MuscleMeat

Verkocht TK Barbarian homegym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deschain

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2010
Berichten
101
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Te koop Barbarian line homegym, bestaande uit:

Half-rack / squat rack, Barbarian multi bench, 200 kg gewichten en drie halterstangen (30 mm).

4 x 20 kg (Barbarian schijven 30 mm)
4 x 15 kg (Barbarian schijven 30 mm)
4 x 10 kg (Barbarian schijven 30 mm)
4 x 5 kg (Kettler schijven)

Een lange halterstang / barbell voor in het rack, een kortere (165 cm) voor buiten het rack en een curlstang.
Het rack komt compleet met 6 ophangpinnen om schijven aan op te bergen en twee catchers / vangers. Het rack is zwaar belastbaar; 350 kilo.
De Barbarian multi bench is in elke gewenste stand te verstellen en erg stevig / standvast en tot 400 kilo belastbaar.

Al met al een hele mooie en complete homegym van een absoluut topmerk.
Voor foto's kijk even op marktplaats:

http://sport.marktplaats.nl/fitness/515757153-tk-barbarian-homegym.html

Op te halen in Steenwijk (in de buurt van Zwolle) Mocht afstand een probleem zijn is er evt. wel wat te regelen.
Aangezien jullie hier altijd dol zijn op een richtprijs; ik wil er toch wel minimaal 350 euro voor hebben, lijkt me vrij reëel.

Ik verkoop liever geen dingen los, tenzij er hier meerdere mensen zijn die samen alles af nemen.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik stuur je een pm
 
Er is interesse in het rack.
Is er iemand die belang heeft bij de schijven? Euro de kilo, krijg je de halterstangen er bij.

Alles in een koop kan natuurlijk ook nog :p
 
Waarom doe je alles weg, en zo te zien is alles in goede staat ?
 
Ik doe het spul weg omdat ik ben overgestapt op een cage en rubberen schijven ivm geluid (train vaak 's avonds en wil aan de kinderen en buren denken)

Alles is idd nog in prima staat.
 
hmm steenwijk, best wel dichtbij ..
alleen jammer genoeg hebben we geen ruimte meer in huis en kan onze zolder het niet hebben...
 
Heb het spul zelf ook op zolder staan.
Je hebt nu een mooie kans om relatief goedkoop een hele mooie, degelijke homegym te kopen.
 
Ik vind het ook een mooi set wat je aanbied. Jammer dat ik zie dat er al 350 geboden is. Mijn budget is 300. Als hij alsnogafhaal en ik ben nog niet voorzien zouden we er mischien wel samen uit kunnen komen.
 
Heb die bieder al gemaild dat hij het mag komen halen.
Mocht ie afhaken zal ik aan je denken.
 
prima. Laat maar bij zowel goed als slecht nieuws ff iets weten
 
Niemand een mooie homegym voor een leuk prijsje...? :(
 
Spul is verkocht.
 
Back
Naar boven