XXL Nutrition

Tjonge jonge...

Bezoekers in dit topic

HEt zijn vaak de lafste honden die mensen aanvallen/bedreigen met een groepje.. paar maanden terug heb ik ook meegemaakt: een vriend ons liep iets voor ons, wilde alvast gaan pinnen (of iets dergelijks).. en hij werd uitgescholden en 4 marokkanen gingen voor hem staan.. ik en nog 2 andere vrienden zagen dat en kwamen eropaf... ineens waren ze niet meer in een duidelijk overtal, en dan zetten de o-zo-stoere kanker marokkaantjes het op een lopen.. ik kots van dat soort volk... Groeten
 
Als je dit soort verhalen hoort moet je toch ook bij je eigen denken kan ik uberhoubt nog wel veilig over straat gaan."je hoeft geen problemen te zoeken,ze zoeken jou wel"
 
Vervelend ja. Ik heb dat ook weleens meegemaakt. Was op de fiets, op een gegeven moment komen er 2 antillianen naast me fietsen en vragen of ik wil vechten. Hahaha, t gaat nergens over. Meestal zijn t van die iele mannetjes, 1 knip en daar gaat hun nekje
 
Originally posted by Vinny
Hopelijk ben ik over een paar jaartjes wat groter en zwaarder.

Nu ben ik

16 jaar
1.76m
78.3kg 16%bf

Ik zou graag 1.80-85m, 90kg met 10% willen worden :D, maar ik weet niet zeker of ik nog wel flink zal groeien ( in de lengte )..Tot wanneer groeit een mens? 18 jaar?

Ik zag laatst op tv daar iets over, t schijnt dat je zelfs tot je 55ste kun groeien. Vaag eigenlijk
 
Ik moet echt leren om me emoties onder controle te houden als zoiets meemaak.
Ik maak dat soort dingen niet zo vaak mee, maar als ik iets meemaak dan merk ik dat ik moeite heb om me emoties onder controle te houden. Ik weet dat het beter is om een conflict te voorkomen, maar het liefst laat ik me vuisten "praten".

Deze week: Ik loop naar de bushalte en onderweg loop ik langs een bouwplaats. Ik kijk gewoon een beetje rond, begint er zo'n gozer tegen me te schreeuwen van "wat zit je te kijken joh"
ik lach naar hem en loop weer verder. Terwijl ik verder loop schreeuwt ie nog iets naar me.Verstond niet precies wat.
Dan begin ik me echt op te vreten terwijl ik op de bus sta te wachten en komt die ###bus niet opdagen.
Moet ik dus weer terug langs die bouwplaats en dan begint het te borrelen!!
Dan weet ik niet wat ik moet doen, het liefst loop ik die bouwplaats op en sla die gozer van die steiger af, maar ben dan altijd "bang" voor de consequenties.
"Gelukkig" zag ik 'm niet maar ja....



IK zit me nu weer op te vreten!!
 
Back
Naar boven