AndroidHealthClinic

TKD, cardio en hondsberoerd..

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Nou dat doe ik niet nog een keer!

Vanochtend om 10 uur een weidrankje genomen zonder KH (met 30 ml slagroom), toen te lang blijven hangen hier, om 12 uur gaan zwemmen zonder nog eens een kleine maaltijd met wat extra suiker in te nemen (langzaam zwemmen, dus ik dacht geen suiker nodig te hebben) en kom pas om 2 uur terug..

Ik was duizelig zeg :eek2: , bijna tegen het braken aan :barf: en heb pijlsnel wat weipoeder met moutsuiker in water naar binnen gewerkt en eet nu een restje van gisteren op...

Raar hoor.. dat ik nu al zo aan om de 2-3 uur eten gewend ben dat ik van de graat val als ik een paar uur niet gegeten heb.. zal ook wel komen omdat ik vanochtend door die eerste maaltijd een dosis caffeïne heb gedaan (restant van Herbalife spul) en ook nog eens een klein beetje guarana...

Ga denk ik even liggen....
 
hoera, hoera.. gewoon een ontbijt en geeneens met extra carbs werkte perfect om mijn ritje per fiets naar de sportschool tot een waar genoegen te maken ipv een 'martelgang' omdat ik als uit de doden leek opgestaan..
Ditmaal kon ik gewoon hardrijden, ondanks dat ik gisteren zware beentraining had gedaan...

hieperdepiephoera :thumbup:
 
Back
Naar boven