MuscleMeat

Aankondiging TLC bodybuilding documentaire

Bezoekers in dit topic

kitty1986

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2011
Berichten
1.058
Waardering
103
Lengte
1m68
Massa
68kg
Helllooww ;)

Bij deze wil ik even doorgeven dat a.s. dinsdag de 28te op TLC (animal planet overdag) een documentair over een vrouwelijke bodybuilder komt. Cherry Healy investigates heet het en begint om 22:00.

Ik ga sowieso kijken :)
 
Ja klopt! :)
 
Nice! Ga het zeker kijken
 
Waarom niet met Larissa:(
Maar ga wel kjken:D
 
Huh TLC wat is dit nou? Ik verwachtte The Levrone Company of zoiets, bummer!
 
Niet vergeten te kijken vanavond he :D :D :D
 
Even kort een reclamestukje gezien. Zal wel iets worden à la ''hoe heeft het zover kunnen komen'', of iets in die trant om het in kwaad daglicht te zetten.
 
Helllooww ;)

Bij deze wil ik even doorgeven dat a.s. dinsdag de 28te op TLC (animal planet overdag) een documentair over een vrouwelijke bodybuilder komt. Cherry Healy investigates heet het en begint om 22:00.

Ik ga sowieso kijken :)
Ja zag laatst ook die aankondiging. zeker ff kijken vanaaf!
 
Ze traint dus 8 uur per dag, wtf
 
Ik heb het nog niet gezien, heb het opgenomen. Ga het vanavond kijken. 8 uur per dag lijkt me niet echt gezond
 
hmm respect voor haar werk maar wat een lelijk omgebouwt type
Die neus en borsten zijn toch megnep en beiden te groot voor het lichaam
 
dat dieet

8 weken eiwot only
5 shakes haha

er is 0.,0 spiermassa bijgekomen, alleen maar vet verbrand
 
Maarja wat verwacht je anders in 8 weken
 
met mijn dieet was ze wel wat groter geweest:D
 
Pff nou heb het ook gezien maar wat een magere chick :eek: Geen benen en billen te zien! OMG zo zou ik echt nooit willen zijn. Buiten het feit dat het gewoon een raar en nep wijf is. Zonder make up zag ze er wel gelijk 1000 x beter uit, waarom doen sommige vrouwen dat toch zo extreem.

Wel knap dat ze zo droog stond na 5 weken. En ze deed het individuele showtje wel leuk.
 
Weet iemand of dit ergens terug te zien is? Ik heb 'm gemist, maar ben wel benieuwd.
 
Dacht eigenlijk dat het een serie was. Maar was eenmalig dus. Ben ook wel benieuwd waar ik het terug kan zien.
 
ik heb het opgenomen met interactive tv, dus bij mij op bank :cool:
 
Back
Naar boven