MuscleMeat

Tjonge jonge...

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Gisteren liep een vriend van me door de stad, het was lekker weer, beetje meiden checken enzo. Hij valt niemand lastig..
loopt hij rustig door de stad, kijkt een grote antiliaan ( denk ik ) naar hem, hij kijkt niet terug,

Vraagt de antiliaan aan hem "wat kijk je?" en voor hij het weet word hij in elkaar geslagen door 3 antiliaanen (sp?)

Het was een gast van onze school, die telkens naar ons groepje kijkt, Ik liep vandaag langs school, naar een ander gebouw met mijn mp3 spelertje op, en ik zie die antiliaan met zijn groepje, hoor ik van "kom eens hier" , ik doe mijn oordopje uit om te kijken of iemand wat zei, ik hoor niemand, doe ik het weer op, hoor ik weer "hey jij", dus ik kijk naar die antiliaan, en hij kijkt naar mij, ik loop maar gewoon door...

Ik haat echt zulke types die ruzie zoeken!
 
Laatst bewerkt:
Ik know what you mean! Als je nou ff goed door traint en lekker groot word zal hij je niet meer roepen :D hehe..
 
jah maar ik draag vaak grote kleren ( XXXL ) dan zie je het vaak niet zo lol^^ maar als ik wat groter ben ga ik wat strakker dragen.


Die is echt ongelovelijk lang, volgens mijn rond 1.95
 
jij trekt dat soort gevaar wel aan, he manneke :rolleyes:
ga groeien als een gek en trap ze dan kapot.

ps. waarschijnlijk was dat "hey jij" gewoon een sample in je muziek die je op dat moment aanhad staan:D
 
zou kunnen lol, I dont draw trouble, trouble finds me ;)
 
Wat ook werkt, doe ik altijd, ik trek mijn broek open en rol die enorme swans naar buiten. Meestal slikken ze dan een keer en kijken stil naar de grond... :)
 
OMG ik haat die typen. Persoonlijk heb ik NOOIT probleem met zo'n dinges, als ik zo'n mensen zie loop ik er zelfs uitdagend langs maar nee, echt niemand die me ooit heeft lastig gevallen (mischien omdat ik turkse ben ?). btw, ik zie er ook niet magertjes uit, kan ook daardoor zijn :D
 
Originally posted by Vinny
Gisteren liep een vriend van me door de stad, het was lekker weer, beetje meiden checken enzo. Hij valt niemand lastig..
loopt hij rustig door de stad, kijkt een grote antiliaan ( denk ik ) naar hem, hij kijkt niet terug,

Vraagt de antiliaan aan hem "wat kijk je?" en voor hij het weet word hij in elkaar geslagen door 3 antiliaanen (sp?)

Het was een gast van onze school, die telkens naar ons groepje kijkt, Ik liep vandaag langs school, naar een ander gebouw met mijn mp3 spelertje op, en ik zie die antiliaan met zijn groepje, hoor ik van "kom eens hier" , ik doe mijn oordopje uit om te kijken of iemand wat zei, ik hoor niemand, doe ik het weer op, hoor ik weer "hey jij", dus ik kijk naar die antiliaan, en hij kijkt naar mij, ik loop maar gewoon door...

Ik haat echt zulke types die ruzie zoeken!

wat je ook doet, laat je niet voor de gek zetten. Als zij een hand hebben om te slagen heb jij er ook een, een rake klap op de neus is al meer dan genoeg.
 
wahaha..ik heb zelf ook en scheithekel aan dar soort types, ik heb er zelf geen last van maar als ik soms door de stad loop en ik zie weer zon groepje gaan mijn handjes altijd jeuken...
 
Get BIG, get EVEN
 
Denk je nou werkelijk dat je meer respect afdwingt als je een fysiek als een bodybuilder hebt ?
Ik denk het niet....,

Er zijn zat mensen die bodybuilding als een negatieve sport zien doordat er bodybuilders zijn die denken dat ze schwarzenegger zijn en alles kunnen maken, laten wij verstandig zijn en de kwaliteit van de sport hoog te houden.


gr rob






Originally posted by Elmar
Ik know what you mean! Als je nou ff goed door traint en lekker groot word zal hij je niet meer roepen :D hehe..
 
Alsof je superman bent wanneer je "groot als een gek" bent, en daardoor iedereen aan kan.
Ik zou zeggen gebruik liever je verstand en ga niet trainen om zulke mensen in elkaar te slaan, want waar je ook komt er zullen altyd mensen zijn die beter als jou zijn, op welk gebied dan ook.

Ik verbaas mij er ook steeds meer over hoeveel onzinnige post hier worden gepost.
Zonder enig nadenken post men de domste dingen, mischien is dit je mening dan wel maar ok... als iedereen eerst eens wat meer zou nadenken dan zou er nu ook geen oorlog zijn...


gr rob











Originally posted by dandyman
jij trekt dat soort gevaar wel aan, he manneke :rolleyes:
ga groeien als een gek en trap ze dan kapot.

ps. waarschijnlijk was dat "hey jij" gewoon een sample in je muziek die je op dat moment aanhad staan:D
 
Alles wat iedereen post is onzinnig, behalve hetgeen dat door Rob neergezet wordt:o
 
Originally posted by rob12345
Alsof je superman bent wanneer je "groot als een gek" bent, en daardoor iedereen aan kan.
Ik zou zeggen gebruik liever je verstand en ga niet trainen om zulke mensen in elkaar te slaan, want waar je ook komt er zullen altyd mensen zijn die beter als jou zijn, op welk gebied dan ook.

Je hoort mij ten eerste nergens zeggen dat hij MOET trainen om die mensen in elkaar te slaan. Ik geef hierbij aan dat je zodoende minder snel de lul (sorry Vinny;) ) bent in dit soort situaties en/of eerder van je af zult (kunnen) slaan.

Grootzijn imponeert daarentegen wel en in mijn optiek is dat meestal genoeg om je preventief te "beschermen" tegen dit soort gajes. Dit zijn namelijk vooral mannetjes die zich juist beter en groter voelen en zich daardoor goed voelen om andere (kleinere) mannetjes te bedreigen en te imponeren. Dit soort laffe daden zullen ze nooit durven bij mensen die groter zijn dan hun. en als je groter bent zul je je ook groter voelen en dat uitstralen. en tuurlijk, overal zullen mensen zijn die beter zijn dan jou, maar dat wil niet zeggen dat je dan over je heen hoeft te laten lopen. Er zijn ook veel mensen die juist van die "machtsituatie" misbruik maken zoals in Vinny's voorbeeld.

Originally posted by rob12345
Ik verbaas mij er ook steeds meer over hoeveel onzinnige post hier worden gepost.
Zonder enig nadenken post men de domste dingen, mischien is dit je mening dan wel maar ok... als iedereen eerst eens wat meer zou nadenken dan zou er nu ook geen oorlog zijn...

gr rob

ik heb begrip voor je mening over domme posts hier. daarentegen is dit wel een chat-sectie waar ik en velen met mij gewoon hun ongezouten mening mogen spuien. Ik bedoelde het idd niet al te serieus maar ik dacht dat dat wel zou overkomen. blijkbaar is dit niet bij iedereen overgekomen wat mij eerlijkheidshalve vrij weinig kan interesseren.

Tevens wou ik van deze gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik jouw vergelijking met "eerst meer nadenken dan zou er nu ook geen oorlog zijn" een beetje ver, heel ver gezocht vind en dat een uitstekend voorbeeld is van jouw eigen mening over andersman domme post omtrent nadenken voor het posten.

als ik zin heb om mijn mening (al dan niet doordacht) te plaatsen plaats ik hem. Dat ik daarbij dan niet al te ver doordenk zal mij worst wezen, zolang ik iedereen maar in hun waarde laat en geen discriminerende opmerkingen plaats. Zo ben ik al helemaal niet ingesteld dus jij zal mij daar niet snel op betrappen.
het is gewoon een mening al dan niet spontaan geplaatst.

Maar om er maar een eind aan te maken: zo te zien hebben we hier een duidelijk voorstander van Nilsjes idee voor een onzin-rubriek:D
 
Mooi gezegt dandy!
 
Hopelijk ben ik over een paar jaartjes wat groter en zwaarder.

Nu ben ik

16 jaar
1.76m
78.3kg 16%bf

Ik zou graag 1.80-85m, 90kg met 10% willen worden :D, maar ik weet niet zeker of ik nog wel flink zal groeien ( in de lengte )..Tot wanneer groeit een mens? 18 jaar?
 
Volgens mij tot rond je 23 ste is het mogelijk.
Een oom van me was afgekeurd voor militaire dienst destijds en nu is 1.82
 
Die gozer(Rob12345) leert het maar niet af, he... Hij had er een tijdje terug een gewoonte van gemaakt mij zonder redenen uit te schelden voor alles wat lelijk is....
Nadat ik met hem ook een leuk spelletje gespeeld heb, heeft hij dan beloofd mij niet meer te beledigen, maar nou blijkt dat hij gewoon andere mensen gaat beledigen!!

Als je het mij vraagt: bannen die gozer, maar ja dat is mijn mening....
 
ah joh laat die kerel. hebben we tenminste iemand om af te katten als die weer met ONNODIGE posts komt:D

ik vind dat bannen weer te ver gaan, maar ja dat is jouw mening.
Ik hoop overigens wel dat je daar eerst wel goed over na hebt gedacht;)
 
Back
Naar boven