Fitness Seller

TNT post aangetekend

Bezoekers in dit topic

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 sep 2007
Berichten
1.761
Waardering
65
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Ik heb een pakje vanuit nl laten verzenden naar belgie. Dit was aangetekend via tnt post. Nu het probleem is dat ik vaak niet thuis ben. Wat gaat er gebeuren indien ze voor men deur staan en er niemand open doet?
Gaat het dan gwn naar het plaatselijke postkantoor of wordt het helemaal terug retour afzender gezonden?

Iemand ervaring met dit? + eventuele oplossingen?
 
ze komen 2X langst , daarna doen ze het naar de post in jouw buurt. Ze laten altijd een briefje achter in je brievenbus.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 22:42 ----------

en btw , aangetekend of niet , als het al betaald is leggen ze het meestal voor je deur , of verstoppen ze het ergens.
 
ze komen 2X langst , daarna doen ze het naar de post in jouw buurt. Ze laten altijd een briefje achter in je brievenbus.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 22:42 ----------

en btw , aangetekend of niet , als het al betaald is leggen ze het meestal voor je deur , of verstoppen ze het ergens.

Het is idd al betaald.. Het wordt in de stad geleverd dus verstoppen lijkt mij onmogelijk.. Ben je zeker dat dit gwn naar de lokale post gaat? Winkel zei me dat dit direct retour afzender gaat..
 
Het is idd al betaald.. Het wordt in de stad geleverd dus verstoppen lijkt mij onmogelijk.. Ben je zeker dat dit gwn naar de lokale post gaat? Winkel zei me dat dit direct retour afzender gaat..

Heb al meerdere malen gehad dat het naar de post ging. Kun je het daar afhalen. (als er een papiertje in je brievenbus ligt waar op staat dat je het kan afhalen). Verder laat ie altijd een papiertje achter of ie geweest is of niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb al meerdere malen gehad dat het naar de post ging. Kun je het daar afhalen. (als er een papiertje in je brievenbus ligt waar op staat dat je het kan afhalen). Verder laat ie altijd een papiertje achter of ie geweest is of niet

Ok bedankt voor je antwoord ! ik hoop idd dat ik het gwn kan gaan ophalen dan.
 
Anabolen besteld bro?

nee joh supps

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 22:59 ----------

iemand die dit kan bevestigen wat einbein zegt?
 
Ze bellen aan bij de buren die het dan in ontvangst nemen en aan de hand van een briefje in je bus brengen ze je op de hoogte.
Supps besteld? Yeah sure .....
 
wat gebeurd er nadat er 3x het pakje is aangeboden en er niemand open deed? gaat het dan direct retour afzender of kan je het dan gaan ophalen in het lokale postkantoor?
 
wat gebeurd er nadat er 3x het pakje is aangeboden en er niemand open deed? gaat het dan direct retour afzender of kan je het dan gaan ophalen in het lokale postkantoor?

Hij komt 1 of 2x langs nooit 3 keer. Post uit buitenland wordt soms maar 1x aangeboden. Indien niet thuis bij de buren of ophalen bij het postkantoor in de buurt dit staat op het briefje die je krijgt. Pakje blijft 2 week bij postkantoor liggen mocht je niet hebben opgehaald gaat die weer retour.

groet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij komt 1 of 2x langs nooit 3 keer. Post uit buitenland wordt soms maar 1x aangeboden. Indien niet thuis bij de buren of ophalen bij het postkantoor in de buurt dit staat op het briefje die je krijgt. Pakje blijft 2 week bij postkantoor liggen mocht je niet hebben opgehaald gaat die weer retour.

groet

Ok bedankt ! op de website vn tntpost.be stond dat het 3x werd aangeboden.. Maar ok als ik het derna kan gaan halen in de buurt is het goed.
 
Back
Naar boven