
Back
Naar boven