AndroidHealthClinic

TMS - Magnificent - Whey Perfection (b&f)

Bezoekers in dit topic

lekker theoretisch inderdaad.

ik zit al tijden aan ruim 2,5gr/kg met de eiwitten, en heb me nog nooit zo goed gevoeld als voorheen dat ik maar een beetje lukraak wat at...
 
proteine = evil
 
Hallo collega's

Ik heb mijn 1ste pot TMS op en ik ben er wel tevreden over. Na enkele dagen had ik al snel resultaat en zag ik er zelfs opgepompt uit vooral bij borst en armen.

Maar nu ik opnieuw ga bestellen, vraag ik me toch wel af welk van de 3 bovengenoemde de beste en efficiëntste spieropbouwer is. Op de site van B&F staat dat TMS de beste is maar bij al die praatjes hoort marketing bij en ik studeer zelf marketing dus. Ons vak is mooie praatjes verkopen.

Zouden diegenen die ervaring hebben tussen deze 3 producten mij ermee kunnen helpen?

Dank u wel !

Dat betekent te veel proteine.. is zeer slecht voor de nieren ;)
Combineren wil ik niet omdat de ene product waarschijnlijk meer proteine bevat dan de andere. Daarbovenop heb je nog de proteine uit je dagelijkse voeding. :)
Dus 1 product is voldoende.

Het klopt dat een overmaat van proteine slecht is voor mensen met een medische aandoening waarin de nieren een hoofdrol spelen. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat een hoog eiwitdieet deze zelfde effecten geeft bij een gezond persoon. Magnificent en Total Muscle Solution bevatten beide verschillende aminozuren, maar geen grote doseringen Whey eiwitten. Daarvoor gebruiken veel mensen deze twee producten in combinatie met een eiwitrijk product zoals Whey Perfection.

Te weinig eiwitten = geen extra spiermassa.

Een hoofdregel in de sport en fitness. ;)



Mick vertrouw me, het te veel is echt wel slecht voor de nieren. Want heb met 2 dokters gesproken en beiden zeiden dat. Er zijn grote en kleine deeltjes. Als de grote proteine deeltjes in je nierkanalen vast te komen zitten, dan gaat je nierfunctie achteruit. Veel water drinken? ja oke.. maar wat als je echt heel veel binnen krijgt? is moeilijk om 5-6L per dag te drinken toch?
Mijn nierfunctie is 1 niveau achteruit erdoor. En enige wat ik nam was eieren en TMS elke dag. Het beste is gewoon met mate. Heb toen wat overdreven ermee.

Grote en kleine deeltjes? En ''vastzitten'' in het nierkanaal? Ik denk dat je de twee doktoren verkeerd hebt begrepen in dit geval. Het drinken van extra water geeft een bijdrage aan het zuiveren van het lichaam, maar je geeft zelf al aan dat je eigenlijk niet precies wat hoeveel eiwit je binnenkrijgt. Ik raad altijd mijn klanten aan om gemiddeld 2 liter water per dag te drinken bij 200 gram eiwit. Verder geef je aan dat een combinatie van Total Muscle Solution en eieren ervoor hebben gezorgd dat je nierfunctie met een niveau is gedaald? Maar in Total Muscle Solution zitten helemaal geen volledige eiwitten dus mocht dit echt het geval zijn dan zal dat hoogstwaarschijnlijk met de rest van je voedingsschemate maken hebben. :)

-Leon
 
Alles waarmee je overdrijft is slecht. Heeft je dokter er ook niet bijverteld dan dat teveel water drinken ook niet goed is? Hier krijg je hyponatremia van. Als je op je 66kg 5-6 liter water gaat drinken, kan je dit snel gaan ondervinden.

De gemiddelde norm is 1.5-2gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Ga je altijd volledige eieren(niet enkel eiwit) eten, ga je meer te maken hebben met een hogere cholesterol dan nierproblemen.
 
Back
Naar boven