MuscleMeat

Tjalle Vanuit Annisaras//Chersonnisos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
EEy mensen, zit nu in een internet cafe ff te chillen het weer is lekker heer zon zon zon en lekkere wijven! ongeveer 32 graden en savonds zon kleine 25 dus goed uit te houden. ben nu al 2 dagen in chersonnisos uitgeweest leuk plaatsje en echt zowat alleen maar nederlanders neit normaal gewoon. Alleen maar knappe mensen mocht je lelijke tegenkomen dan zijn het vooral de lokale bevolking en de gene die uit ierland, engeland, en schotland komen. VAn die gasten met rooie haren en verbrande huid.

Het uitgaansleven is hier wel relaxed eerst tot een uurtje of 1 een terrasjes pakken paar "cock"tailtjes drinken bij valentino's aan de kade en dan tegen een uurtje of 1 naar een van de vele gave tentjes. Echte nederlandse tenten die je moet bezoeken als je hier bent is. VAn Dutch de naam zegt het al vollop hardcore en hardstyle. Amnesia een griekse tent waar de dj wel relaxte plaatjes draait alleen de nummers verdoet door er constant doorheen te bleren. 't hof van holland leuke tent waar veel (alleen maar) nederlanders komen. veel andre hazes jantje en al die andere ongein. Dan heb je nog de Mourage waar veel club en Rnb wordt gedraaid. En aangezien dit pas mijn derde dag is dat ik hier zit heb ik nog niet alles kunnen zien dus het is wel groot hier.

OMg het eten is hier zo goedkoop voor 13 euro heb ik een voorgerecht + mixed gril met van alles erbij propie vol dus. En de drank een Fles Bacardi Zon ****ing grote kost hier gewoon maar 13 euries je snap het al vol me de hele dag flink beroerd van al die sterke drank maar geeft niet ;)....

Een echte aanrader is ook star beach, Zon waterpretpark alleen zonder te betalen LEKKERE WIJVEN!.... boaah boaah hehehe maarjah we zijn er net pas hehehe doe het kalm aan ;). Veel stelletjes hier jammer jammer...


Maaruh ik ga weer die griek hier zit me de hele tijd lastig te vallen dat ik niet met mijn drinken bij de computer moet gaan zitten hij moet niet ouwehoeren.

ik hou jullie op de hoogte...

Ik proost op jullie " YAMAS!"

owjah let maar niet op de typo en spelling heheheh want kheb al wat gedronken ciao ciao
 
ben weer pleite zie jullie wel weer deze week ciao ciao
 
Klinkt gezellig man, veel plezier.
 
Komt mij allemaal zeer bekend voor gast, ben der ook 2 keer geweest. Have fun
 
Back
Naar boven